Страница 18 от 147

Re: отг

Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 2:26 pm
от 44-134
фена написа:Бат Бойко да си гледа работата.
Да разбираме ли че ти ще платиш за ремонта на машините?

отг

Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 3:41 pm
от фена
хе-хе-хе нямам против но ако знам, че псле ще ми ги върнат двойно...

Re: отг

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 12:06 am
от 07
фена написа:хе-хе-хе нямам против но ако знам, че псле ще ми ги върнат двойно...
Хе Хе, извади ги тея пари накуп да ги видим де...............

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 9:45 am
от Mario Evstatiev
45 180.7 вчера безаварийно обслужи влакове 20110/20111. Машината има проблеми с 4-ти редуктор обаче, който вие доста заплашително. Забелязах разлика при натоварването на ТД. 1-ва група се товареше с 20% по - малко от 2-ра. Тук вероятно причината е, че на 2-ра може да има устоял 1-ви шунт :roll:

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:23 pm
от bdz46
Тези разлики идват от калпави ампермери - т. е. никаква разлика няма.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:56 pm
от dido73
Възможни са разлики от преплитане на веригите на ТД от една група. Навремето се случи така, че се бяха преплели възбудителните вериги на 3-ти и 4-ти ТД на наша софийска R-ка и така даваше голяма разлика.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 9:43 pm
от bdz46
Ама на всяка трета машина да са оплетени веригите не вярвам...
Другия вариант е да са слагали различни редуктори, но и това не ми се вярва.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 10:07 pm
от dido73
bdz46 написа:Ама на всяка трета машина да са оплетени веригите не вярвам...
Другия вариант е да са слагали различни редуктори, но и това не ми се вярва.
Тогава разликата беше много голяма и единия двигател нямаше тяга въпреки че отчиташе ток. Незнайно защо два свързващи шунта между апаратния шкаф и шунтовите съпротивления се бяха опрели.
Това дето Евстатиев е констатирал може наистина от уред да е. 20% не е малка разлика.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 3:01 pm
от 42 072.9
При 502 и 556 също има разлика от порядъка на 100А до 400А.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 5:46 pm
от borislaviv
Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 6:11 pm
от 44142
Мисляси дали не може да дава отклонение в ампермерите ако на дадения локомотив не са сложени еднакви резистори където са вързани паралелно на възбудителнити и са постоянно включени.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 6:45 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.
Това е отчетено от мен при направата на констатацията. Ще кажа само, че просто стойностите не бяха еднакви - единия показва 1кА, другия 1,3 кА.

Уредите са от малките 72Х72 мм 8)

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 7:46 pm
от n0_aLoNe
lok45111 написа:
borislaviv написа:Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.
Това е отчетено от мен при направата на констатацията. Ще кажа само, че просто стойностите не бяха еднакви - единия показва 1кА, другия 1,3 кА.

Уредите са от малките 72Х72 мм 8)
До колкото знам, за амперметрите не се плаща да се подържат вече.

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 10:54 pm
от borislaviv
Как така? На всеки голям ремонт се свалят и проверяват.Поне в Горна лабораторията е лицензирана за това.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 8:34 am
от 44142
Навсякъде се ревизират измервателните уреди.