
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Може би щастливките ще са 44 065 и 44 088, които ще се въртят на 2612/3637 и 3636/2611. Гаранция, че ще се използват пълноценно по магистралата Мездра.изток-Ресен с едно кратко прекъсване м/у Ясен и Плевен. Дано е така. На София не са нужни повече бързоноги Р-ки, защото с тия орязани влаци и сегашните налични са предостатъчни.... Горна имат достатъчно, за да покрият графика на БВ, русенлии в близките седмици трябва да разполагат вече с 3 такива (091, 112, 123) - достатъчни да покрият графика на 383/4627 и 4612/4613. Като че ли депо Пловдив има нужда от още няколко бързи Шкодаци.42 072.9 написа:Този път и варненска машина ще намаже, крайно време е.

Последно промяна от rexkos на Сря Май 07, 2008 3:46 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Няма значение. Щом са в ПД ще са за СФ машини. Началниците превърнаха депо СФ в складова база и ремонтна работилница на другите депа. Последното което се чува в депотое, че като махнат 32 серия щял да остане ремонта на 32. Щяли да правят ГПР- та на ЕМВ-та от другите депа. Вместо да мобилизират ремонта на ЕМВ-тата да прави лок ние ще правим ЕМВ-та. Това е поредното доказателство, че се работи против депо СФ. После като си искаме влаците тия от Вазов мрънкат къде са ни машините.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Блаженни са вярващите,колега защото тяхно е царството небесно!А не помниш ли,че колоосите за лок от други депа пристигаха пак в ПД и после ги препращаха към други депа?Тия колооси съм не 100,не 500,а 1000% сигурен,че са за лок от други депа.И без това на депо СФ му трябват 2 максимум 3 маш за 130,които да въртят на Чайката.А сега са предостатъчно.Според мен трябва за всяка серия електровози да си има график-44 с колооси за 130 (все още има и 44 до 100 km/h) да карат бързи,ускорени бързи и международни влакове на територията на Р България,45 серия да карат товарачките и пътническите влакове.43-та серия и те да помагат по товарачките и по пътническите.42-ра и без това си вървят по товарачките и на пътническите.Все още има маш за 100 km/h които чакат новите ботушки.Сигурен съм,че 3 комплекта ще отпътуват за ГО и ще намажат 44 118.8 44 126.1 и 44 127.9 и сега 440883 и 44 065.1 като са ремонти и за тях.Аз все пак нямам нищо против вие да вземете всичките колооси,да ги сложите на 44-ки които да карат само товарни влакове или да вървят за Лк с пътнически влакове и да се износват в кривите с големи радиуси...но както каза колега щом се цели да се затрие депото 100% ще се сбъдне предсказанието ми,че част от колоосите ще отидат за Го и Ва.44142 написа:Няма значение. Щом са в ПД ще са за СФ машини. Началниците превърнаха депо СФ в складова база и ремонтна работилница на другите депа. Последното което се чува в депотое, че като махнат 32 серия щял да остане ремонта на 32. Щяли да правят ГПР- та на ЕМВ-та от другите депа. Вместо да мобилизират ремонта на ЕМВ-тата да прави лок ние ще правим ЕМВ-та. Това е поредното доказателство, че се работи против депо СФ. После като си искаме влаците тия от Вазов мрънкат къде са ни машините.
Информация
Модератори