Страница 18 от 21
Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 8:31 pm
от Nikss
Вчера:
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 171.6
БВ 4612 "ДУНАВ" с
ЕЛ 44 123.8 на Чб точен
Днес:
КПВ 10203 с
ЕЛ 43 502 и 2 вагона серия 74, на Кб и Сф -2'
КПВ 50260 с
ЕЛ 46 235.8
КПВ 20202/20205 с
ЕЛ 45 176.5
Информацията е любезно предоставена от нашият съфорумец rexkos
Иначе:
УБВ 2608 "ЯНТРА" с
ЕЛ 44 117.0 на Чб -2'
ДТВ 20623 с
ЕЛ 45 190.6
МБВ 462 с
ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб
ПВ 20130 с
ЕМВ 32 029/030
ПВ 20101 с
ЕМВ 32 145/146
БВ 4611 "ДУНАВ" с
ЕЛ 44 123.8 като вчера и днес ми направи впечатление, че центробежният вентилатор на лок издава странен бучащ звук сякаш нещо опира и му пречи, а звукът наподобява силна въздушна струя изгасваща пламък на горящ предмет или нещо подобно, но не е нормално. Направил съм и клип, който ще се опитам да кача, за да чуете, а утре ще се опитам от още по-близко разстояние да направя клип на бученето на вентилатора.
ПВ 20132 с
ЕЛ 45 158 3 на Чб -2'
БВ 2611 с
ЕЛ 45 192.2 точен на Чб
ДТВ 20683 с
ЕЛ 45 171.6
Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 9:51 pm
от VESO
Инфо от днес , 5-ти декември.
8615 , теглен от 45187-2 , навреме на Пзк и ПО.
Белият кон навреме на Пловдив с 44128-7 начело.Машината се прегарира , за да поеме после
1622.
"Сл.Бряг" , теглен от 46242-4 и без бистро в състава с 19 минутно закъснение на Пловдив.До Пзк вместо да се намали , закъснението се увеличи на 21 минути.
30019-8+30020-6 готова за 82232.
82209 се обслужваше от 31017-1+31018-9.Същата мотриса след като пътниците слязоха , се приготви за 80203.
За финал
81206 в минутата преди заминаване.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 12:45 pm
от rexkos
Nikss написа:
МБВ 462 с
ЕЛ 44 106.3 пристигна и замина +5' от Чб
Натегнатите обходи след М си казват думата. На Мю беше с 6 минути аванс, а от М замина навреме.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 10:34 pm
от Nikss
Те хубаво си я казват, ама оряховлии защо се ослушваха при ПР-то та не й сложиха едни червени обувки да пердаши яко, ми й лепнаха 100-те.

Сега 138 същата работа.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 8:27 pm
от VESO
Днес регистрирах изключително ниска населеност в 1622 , 70 % от вагоните изглеждаха
така , а там , където бях седнал , единственият човек , който мина през отделението по целия път от Пловдив до Пазарджик бе кондукторката.Общо във влака да имаше не повече от 30-тина души без превозната бригада , което ме кара да си спомням как в неделни дни 1622 се пръска по шевовете.
На Пзк
навреме и без забележки.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 9:07 pm
от n0_aLoNe
2637 със
44 115 .
Честита първа повеска Боби.

Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 9:57 pm
от VESO
Понякога и закъснението на даден влак може да бъде полезно.Когато в 19:30 се затичах към гарата с предчувствието , че съм закъснял , разбрах , че "Сл.Бряг" ме бе изпреварил с цели 17 минути.
Пристигна както обикновено на 1-ви коловоз , теглен от 46238-2 и за 4-ти пореден ден без бистро в състава си.До Пзк закъснението се запази.
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 12:02 am
от rexkos
20224 със 120 мин/з
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 3:03 pm
от 44142
rexkos написа:20224 със 120 мин/з
20224 е бил с закъснение понеже на 20223 са взели лок 44087 за да обслужи влак 4612 поради скасване на подвезка на лок 44123.
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 7:10 pm
от Naskoni
44 087 днес се върна в София с 4611 и отново пое към Русе с 4612.

44 115 докара 2602 и след това пое 20223.
44 100 беше на 361/362.
46 229 замина начело на 8615.
44 198 пристигна с 5622 и остана за 363.
45 166 вече няколко дни е в София, вчера и днес е 3601/3602.
44 098 замина начело на 2613.
43 553 е вече мездренско владение, днес замина с 20111.
43 502 пък е в Дупница, беше забелязана на опашката на празна вертушка, начело с 43 542.
46 205 на 5611/5610 заради практически изпит.
55 201 с ЛТВ 50721/50720 и маневра Благоевград.
44 164 на влакове 5621/5624, на Д. Раковец 5624 беше с двойна тяга, но ползващата трасе машина не беше идентифицирана.
45 149 докара 360 и след това замина с 5623.
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 8:43 pm
от Vancho
44 123 се оказа егати каръшкия лок

Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 8:46 pm
от 46 242
45 198 се оказа егати каръшкия лок

Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 9:19 pm
от Nikss
Vancho написа:44 123 се оказа егати каръшкия лок

Това е техника мой човек, нормално е локомотив произведен 1978 г. да дава повреди колкото и да добра да е поддръжката му. Щом 45 167 който е 1982 г. се запали вече всичко може да се очаква, тъй, че машинистите да са нащрек.

А сега 123 в Пд ли е или ?
Какво му е каръшкото пък на 44 198?

Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 9:31 pm
от 44142
Нищо е няма на 198.
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 9:33 pm
от VESO
Днес , "Сл.Бряг" се оказа рекордьор , пристигайки в Пловдив само с 5 минутно закъснение.

Явно 235 доста се е старала.До Пзк част от закъснението бе стопена и за СФ ускореният потегли само с 2 минути "вътрешно".
Тук 3 мотриси DESIRO си правят раздумка , eто го и
Хебърът 1651 , теглен от 45169-0 (навреме на Пзк) и за финал две феерии с вагони - с
97-ците и с
exDB-тата.