Страница 18 от 32

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 1:25 am
от VESO
Веднъж съм наблюдавал как процедират.Пристига 9620 на центр. Русе , пътниците слизат , машината се разкача , минава отзад на влака и го изтегля към разпределителната.Дори съм забелязвал хора да се качват до товарна гара , тъй като съставът получава номер на ТСВ.След пристигането на разпределителната , локомотивът пак се гарира от другия край на композицията.Тогава не отидоха в депото , а влакът остана така.Чак следобяда отново се тръгва като ТСВ към централна гара , от където машината се върти и вече под номер 9623 влакът е готов да потегля.
Не знам само за какво разкарват и състава.Не е ли по - просто при пристигането на 9620 на 1-ви коловоз , локомотивът да се изтегля към депо , след което да идва чак преди тръгването на 9623? Вагоните няма да пречат , тъй като международните влакове 460 и 461 се композират идеално на 3-ти и 4-ти коловоз.Втори , по който се изтеглят машините също е свободен.

Trainspotters forum

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 5:37 am
от choveka_vlak
Весо, ако всички началник гари плюс една сюрия деж-ръководители расъждаваха като теб, железницата ни щеше да е пример за цял свят.
Ако научите и за една трета от безмислията които се вършат ще се откажете да дискутирате въобще във Форумите.

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 7:05 am
от evrokoma
Весо няма как да остане на 1ви коловоз понеже в 15ч на него пристига международния влак 461 през това време машината и 2вагона за вътрешно съобщение се намират на 3ти коловоз а на 4ти пистига другият международен 460 от Истамбул така че реално в този момент на гара Русе са сободни единствено 2ри и 5ти коловоз като на 5ти се гарира машината която е докарала 461 и поема 460, след това се прави маневра с вагоните за вътрешно съобщение и ако нещо се случи така че закъснее 461 Варненския 9623 се композира на 3ти а ако всичко е наред се композира на 1ви.Дори е имало случаи когато на 1ви е 461 на 2ри е композиция за международния с вътрешно съобщение на 3ти е Варненския 9623 на 4ти е 460 а на 5ти е румънската машина :)

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 10:03 am
от disell
Весо това което си видял е когато влакът е закъснял и няма време да се набута в миячката за чистене иначе след пристигане на 90313 (това е номерът на ТСВ-то ) в последните няколко месеца поради липса на локомотиви или просто за да не вършат една работа 2 пъти всяка композиция пристигнала на Русе-разпр. се набутва с влаковия локомотив до миячката без да се откача и понякога те оставят долу в до около 14:50ч. когато те изкарват пак заедно с вагоните за 90313 или пък ако случайно има локомотив за маневрата те откачват и изкарват обратно в гарата на някой свободен коловоз .

Trainspotters forum

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 12:57 pm
от choveka_vlak
=D> Точно от извора!,

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 10:15 pm
от svd90
Дианата днес 3 х 74 + 2 х 63 А
Едното 63 А беше "C" беше доста удобно,единствения претъпкан вагон.
До Белозем беше навреме,там висяхме 10 минути , после в едно поле още 10 минути, на Нова Загора още 10 минути и на Коньово още 10 минути. Резултатът малкото пътници - изнервени ,на Ямбол 22:20 (+40 мин.)

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 11:26 pm
от VESO
Откакто "Сл.бряг" 8614 закъснява (а той закъснява , понеже автобусите не успяват в определения час да транспортират хората от горските влакове и заместникът на 40103 никога не идва навреме , което налага 8614 и 8615 да го чакат) , Дианата също закъснява на Белозем , за разминаването.

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 11:32 pm
от svd90
Не,не този път не беше Сл.бряг причината.
Дианата пристигна на Белозем 19:20 и точно със спирането Сл.бряг профуча.
После 10 мин. стояха,питах кво става кондукторката,ама тя все едно от Марс беше паднала :lol: После този ръководител движението ходи до машиниста с някакви листи.
После в полето чакахме товарен влак.. нали уж пътническите са с предимство...
На НЗ просто си постояхме 10 минути , а на Коньова мина някакъв непознат за мен влак с 3 вагона :D

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 11:42 pm
от VESO
svd90 написа:...на Коньова мина някакъв непознат за мен влак с 3 вагона :D
С пътнически , или товарни , за да гадаем кой е влака?

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 12:14 am
от svd90
Пътнически към 22:00 часа беше на Коньово.
Стори ми се че беше международен.. последния вагон със сигурност не беше български

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 5:07 am
от todor plamenov
Непознатият влак е бил МБВ 965 Букурещ - Истанбул, който заради ремонтите по четвърта линия е с временно изменен маршрут.

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 11:41 am
от gonzo8611
svd90 написа:Дианата днес 3 х 74 + 2 х 63 А
Едното 63 А беше "C" беше доста удобно,единствения претъпкан вагон.
До Белозем беше навреме,там висяхме 10 минути , после в едно поле още 10 минути, на Нова Загора още 10 минути и на Коньово още 10 минути. Резултатът малкото пътници - изнервени ,на Ямбол 22:20 (+40 мин.)
Точно заради международния Дианата е коригирана. И това 22:20 е +10-тина минути, не повече.

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 1:22 pm
от svd90
По разписание го дава 21:49 , не 22:10 , така става +30
До кога ще е тая корекция ?

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 1:39 pm
от VESO
Опасявам се , че няма да е къса - докато се движи международния по новия си маршрут.А той ще се движи поне до края на лятото. :D

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 1:42 pm
от svd90
Ооо не :lol:
А този международния какъв му е маршрута?