Страница 18 от 102

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 5:25 pm
от bdz46
До Пирдоп е 208 за 46692.

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 5:35 pm
от Bdz_fan_site
mitkodiablo написа:
Bdz_fan_site написа: ............РБВ 3623 начело 46 208 която ползваше трасе до Пловдив и втората беше 44 076(София)...........................
Как Пловдив той сега не се движи през пирдоп?
Да,извинявам,че обарках!

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 7:08 pm
от Saruman
03.01.11.

КПВ 30242 с ел. лок 61 005.5 в състав 2ВХ17
КПВ 30254 с ел. лок 43 525.5 в състав 2ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 80232 с ЕМВ 31 009/010
ПВ 40102 с ел. лок 44 137.8 в състав 2ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 40103 с ел. лок 45 205.2 в състав 3ВХ27-47
ПВ 40104 с ел. лок 44 114.7 в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок 44 106.3 в състав 2ВХ74 + 1AХ40
ПВ 40114 с ел. лок 44 202.0 в състав 1AХ40 + 1ВХ17 + 1ВХ47
БВ 3621 с ел. лок 44 099.0 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 4640 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ47 + 1ВХ43 + 1АВХ43 + 1ВХ43
БВ 4641 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ50 + 1АВХ43 + 2ВХ47
МБВ 464 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ40 + 1ВcmХ40 + 1WLABХ80
МБВ 465 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ50 + 1WLABХ31 + 1ВcmХ40

06.01.11.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 021/022

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 8:14 pm
от Nikss
Bdz_fan_site написа:
mitkodiablo написа:
Bdz_fan_site написа: ............РБВ 3623 начело 46 208 която ползваше трасе до Пловдив и втората беше 44 076(София)...........................
Как Пловдив той сега не се движи през пирдоп?
Да,извинявам,че обарках!
Пич, допуснал си и друга грешка - 2671 няма как да е бил с 45 203, защото тя от доста време е спряна за капитален ремонт и се намира в депото в изолация. :wink: Вероятно си видял 45 204. :arrow: Аз пък избързах и не видях 4611, който беше с двойна тяга и пристигна точно в 09:59 ч. на Чб, иначе в 09:47 ч. транзит по 2-ри коловоз премина сравнително късият ДТВ 20621 теглен от лок 45 201, 20101/20232 бяха с 32 081-082, която на техническо състояние е много добре, но на външен вид е започнала да става като грозните й посестрими - най-вече на покрива е започнала изпод сивата боя да избива ръжда, а за графитите няма смисъл да коментираме :evil:

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 9:05 pm
от Georgi Dimitrov
Малко актуална информация от днес 07 01 2011г.!
БВ 5611 начело с 44 001.
БВ 7622 с 45 158.
ПВ 30115 с 43 539.
БВ 2615 с 44 115.
МБВ 490 с 44 151.
МБВ 360 пристигна с 44 100. :)
42 184 и 45 157 към 13:30 бяха на Вокуяк- 184 на товарачка, а 157 изолирана.
45 180 мина изолирана на гара Сливница(транзит)!!

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 9:33 pm
от VESO
Машината на Северния Уикенд е била 45205-2.

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 9:37 pm
от Bdz_fan_site
Georgi Dimitrov написа:Малко актуална информация от днес 07 01 2011г.!
БВ 5611 начело с 44 001.
БВ 7622 с 45 158.
ПВ 30115 с 43 539.
БВ 2615 с 44 115.
МБВ 490 с 44 151.
МБВ 360 пристигна с 44 100. :)
42 184 и 45 157 към 13:30 бяха на Вокуяк- 184 на товарачка, а 157 изолирана.
45 180 мина изолирана на гара Сливница(транзит)!!
И аз видях 42 184 към 14:30 мина изолирана към Волуяк!

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 11:15 pm
от svd90
Bdz_fan_site написа:
svd90 написа:Нека някой утре каже и състава,че в Неделя ще пътувам с него в обратна посока :D
4 74-ки 1 50-та едно Бистро! Извинявам се за двата поста!
Ужас :shock: Щях да съм с лаптоп :evil:
Защо съставът е такъв и чайката в такъв случай с какво е била ?

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 9:57 am
от 43.309
Ако някой има възможност да посрещне и снима 8640, движи се с 30 мин. закъснение, като в състава разпознах вагон 63 сериа от първите, БЕЗ автоматични врати и климатик :shock: трети или четвърти по ред в състава.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 10:12 am
от Saruman
Да не са извадили от Дряново 63 000/001/002/003 :lol: .

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 10:34 am
от Nikss
Хм, нали уж бяха почнали ревизия на 63 движили се някога на Плевен Експрес, но чакали климатици да им се монтират, но беше отдавна. :roll:

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 11:29 am
от VESO
Ивайло , така ли изглеждаше вагона?

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 11:53 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Ако някой има възможност да посрещне и снима 8640, движи се с 30 мин. закъснение, като в състава разпознах вагон 63 сериа от първите, БЕЗ автоматични врати и климатик :shock: трети или четвърти по ред в състава.
Аз чаках БВЗР 8640 на Подуяне, но в състава му НЯМАШЕ вагон серия 63 от плевенските. Състава беше:

Лок. 45 155.9, 1А 15-63, 1В 29-74, 1С 63-та серия, 1А 15-63, 2В 29-74. На Пд влезе с +30.

ПВ 10110 и ПВ 30122 също бяха със закъснение и двата с по 25 минути.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 1:06 pm
от VESO
Просто Дианата е била с увеличен състав от един първокласен вагон.
..Лок. 45 155.9, 1А 15-63, 1В 29-74, 1С 63-та серия, 1А 15-63, 2В 29-74...

Марио , 63-ката каква се водеше в композицията - "А" или "В" вагон? Защото другата 63-ка си е първокласна и се намира след "С" вагона.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 1:08 pm
от Mario Evstatiev
Водеше си се обикновен допълнителен вагон - 2-ра класа демек. Но нямаше никакви възкръснали плевенски вагони в състава 8)