Страница 18 от 42

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 11:11 pm
от VESO
Да , това е добра идея Тошко , като цяло очакваме по - високи скорости , респ. спадане на времепътуването.

В тази връзка имам предложение - нека се удължи маршрута на 1621 до Свиленград , като същата композиция ще потегля от там по досегашното разписание от Дг.
Пример:СФ - 8:30 , ПО - 10:51-10:55 , Дг - 12:27-12:40 , Сви - 13:51.
На обратно Сви - 15:18 , Дг - 16:29-16:40 , ПО - 18:03-18:10 , СФ - 20:46.Като гледам сегашното разписание , няма да се разминава с никакви влакове по трасето , а би бил удобен за жителите на градове като Свиленград , Любимец , Харманли , Димитровград , Първомай и Садово в посока Пловдив и София.

Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 12:12 am
от todor plamenov
Към предложението на Весо за удължаване на 1621 бих добавил и една прилична връзка в Димитровград за Момчилград и Подкова,за да стане влака достатъчно рентабилен, макар и без наличието тази връзка да смятам, че се движи в добър часови пояс и че няма да липсват пътници и в двете посоки.

Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 1:03 am
от VESO
Това ще бъде отколешна мечта за населението от този край да имат удобна връзка със столицата.Мечта , така и нереализирана до сега.

Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 6:57 am
от Nikss
Когато 1621/1622 се движеха миналата година до Бс, искаше ми се да си останат така целогодишно, за да запълва дупката на отиване между Слънчевия и 8613, на връщане също запълваше немалка дупка си спомням. Да, ама не. Иначе за Сви също трябва да има БВ. Може 1621 да ходи до Бс, а да вози вагони за Сви, които на По да се сечат, идва машина и влакът продължава. : ) Наскоро дори направих проектно разписание на ЕВ от Сви до Вн, който при проектни скорости прекосява всичкото това разстояние от над 400 км за около 7 часа, което не е чак толкова зле. :roll:

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 7:50 pm
от svd90
ГДВ-то е качено на сайта на БДЖ и БВЗР-тата отново са повишени на УБВ :D Имената им обаче са махнати.

Колкото до самия ГДВ,мн. е зле . Супер много дразнят допълнителните спирания на УБВ-тата . Сл.бряг -Тракия,Вл.П. Диана-Костенец и тн. Вместо да се редуцират спиранията на УБВ-тата те ги увеличават.............

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 8:00 pm
от Vancho
Ааа, не тоя ГДВ цепи мрака отвсякъде :lol: 4 та линия сигурно е най много подбрения :D Въпреки този положителен факт, почти нищо не ми харесва. Пълна скръб. Всички влакове са с увеличени времепътувания. А по втора София ГО всички влакове са ''принизени'' до скоростта на УБВ тата, за да могат да са ''по бавни'' от тях... Пълна идиотщина отвсякъде. И за чий ги връщаме тия УБВ, та нали времепътуванията не позволяваха подобна категория? Или изискванията са занижени и в цяла Европа влаковете са станали по бавни :twisted: Всякакъв коментар е просто излишен... Ако оживее в този си вид БДЖ то до догодина ще е цяло чудо /май с отрицателен знак обаче/. Жалко, много жалко :cry:

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 9:58 pm
от Nikss
Разтегнати обходи, занижени (незнайно защо) скорости в междугария, позволяващи движение и с повече от 130, а то и толкова няма. :evil: А УБВ не е върнато ей така... Ускъпен Бавен Влак. :wink: Че е идиотщина целият замисъл на ГДВ 2011, спор няма. От където и да се погледне, безмислените неща са в стотици пъти повече от незначителните хубави. :?

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 11:02 pm
от Windows Vista Ultimate
Здравейте и от мен :)

Аз искам да дам едно предложение за пътнически влак (ПВ) София-Видин за да ми е по-удобно на мен и на хората които полазват пътнически влакове...

Тъй като има ПВ70103 Видин-София, реално погледнато би трябвало да има ПВ и в обратната посока, а не само в едната! ?


Ако е възможно да се пусне през деня един ПВ влак от София за Видин или Влак ПВ70102 вместо да тръгва от Мездра за Видин да се направи да тръгва през деня по някое време от София за Видин минавайки пак през Мездра.

Поздрави и с уважение! :)

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 11:33 pm
от DamianKanev
Windows Vista Ultimate написа:Здравейте и от мен :)

Аз искам да дам едно предложение за пътнически влак (ПВ) София-Видин за да ми е по-удобно на мен и на хората които полазват пътнически влакове...

Тъй като има ПВ70103 Видин-София, реално погледнато би трябвало да има ПВ и в обратната посока, а не само в едната! ?


Ако е възможно да се пусне през деня един ПВ влак от София за Видин или Влак ПВ70102 вместо да тръгва от Мездра за Видин да се направи да тръгва през деня по някое време от София за Видин минавайки пак през Мездра.

Поздрави и с уважение! :)
+1 :)

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 12:10 am
от VESO
В дневен пътнически влак от София до Видин няма да има толкова пътуващи.Просто в нашето забързано ежедневие всеки си цени времето максимално.Аз и преди съм го споменавал , пак да кажа - нужно е възстановяването на нощната двойка пътнически влакове , свързващи столицата с дунавския град.Макар и издържали няколко години , те генерираха пътникопоток , а този от София обираше всички окъснели пътници за дефилето.Беше много удобен , понеже пристигаше във Видин сутринта , докато сега първият такъв влак идва там чак в 12:05.

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 7:13 am
от Nikss
Ходете го разправяйте тва на Вазовци. :wink:

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 11:45 am
от Windows Vista Ultimate
VESO написа:В дневен пътнически влак от София до Видин няма да има толкова пътуващи.Просто в нашето забързано ежедневие всеки си цени времето максимално.Аз и преди съм го споменавал , пак да кажа - нужно е възстановяването на нощната двойка пътнически влакове , свързващи столицата с дунавския град.Макар и издържали няколко години , те генерираха пътникопоток , а този от София обираше всички окъснели пътници за дефилето.Беше много удобен , понеже пристигаше във Видин сутринта , докато сега първият такъв влак идва там чак в 12:05.
Този нощния може да е удобен за някой хора но да се надяваме да няма толкова пияници както едно време.

Като патувах в края на миналия век с родителите ми (тогава бях на 8-10 години) в този нощен влак за Видин и тия пияници като маневрени локомотиви минаваха :D и само тропаха по заключените врати на купетата при хората.... Да се надяваме че ако пак пуснат тоя влак да ги няма тия гадове вече!!!

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 12:25 pm
от Nikss
Едва ли ще ги има - криза е, няма какво да се яде, камо ли пък да се пие, а ако ги пуснат няма да са с купейни вагони или тук-таме ще има някоя 50-ка сред преобладаващите 43-ки, 33-ки и 45-ци. :wink:

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 2:14 pm
от Windows Vista Ultimate
Nikss написа:Едва ли ще ги има - криза е, няма какво да се яде, камо ли пък да се пие, а ако ги пуснат няма да са с купейни вагони или тук-таме ще има някоя 50-ка сред преобладаващите 43-ки, 33-ки и 45-ци. :wink:
Да, определно вече почнаха да пускат влакове със различни вагони :D

А за кого се отнася по-горния ти коментар и какво искаш да кажеш с това "Ходете го разправяйте тва на Вазовци." ? :wink:

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 7:06 pm
от vesko7
На ул. "Иван Вазов" №3 се намира Централна Дирекция на БДЖ :)