Страница 18 от 78
Публикувано на: Вто Юли 13, 2010 2:53 am
от 07
bdz46 написа:То и Мусачево е в средата на равно като тепсия поле, но 2005 г линията остана без призма.
2005та все пак. Отдено че край Карагеоргиево си има доста добър естествен наклон и той води право в Поляново. Oще повече че там има проблем всяка година, и обикновенно до 24 ч като се отече водата движението се пуска без каквито и да е ремонти......
Публикувано на: Вто Юли 13, 2010 10:28 am
от muri83
07 написа:plastikat написа:Движението е спряно между Айтос и Черноград ,всичко е отнесено и има сумати километри отнесена баластова призма ,и съответно международния влак от Бургас е спрян в Айтос а много други са върнати към Бургас ,БСР и Дружба .Инфото ми е от дежурния на гара Дружба и ми се струва бая достоверно

какви километри баластова призма, има си едно място около 100 метра дълго дето подгизва, 2005та не можа да го отнесе там. че сега ли..
БДЖ най после обявиха влакове 8626, 3623 8615 за отменени.....
мойто момче единствено 8626 не беше отменен /казвам го защото аз съм единия машинист на влака/,по информация от деломайстора на депо Бургас по двата пътя между Айтос и черноград е отнесена баластровата призма.Пътниците и превозните бригади/машинисти и превозна бригада/бяха превозени с автобуси до гара Карнобат от където с 2 часа закъснение и състава на влак 8615 заминахме за София.По инфо от колегата на 8627 ... точен час не мога да кажа влакът е преминал през засегнатото място безпътници,същите са били свалени на Карнобат.Чайката и 8615 са били отменени в участъка Карнобата -Бургас,до колкото знам Чайката е заминала за София от Карнобат .До колкото разбрахме се е съсала някаква подпорна стена или дига не съм много сигурен не се разбра точно,и това е причината за таз поразия

Публикувано на: Вто Юли 13, 2010 4:37 pm
от plastikat
Ми освен да прекръстин колегата 07 в Тома Неверни ,друго не ни остава

Публикувано на: Вто Юли 13, 2010 6:18 pm
от 07
plastikat написа:Ми освен да прекръстин колегата 07 в Тома Неверни ,друго не ни остава

Aми айде тогава да ми кажете как след като снощ в 22:00 е отменен влак поради отнесена баластова призма, според някои - с километри, тая сутрин имаше движение, със закъснения между 20 и 50 минути 8627 и КПВтата пристигаха в Бургас, сигурно цяла нощ са насипвали баласт и са нивелирали, понеже водата която е била 1 метър над линията (според вас) се е изпарила, и е можело да се работи....
Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 6:22 am
от EuroSprinter
Покрепям колегата и аз си мисля че не е била толкова апокалиптична картината. След като са пуснали движението в 05 00 и то компания като НКЖИ значи е било слаба вода

Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 1:35 pm
от svd90
8626 беше на Ямбол +40 мин, на София е пристигнал +10.

Възможно ли е да е наваксал цели 30 минути

Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 1:43 pm
от bdz46
Да.
Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 2:06 pm
от VESO
Напълно е възможно.Разписанието му е разтегнато , а при максимално свиване на престоите по гарите , се получават такива резултати.
Публикувано на: Сря Юли 14, 2010 4:42 pm
от 07
svd90 написа:8626 беше на Ямбол +40 мин, на София е пристигнал +10.

Възможно ли е да е наваксал цели 30 минути

Аз съм бил във влака когато е избиван 1 час....
Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 9:23 pm
от 44.123
16.07.2010г.
9620/9623 с 44.103 вместо фургон беше с 18 метров инвалиден вагон.
ПРОБИ с 32.137/32.138
Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:27 am
от Vancho

Видя ли дали е русенски ;] И нека някой да каже дали Дунава се движи с инвалиден

Принципно са два русенски, но винаги един е извън строя. Ако този вагон е за постоянно похвално /не че ще има кой да се качи, но все пак/ на бригадата да им е удобно

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:29 am
от VESO
Дунавът тези дни се движеше пак с фургон , но не видях дали беше известния 003 , или някой друг , но пак бе син.
Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:33 am
от Nikss
VESO написа:Дунавът тези дни се движеше пак с фургон , но не видях дали беше известния 003 , или някой друг , но пак бе син.
Няма такова нещо. От 2-3 дни е със синия инвалиден 84 33 002-2 , от който Янтрата бе принудена да се лиши, само защото русенския 84 33 001-4 си го завират да не казвам къде, но упорито отказват да го пуснат.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 12:53 pm
от 44.123
Vancho написа:
Видя ли дали е русенски ;] И нека някой да каже дали Дунава се движи с инвалиден

Принципно са два русенски, но винаги един е извън строя. Ако този вагон е за постоянно похвално /не че ще има кой да се качи, но все пак/ на бригадата да им е удобно

Вагонът беше син на цвят не е белият Русенски 001.
Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 1:54 pm
от Vancho
Nikss написа:VESO написа:Дунавът тези дни се движеше пак с фургон , но не видях дали беше известния 003 , или някой друг , но пак бе син.
Няма такова нещо. От 2-3 дни е със синия инвалиден 84 33 002-2 , от който Янтрата бе принудена да се лиши, само защото русенския 84 33 001-4 си го завират да не казвам къде, но упорито отказват да го пуснат.

Е трябва да има някакъв баланс

Взаимни мизерийки си въртят филиала и ГОлямото депо
