
03.01.11.
КПВ 30242 с ел. лок 61 005.5 в състав 2ВХ17
КПВ 30254 с ел. лок 43 525.5 в състав 2ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 80232 с ЕМВ 31 009/010
ПВ 40102 с ел. лок 44 137.8 в състав 2ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 40103 с ел. лок 45 205.2 в състав 3ВХ27-47
ПВ 40104 с ел. лок 44 114.7 в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок 44 106.3 в състав 2ВХ74 + 1AХ40
ПВ 40114 с ел. лок 44 202.0 в състав 1AХ40 + 1ВХ17 + 1ВХ47
БВ 3621 с ел. лок 44 099.0 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 4640 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ47 + 1ВХ43 + 1АВХ43 + 1ВХ43
БВ 4641 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ50 + 1АВХ43 + 2ВХ47
МБВ 464 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ40 + 1ВcmХ40 + 1WLABХ80
МБВ 465 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ50 + 1WLABХ31 + 1ВcmХ40
06.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 021/022
КПВ 30242 с ел. лок 61 005.5 в състав 2ВХ17
КПВ 30254 с ел. лок 43 525.5 в състав 2ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 80232 с ЕМВ 31 009/010
ПВ 40102 с ел. лок 44 137.8 в състав 2ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 40103 с ел. лок 45 205.2 в състав 3ВХ27-47
ПВ 40104 с ел. лок 44 114.7 в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок 44 106.3 в състав 2ВХ74 + 1AХ40
ПВ 40114 с ел. лок 44 202.0 в състав 1AХ40 + 1ВХ17 + 1ВХ47
БВ 3621 с ел. лок 44 099.0 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 4640 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ47 + 1ВХ43 + 1АВХ43 + 1ВХ43
БВ 4641 с ел. лок 44 126.1 в състав 1ВХ50 + 1АВХ43 + 2ВХ47
МБВ 464 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ40 + 1ВcmХ40 + 1WLABХ80
МБВ 465 с ел. лок 44 125.3 в състав 1ВХ50 + 1WLABХ31 + 1ВcmХ40
06.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 021/022

Пич, допуснал си и друга грешка - 2671 няма как да е бил с 45 203, защото тя от доста време е спряна за капитален ремонт и се намира в депото в изолация.Bdz_fan_site написа:Да,извинявам,че обарках!mitkodiablo написа:Как Пловдив той сега не се движи през пирдоп?Bdz_fan_site написа: ............РБВ 3623 начело 46 208 която ползваше трасе до Пловдив и втората беше 44 076(София)...........................



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Малко актуална информация от днес 07 01 2011г.!
БВ 5611 начело с 44 001.
БВ 7622 с 45 158.
ПВ 30115 с 43 539.
БВ 2615 с 44 115.
МБВ 490 с 44 151.
МБВ 360 пристигна с 44 100.
42 184 и 45 157 към 13:30 бяха на Вокуяк- 184 на товарачка, а 157 изолирана.
45 180 мина изолирана на гара Сливница(транзит)!!
БВ 5611 начело с 44 001.
БВ 7622 с 45 158.
ПВ 30115 с 43 539.
БВ 2615 с 44 115.
МБВ 490 с 44 151.
МБВ 360 пристигна с 44 100.

42 184 и 45 157 към 13:30 бяха на Вокуяк- 184 на товарачка, а 157 изолирана.
45 180 мина изолирана на гара Сливница(транзит)!!
И аз видях 42 184 към 14:30 мина изолирана към Волуяк!Georgi Dimitrov написа:Малко актуална информация от днес 07 01 2011г.!
БВ 5611 начело с 44 001.
БВ 7622 с 45 158.
ПВ 30115 с 43 539.
БВ 2615 с 44 115.
МБВ 490 с 44 151.
МБВ 360 пристигна с 44 100.
42 184 и 45 157 към 13:30 бяха на Вокуяк- 184 на товарачка, а 157 изолирана.
45 180 мина изолирана на гара Сливница(транзит)!!
БДЖ НАД ВСИЧКО!

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Ако някой има възможност да посрещне и снима 8640, движи се с 30 мин. закъснение, като в състава разпознах вагон 63 сериа от първите, БЕЗ автоматични врати и климатик
трети или четвърти по ред в състава.

Последно промяна от 43.309 на Съб Яну 08, 2011 10:32 am, променено общо 1 път.


Ивайло , така ли изглеждаше вагона?

Администратор
Аз чаках БВЗР 8640 на Подуяне, но в състава му НЯМАШЕ вагон серия 63 от плевенските. Състава беше:43.309 написа:Ако някой има възможност да посрещне и снима 8640, движи се с 30 мин. закъснение, като в състава разпознах вагон 63 сериа от първите, БЕЗ автоматични врати и климатиктрети или четвърти по ред в състава.
Лок. 45 155.9, 1А 15-63, 1В 29-74, 1С 63-та серия, 1А 15-63, 2В 29-74. На Пд влезе с +30.
ПВ 10110 и ПВ 30122 също бяха със закъснение и двата с по 25 минути.

Администратор
Информация
Модератори