2005та все пак. Отдено че край Карагеоргиево си има доста добър естествен наклон и той води право в Поляново. Oще повече че там има проблем всяка година, и обикновенно до 24 ч като се отече водата движението се пуска без каквито и да е ремонти......bdz46 написа:То и Мусачево е в средата на равно като тепсия поле, но 2005 г линията остана без призма.
мойто момче единствено 8626 не беше отменен /казвам го защото аз съм единия машинист на влака/,по информация от деломайстора на депо Бургас по двата пътя между Айтос и черноград е отнесена баластровата призма.Пътниците и превозните бригади/машинисти и превозна бригада/бяха превозени с автобуси до гара Карнобат от където с 2 часа закъснение и състава на влак 8615 заминахме за София.По инфо от колегата на 8627 ... точен час не мога да кажа влакът е преминал през засегнатото място безпътници,същите са били свалени на Карнобат.Чайката и 8615 са били отменени в участъка Карнобата -Бургас,до колкото знам Чайката е заминала за София от Карнобат .До колкото разбрахме се е съсала някаква подпорна стена или дига не съм много сигурен не се разбра точно,и това е причината за таз поразия07 написа:какви километри баластова призма, има си едно място около 100 метра дълго дето подгизва, 2005та не можа да го отнесе там. че сега ли..plastikat написа:Движението е спряно между Айтос и Черноград ,всичко е отнесено и има сумати километри отнесена баластова призма ,и съответно международния влак от Бургас е спрян в Айтос а много други са върнати към Бургас ,БСР и Дружба .Инфото ми е от дежурния на гара Дружба и ми се струва бая достоверно
БДЖ най после обявиха влакове 8626, 3623 8615 за отменени.....


Aми айде тогава да ми кажете как след като снощ в 22:00 е отменен влак поради отнесена баластова призма, според някои - с километри, тая сутрин имаше движение, със закъснения между 20 и 50 минути 8627 и КПВтата пристигаха в Бургас, сигурно цяла нощ са насипвали баласт и са нивелирали, понеже водата която е била 1 метър над линията (според вас) се е изпарила, и е можело да се работи....plastikat написа:Ми освен да прекръстин колегата 07 в Тома Неверни ,друго не ни остава


Акредитиран фотограф

Няма такова нещо. От 2-3 дни е със синия инвалиден 84 33 002-2 , от който Янтрата бе принудена да се лиши, само защото русенския 84 33 001-4 си го завират да не казвам къде, но упорито отказват да го пуснат.VESO написа:Дунавът тези дни се движеше пак с фургон , но не видях дали беше известния 003 , или някой друг , но пак бе син.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Акредитиран фотограф
Вагонът беше син на цвят не е белият Русенски 001.Vancho написа:Видя ли дали е русенски ;] И нека някой да каже дали Дунава се движи с инвалиден
Принципно са два русенски, но винаги един е извън строя. Ако този вагон е за постоянно похвално /не че ще има кой да се качи, но все пак/ на бригадата да им е удобно
Е трябва да има някакъв балансNikss написа:Няма такова нещо. От 2-3 дни е със синия инвалиден 84 33 002-2 , от който Янтрата бе принудена да се лиши, само защото русенския 84 33 001-4 си го завират да не казвам къде, но упорито отказват да го пуснат.VESO написа:Дунавът тези дни се движеше пак с фургон , но не видях дали беше известния 003 , или някой друг , но пак бе син.


Информация
Модератори