
Те хубаво вдигат много шум, но после да не изчезне тихомълком и бистрото барабар със съсипаните вагони.
А иначе заради постъпили молби в Централното управление от страна на редовно пътуващи БВ 2611 ще спира на Карлуково, докато според първоначалните разработки в ГДВ беше предвидено да не спира. ДОКОГА ще продължава това питам аз? Вместо да удължат ПВ 20130/20137 до/от Мездра остана само този БВ да спира на Кл. 2610 как го отрязаха рязко? Наистина 20234 върви след него и от Мездра се прекачват на 2612 и наистина трябва да се измисли нещо, за да не спира 2611 не само на Кл, но и на Дъбниците. Хората бързат за Варна да се прибират, тия по селата ше ми спират.



А иначе заради постъпили молби в Централното управление от страна на редовно пътуващи БВ 2611 ще спира на Карлуково, докато според първоначалните разработки в ГДВ беше предвидено да не спира. ДОКОГА ще продължава това питам аз? Вместо да удължат ПВ 20130/20137 до/от Мездра остана само този БВ да спира на Кл. 2610 как го отрязаха рязко? Наистина 20234 върви след него и от Мездра се прекачват на 2612 и наистина трябва да се измисли нещо, за да не спира 2611 не само на Кл, но и на Дъбниците. Хората бързат за Варна да се прибират, тия по селата ше ми спират.

Именно това е причината. Преди години сегашните 20130/20137 са били до/от Мездра. Какъв е проблема да ги удължат? Пътници гарантирам лично, че няма да липсват. От дядо ми знам информативно, че електричката от Мездра за Червен бряг е била около 12:30 ч. на Кл.
Спомням си 2006 г. 20138 (сегашния 20136) чакаше 461 (сега 463) да го надмине и тогава потегляше за Мездра. Та и сега 20130 ще чака Дунава да го надмине, от Мездра на връщане няма проблеми да тръгва към 12:10 и се вписва в разписанието си от Чб нататък.
А ако се сетят и 20136/20131 да ги удължат цена няма да имат.

Спомням си 2006 г. 20138 (сегашния 20136) чакаше 461 (сега 463) да го надмине и тогава потегляше за Мездра. Та и сега 20130 ще чака Дунава да го надмине, от Мездра на връщане няма проблеми да тръгва към 12:10 и се вписва в разписанието си от Чб нататък.



Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
В ПКВ към ГДВ 2010 за сега поне на един чифт БВ за Видин ще има със сигурност вагони серия 63. Ето ПКВ за 7-ма линия:43.309 написа:Много се размечтахте за видинските влаци, гледайте да видите как 43 ще идат там пък 63 ще продължат да си припкат по познатите линии.
- БВ 7620 650т 115% лок43
СФ 07:15 2B, 1А, 1В Сф-Вн; СФ СФ
БО 09:39 2 09:41 71203 +1B Сф-Вн в (6,7);
БР 10:21 5 10:26 72204 +2B Сф-Бр-(Лм) за вл. 72204;
ВН 12:05 +1B Сф-Бр-(Лм) в (7).
Вид B-ваг:9х8
БВ 7621 300т 115% лок43
ВН 06:05 2B, 1А, 2B Вн-Сф; СФ СФ
БР 07:36 1 07:37 72202 +1В Вн-Сф в (6).
БО 08:11 2 08:13 71223 Вид B-вагони: рециклирани +9х8.
СФ 10:35
БВ 7622 650т 115% лок43
СФ 12:25 2B Сф-Бр-(Лм) за влак 72208. СФ СФ
БО 15:08 2 15:10 71205 +1B Сф-Бр-(Лм) в (7);
БР :51 6 :57 72208 +1В Сф-Вн в (6);
ВН 17:40 +1B, 1А, 2B, 1D Сф-Вн;
Вид B-вагони: 9х8
БВ 7623 450т 115% лок43
ВН 12:45 1D, 2B, 1А, 1B Вн-Сф; СФ СФ
БР 14:16 10 14:26 72206 +1B Вн-Сф в (7);
БО 15:08 2 15:10 71205 +2B (Лм)-Бр-Сф от влак 72205;
М 16:05 10 16:15 +1B (Лм)-Бр-Сф в (7) от влак
СФ 17:55 1627
30123 72205. Вид B-вагони: 9х8
БВ 7624 300т 115% лок43
СФ 16:25 2B, 1А, 2B Сф-Вн; СФ СФ
БО 18:39 2 18:41 71227 + 1B Сф-Вн в (5)
БР 19:15 3 19:18 72210 Вид B-вагони: рециклирани+9х8
ВН 20:50
БВ 7625 450т 115% лок43
ВН 16:08 1B, 1А, 2В Вн-Сф; СФ СФ
БР 17:50 10 18:00 70204 +1B Вн-Сф в (6,7);
БО 18:40 3 :43 71227 +2B (Лм)-Бр-Сф от влак 72209;
СФ 21:15 +1B (Лм)-Бр-Сф в (7) oт вл. 72209.
Вид B-вагони: рециклирани+9х8
64.19

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

В интерес на истината голям процент от купейните вагони на БДЖ се нуждаят от ревизия (най-вече 50-ките). От 74-ките мисля, че вече всички са минали ревизии и са с новата синя тапицерия. В София всички 63 трябва спешно да минат ревизия/рециклиране преди да са се разпаднали в някой тунел по дефилето.

По принцип както локомотивите, така и вагоните не знаем как да стопанисваме, поддържаме и експлоатираме... не може БВ да вървят със салонни клюкарници, а ПВ с купейни първокласни.
Същата работа и при локомотивите.


По принцип както локомотивите, така и вагоните не знаем как да стопанисваме, поддържаме и експлоатираме... не може БВ да вървят със салонни клюкарници, а ПВ с купейни първокласни.

Последно промяна от Nikss на Съб Дек 05, 2009 11:43 pm, променено общо 4 пъти.


Администратор
Ето ПКВ на варненските влаци, безкупейни пак ще има май43.309 написа:Интересно къде отиват купейните вагони, дано по дългите дестинации. Например 2613 (сегашен 2611).

- БВ 2610 500т 115% лок44 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ"
ВА 07:45 1АВbds, 2B, 1А, 1Ar, 2B СФ СФ
ШН 09:04 1 09:05 Вид B-вагони: рециклирани
ГО 10:51 5 10:56 40102
40213
М 13:19 1 13:20 7622
СФ 14:53 5623
3623
БВ 2611 500т 115% лок44 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ"
СФ 07:05 1АВbds, 2B, 1Ar, 1А, 2B ГО ГО
М 08:34 1 08:35 +3B Сф-Го в (7) и последния
Л 10:14 1 10:15 23101
24215 почивен ден при последователни.
Вид B-вагони: рециклирани
ГО :51 5 :56 40102
40213
ШН 12:39 1 12:40
ВА 13:59
БВ 2612 560т 115% лок44
ВА 10:56 1D, 1B, 2АB, 1Вr, 2B Ва-Сф ГО ГО
ГО 14:17 10 14:27 40103
40114 +3B Го-Сф в (7), празник и
последния почивен ден.
Л 15:09 2 15:11 24204 +1Bc Ва-Сф-(Блгр) за влак 292 от
М 17:08 2 17:10 70216 14.06 до 12.09.2010 г.
СФ 18:48 10125
5625 +1Вс Ва-Сф-(Скопие) за влак 292
в (7) от 28.06 до 02.09.2010 г
БВ 2613 560т 115% лок44
СФ 10:05 1D, 2B, 1Br, 2AB, 1В; ВА ВА
М 11:36 1 11:37 70214 +1Bc(Белград)-Сф-Ва от влак 293
ПЛ 12:58 2 13:00 от 13.06 до 11.09.2010.
Л 13:30 1 :31 24103
24102 +1Вс (Скопие)-Сф-Ва от вл. 293
в (6) от 27.06 до 01.09.2010;
ГО 14:12 10 14:22 40103
40114 +1В Сф-Го в (7), празник и посл.
почивен ден.
К 16:28 1 16:29 90106 Вози до 2 вагона за домуване и
ПВЯ 17:14 1 17:15 30158 ремонт, когато няма увеличение.
ВА 17:40 Вид B-вагони: 9х8
БВ 2614 560т 115% лок44
ВА 12:40 2B, 1А, 2B; ВА ВА
ГО 15:59 10 16:09 40116
40105 +1В Го-Сф в (7) празник и посл.
почивен ден.
Л 16:49 2 :51 24206 Вози до 2 вагона за домув. и ремонт
ПЛ 17:22 2 17:24 23204 Ва-Го-Сф,когато няма увеличение.
М 18:43 2 18:45 70218 Вид B-вагони: 9х8
СФ 20:24
БВ 2615 560т 115% лок44
СФ 13:20 2B,1А, 2B СФ СФ
М 14:57 1 14:58 70206 +1В в (5).
Л 16:45 2 16:47 24206 Вози Сф-Го-Ва до 2 вагона за
ГО 17:28 12 17:40 40208 домуване и ремонт.
ПВЯ 20:34 1 20:35 28204 Вид B-вагони: 9х8
ВА 21:00
БВ 2626 610т 115% лок44
ВА 22:30 2B, 1А, 2B, 2WLAB. ГО ГО
М 04:35 2 04:37 +1В в (5).
СФ 06:18 3621 Вид B-вагони: 9х8
БВ 2627 610т 115% лок44
СФ 23:25 2B, 1А, 2B, 2WLAB. ГО ГО
ГО 04:04 10 04:14 4646 Вид B-вагони: 9х8
К 06:30 1 06:31 90102
СЛ 07:12 1 07:13 30152
ПВЯ :21 1 :22 28102
ВА 07:47
64.19

Администратор

Информация
Модератори