Страница 18 от 59

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 10:59 pm
от borislaviv
46 242 написа:Специялни поздрави на Борислав за сърдечния прием. Депото в ГО е пълно с локомотиви чакащи ремонт. 44 121 за съжаление е доста поизостанала. 44 107 е в начален стадий на разфасофане.Чоплят по
малко и на 44 109. От спрените 45 видях 45 197,200,202,203.
45-197 беше случаен ремонт, другите действително чакат ремонт.Но Нова Година- нов късмет!

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 6:35 am
от 42 072.9
Обикновено за 10121 се взима машината от 383.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 1:22 pm
от Vancho
Да, и после Р ките на ПВ в балкана, а 45 ците на БВ по втора :oops: :o

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 1:54 pm
от 43.309
Че 45 не е ли Р-ка :lol:

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 4:06 pm
от Vancho
Да, Р ка е, но доколкото знам всичките локомотиви които се водят 45 серия са до 100, докато някои лок 44 са до 130

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 4:16 pm
от VESO
Доколкото знам , преди време всички 45-00-ци бяха до 110 , после ги свалиха на 100 , сега как не се сетят отново да им върнат максималната скорост - 10 км/ч са си от значение.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 4:26 pm
от bdz46
Има машини серия 45 до 110 км/ч - такива със сменени оси.
Има и от серия 43 до 110 км/ч.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 8:59 pm
от Nikss
От 45-та има до 110, но тия до 100 са значително повече... особено в депо Мездра мистерията с тия 10 км е пълна... според шаблона някои л-тиви са до 110, реално котвата е на 100. Е, такива абсурди са нищо в сравнение с някои Р-ки (депа и номера няма да цитирам), но има Р-ка с колооси до 130, котва до 100 и без шаблон за V max. В момента обаче не е в движение (слава Богу). От 43-та серия има само един лок до 110 (517, който е от ПР). Мисля си 515 като е спрян за ПР дали и той ще намаже. :roll:

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:14 pm
от bdz46
Стига с тези котви. Те нямат значение.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:18 pm
от Nikss
Знам, че нямат, ама никой не смее да кара с над 100 въпреки, че според шаблона е 110 и има мегдан за толкова. :evil: Ей тва е дразнещото, че се гледа хаслера и се кара според него, което пък е нормално мисля... 12 часа на дежурство да се следи само той... как няма да гледаш какво показва и какво е отбелязано. :arrow: Не можем да виним машинистите. Не, че те не могат да ги местят, но нека обслужващият персонал по депата си върши работата. :idea:

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:08 pm
от bdz46
Не е никой...
При нас повече се гледа шаблона.
А машинистите трудно ще преместят котвата, особено на пломбирания Хаслер във втора кабина.
На лок 44 и в първа е сложно, защото 130 е на лошо място - точно на винтчето, с което се завива стъклото.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:39 pm
от Nikss
А ако в кабините няма шаблон, а лок има колооси за 130 какво правим? :roll: :idea: :?: :arrow:

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:56 pm
от bdz46
Случвало се е... 44 098 в началото нямаше никакви шаблони, а беше с червени обувки.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 11:58 pm
от Nikss
Е аз дочух за още един такъв случай и се чудя как са постъпили хората при обслужване на влаковете при положение, че Хаслера се гледа по време на повезката, а и той не е оправен при ремонта. :roll: А иначе 44 095 мисля след като излезе от ГПР някъде 2007 г. и беше с колооси май и тя не беше вдигната по Хаслер, за шаблон не знам, пък беше пусната на Чайката, пък си беше вървяла със 120. Та не би трябвало да е проблем, но както се случва вече всичко и се мешат машините между депата... :?

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 12:04 pm
от 46 242
Бориславе, кога за последно 44 111 е минавала ремонт ? Да не би да сте и монтирали 5-ти ТД. Жесток дзвер. Мята 300т влак по баир 18/1000 с над 100 км/час :shock: