Страница 18 от 22

Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 8:43 pm
от 44142
В измервателните уреди.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 10:16 am
от lok43r
Халето на депо Пд е задръстено с 28 бр. нови колооси комплект с р-ри.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 10:38 am
от Гост
lok43r написа:Халето на депо Пд е задръстено с 28 бр. нови колооси комплект с р-ри.
Амин! 8)

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 11:45 am
от disell
Бре ,че то няма толкоз локомотиви у БДЖ-то :D

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 2:40 pm
от Nikss
Има има.Пък дори да няма все ще се намери,пък и няма да са излишни...това е нова доставка от Чехия така ли да разбирам?Значи,че сега ще разпратят по депата за по 1-2 лок? 8)

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:08 pm
от 42 072.9
Този път и варненска машина ще намаже, крайно време е.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:31 pm
от rexkos
42 072.9 написа:Този път и варненска машина ще намаже, крайно време е.
Може би щастливките ще са 44 065 и 44 088, които ще се въртят на 2612/3637 и 3636/2611. Гаранция, че ще се използват пълноценно по магистралата Мездра.изток-Ресен с едно кратко прекъсване м/у Ясен и Плевен. Дано е така. На София не са нужни повече бързоноги Р-ки, защото с тия орязани влаци и сегашните налични са предостатъчни.... Горна имат достатъчно, за да покрият графика на БВ, русенлии в близките седмици трябва да разполагат вече с 3 такива (091, 112, 123) - достатъчни да покрият графика на 383/4627 и 4612/4613. Като че ли депо Пловдив има нужда от още няколко бързи Шкодаци. :D

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:33 pm
от 44142
Тия колооси щом са в ПД трябва да са за СФ. Депо СФ да не е склад за другите депа?

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:38 pm
от rexkos
А къде ще се карат със 130, освен на Чайката? :?

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:39 pm
от 42 072.9
Не е разбира се, възможно е да се доставят директно до Сф. Хубаво ще е да видим повече машини за 130.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:43 pm
от 44142
Няма значение. Щом са в ПД ще са за СФ машини. Началниците превърнаха депо СФ в складова база и ремонтна работилница на другите депа. Последното което се чува в депотое, че като махнат 32 серия щял да остане ремонта на 32. Щяли да правят ГПР- та на ЕМВ-та от другите депа. Вместо да мобилизират ремонта на ЕМВ-тата да прави лок ние ще правим ЕМВ-та. Това е поредното доказателство, че се работи против депо СФ. После като си искаме влаците тия от Вазов мрънкат къде са ни машините.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:47 pm
от 42 072.9
Къде са началниците, синдикатите нали те трябва да отстояват интересите на хората, които се трудят за депо Сф. А и колектива като не е сплотен резултата е на лице.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:50 pm
от 44142
Какви началници има депото щом по празниците нямаше редукторно масло. Онзи ден трябваше да се долеят 2 редуктора на 46231, че бяха на минимума. Масло щяло да има чак днес. Лок все още си върви с недоляти 2 редуктора.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 3:55 pm
от 42 072.9
Кончар нали функционира, вместо редукторно масло ще се плати за случаен ремонт.

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 4:12 pm
от Nikss
44142 написа:Няма значение. Щом са в ПД ще са за СФ машини. Началниците превърнаха депо СФ в складова база и ремонтна работилница на другите депа. Последното което се чува в депотое, че като махнат 32 серия щял да остане ремонта на 32. Щяли да правят ГПР- та на ЕМВ-та от другите депа. Вместо да мобилизират ремонта на ЕМВ-тата да прави лок ние ще правим ЕМВ-та. Това е поредното доказателство, че се работи против депо СФ. После като си искаме влаците тия от Вазов мрънкат къде са ни машините.
Блаженни са вярващите,колега защото тяхно е царството небесно!А не помниш ли,че колоосите за лок от други депа пристигаха пак в ПД и после ги препращаха към други депа?Тия колооси съм не 100,не 500,а 1000% сигурен,че са за лок от други депа.И без това на депо СФ му трябват 2 максимум 3 маш за 130,които да въртят на Чайката.А сега са предостатъчно.Според мен трябва за всяка серия електровози да си има график-44 с колооси за 130 (все още има и 44 до 100 km/h) да карат бързи,ускорени бързи и международни влакове на територията на Р България,45 серия да карат товарачките и пътническите влакове.43-та серия и те да помагат по товарачките и по пътническите.42-ра и без това си вървят по товарачките и на пътническите.Все още има маш за 100 km/h които чакат новите ботушки.Сигурен съм,че 3 комплекта ще отпътуват за ГО и ще намажат 44 118.8 44 126.1 и 44 127.9 и сега 440883 и 44 065.1 като са ремонти и за тях.Аз все пак нямам нищо против вие да вземете всичките колооси,да ги сложите на 44-ки които да карат само товарни влакове или да вървят за Лк с пътнически влакове и да се износват в кривите с големи радиуси...но както каза колега щом се цели да се затрие депото 100% ще се сбъдне предсказанието ми,че част от колоосите ще отидат за Го и Ва.