Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:
Re: отг

Мнение от 44-134 »

фена написа:Бат Бойко да си гледа работата.
Да разбираме ли че ти ще платиш за ремонта на машините?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

хе-хе-хе нямам против но ако знам, че псле ще ми ги върнат двойно...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: отг

Мнение от 07 »

фена написа:хе-хе-хе нямам против но ако знам, че псле ще ми ги върнат двойно...
Хе Хе, извади ги тея пари накуп да ги видим де...............
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 180.7 вчера безаварийно обслужи влакове 20110/20111. Машината има проблеми с 4-ти редуктор обаче, който вие доста заплашително. Забелязах разлика при натоварването на ТД. 1-ва група се товареше с 20% по - малко от 2-ра. Тук вероятно причината е, че на 2-ра може да има устоял 1-ви шунт :roll:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези разлики идват от калпави ампермери - т. е. никаква разлика няма.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Възможни са разлики от преплитане на веригите на ТД от една група. Навремето се случи така, че се бяха преплели възбудителните вериги на 3-ти и 4-ти ТД на наша софийска R-ка и така даваше голяма разлика.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ама на всяка трета машина да са оплетени веригите не вярвам...
Другия вариант е да са слагали различни редуктори, но и това не ми се вярва.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Ама на всяка трета машина да са оплетени веригите не вярвам...
Другия вариант е да са слагали различни редуктори, но и това не ми се вярва.
Тогава разликата беше много голяма и единия двигател нямаше тяга въпреки че отчиташе ток. Незнайно защо два свързващи шунта между апаратния шкаф и шунтовите съпротивления се бяха опрели.
Това дето Евстатиев е констатирал може наистина от уред да е. 20% не е малка разлика.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

При 502 и 556 също има разлика от порядъка на 100А до 400А.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мисляси дали не може да дава отклонение в ампермерите ако на дадения локомотив не са сложени еднакви резистори където са вързани паралелно на възбудителнити и са постоянно включени.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.
Това е отчетено от мен при направата на констатацията. Ще кажа само, че просто стойностите не бяха еднакви - единия показва 1кА, другия 1,3 кА.

Уредите са от малките 72Х72 мм 8)
64.19
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

lok45111 написа:
borislaviv написа:Да спомена за една подробност на ампермерите. Има два вида уреди, които са еднакви на външен вид. Става въпрос за тези които са в 42-44серия.Та на едните показанието за 1КА е точно на средата на уреда, а на другите не е. Иначе и двата са за 60mV и мерят точно, но ако са се случили един до друг, то просто визуално изглежда, като че ли имат разлика в показанията. Затова първо да се види какво точно показват и двата уреда.
Това е отчетено от мен при направата на констатацията. Ще кажа само, че просто стойностите не бяха еднакви - единия показва 1кА, другия 1,3 кА.

Уредите са от малките 72Х72 мм 8)
До колкото знам, за амперметрите не се плаща да се подържат вече.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Как така? На всеки голям ремонт се свалят и проверяват.Поне в Горна лабораторията е лицензирана за това.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Навсякъде се ревизират измервателните уреди.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация