Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тя още от лятото на 2009г., когато излезе от подемен ремонт, e ограничена до 100.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

rexkos написа:Тя още от лятото на 2009г., когато излезе от подемен ремонт, e ограничена до 100.
И преди това си беше до 100.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Не е точно така. През 2007-2008 много добре си спомням, че беше до 130 км/ч, даже с нея някъде има клип как яко жули през Лесичери с влак 2613. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

За тогава може, но 2009г. преди за спре за ПР-то съм се качвал на нея и си беше за 100 а кога са я скопили не знам.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно преди да спре за ПР съм я снимал отвътре и ясно се вижда, че е за 130. Който не вярва, ще пусна снимки. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Чини ми се, че 44 125 рипа с повече от 100 :roll:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация