Страница 18 от 48

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 9:57 pm
от disell
С тези нови фарове ала-Кончар изглежда много тъпо , интересно на бананите тези фарове стоят някак си по-естетично.

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 7:51 am
от stankos
За 44 130 ли иде реч ?
Никъде не видях снимка на която да се виждат фаровете , моля да пуснете !

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 8:39 am
от Nikss
Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно... :evil: Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ! :D :twisted: :lol:

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 2:56 pm
от 07
Nikss написа:Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно... :evil: Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ! :D :twisted: :lol:
Тая система поне да се ползваше.......

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 7:48 pm
от Nikss
07 написа:
Nikss написа:Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно... :evil: Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ! :D :twisted: :lol:
Тая система поне да се ползваше.......
И да се ползваше и да не се, пак щеше да запълни огромната празнина между фаровете, която сега ще стои абсолютно неестетически и грозно. Примери (кърпени машини) колкото щеш. :arrow: Поне от едната страна където беше напълно здрава и оригинална да я бяха оставили, от другата беше удряна, там може да се направи компромис.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 8:14 pm
от elektrovoz46
Тая система никога не се е практикувала при нас.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 8:34 pm
от Nikss
elektrovoz46 написа:Тая система никога не се е практикувала при нас.
Голяма работа... ама пречи ли някому? По-добре да си стои неизползвана... без нея локомотивите са грозни. :arrow:

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 11:38 pm
от 07
Nikss написа:
elektrovoz46 написа:Тая система никога не се е практикувала при нас.
Голяма работа... ама пречи ли някому? По-добре да си стои неизползвана... без нея локомотивите са грозни. :arrow:

Всики други кусури ги оправихме че до външния вид допряхме....

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 9:19 am
от Nikss
07 написа:
Nikss написа:
elektrovoz46 написа:Тая система никога не се е практикувала при нас.
Голяма работа... ама пречи ли някому? По-добре да си стои неизползвана... без нея локомотивите са грозни. :arrow:

Всики други кусури ги оправихме че до външния вид допряхме....
Говоря в основни линии, не за самата чистота или за боята, нейната яркост и т.н. :wink: Не ги бъркай!
Ха сега кажи от тия двете машини коя има по-чаровен така да се каже вид? Пак ще повторя и ще потретя, че системата не се използва, но никому не е пречка за експлоатацията на локомотивите.
машина 1
http://www.prikachi.com/images/119/2424119u.jpg
машина 2
http://www.prikachi.com/images/123/2424123u.jpg

Аз лично предпочитам първата, защото е здрава и плътна, а втората освен, че е кърпена е и неуплътнена и духаща. Изводите са за теб. :arrow:

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 9:37 am
от 07
Това че има капаци - не значи че СМЕ я има....

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 12:02 pm
от Nikss
07 написа:Това че има капаци - не значи че СМЕ я има....
АБЕ те нека си седят, работят, не работят не пречат на никого. :evil: :x

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 7:40 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Това че има капаци - не значи че СМЕ я има....
Тук си много прав, колега, за разлика от хлапета-професори. СМЕ на 44/45 отдавна на 80% от машините са скопени с преустройството система "Лепавцов". Това, че капаците на конекторите ги има нищо не значи.

Публикувано на: Нед Авг 15, 2010 8:15 pm
от Nikss
Даа... всеки друг професор може да отклонява важни въпроси като "Какво ви пречи на вас системата и нейните капаци БЕ?" Ако ще да работи... дадох ви пример за машина със и без системата, вие пак си знаете вашето и не смеете да кажете, че 199 е по-красива естетически от 158, защото знаете, че СЪМ ПРАВ! 8) :twisted:

Публикувано на: Сря Авг 18, 2010 10:22 am
от bdz46
СМЕ на повечето машини е цяла и (почти) здрава.
Има много удряни машини, където под капачките няма нищо, но са сложени за запазване на външния вид. Без тях е много грозно.

Публикувано на: Сря Авг 18, 2010 4:17 pm
от фена
Nikss
МнениеПуснато на: Нед Авг 15, 2010 9:15 pm Заглавие:
Даа... всеки друг професор може да отклонява важни въпроси като "Какво ви пречи на вас системата и нейните капаци БЕ?" Ако ще да работи... дадох ви пример за машина със и без системата, вие пак си знаете вашето и не смеете да кажете, че 199 е по-красива естетически от 158, защото знаете, че СЪМ ПРАВ! Cool Twisted Evil


Г-н Nikss нека внесем известната за всичи доза истина, лок. 45-199 е ремонтиран в " Трансинпекс - Русе ", а лок. 45-158 от Локомотивни депа Мездра и Дупница. Мисля, че ако и лок.45-158 беше ремонтиран в Русе тогава вече можеш да ги сравняваш.