Страница 17 от 40

Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 8:49 pm
от 44142
Има

Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 8:51 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Има
Значи простотията от миналия ГДВ поне тук не се повтаря... слава Богу!

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 4:53 pm
от VESO
lok45111 написа:...
Нищо ново под слънцето. Интересно ми е дали на 4627 има кушет вагон, какъвто е заложен по ПКВ :roll: :?:
Е , че той е нощен влак ,нормално е да му сложат.
Nikss написа:.....състава на БВ 2636...бе следният:зад теглещия ЕЛ 44 125.3 имаше 2 спални вагона след което 4 второкласни.
Кардамската композиция от няколко дни е без първокласен вагон.Лятото , когато с Наско се връщахме от Плевен с 2612 , огледахме на СФ 2637 минути преди да замине и тогава нямаше вагон първа класа.
Значи , видял си общо 6 вагона.А къде са директните от Силистра? :shock:

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 5:00 pm
от rexkos
Влак 2636 е следния състав по ПКВ: фургон, 2 спални, първокласен, 2 второкласни = Кардам-София. 2 второкласнир, 1 спален = Силистра-София. Отсъствал е първокласният вагон, така че Кардамските вагони са били 4 (четири).

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 5:10 pm
от VESO
rexkos написа:Влак 2636 е следния състав по ПКВ: фургон, 2 спални, първокласен, 2 второкласни = Кардам-София. 2 второкласнир, 1 спален = Силистра-София. Отсъствал е първокласният вагон, така че Кардамските вагони са били 4 (четири).
А да , ето още нещо , което съм изпуснал.От разказа на Nikss излиза , че кардамецът е бил без фургон?Възможно ли е това?
Навярно помниш преди време , когато писах на Белева за състоянието на нощния 8626 от 24-ти октомври.Ето една част:
..........Другото нещо , което ме потресе беше съставът на влака - от общо 7 вагона , 4 бяха спални , един седящ първокласен и само два седящи второкласни.Фургон отсъстваше.............

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 5:15 pm
от rexkos
VESO написа: А да , ето още нещо , което съм изпуснал.От разказа на Nikss излиза , че кардамецът е бил без фургон?Възможно ли е това?
Все още не съм го виждал без фургон, но не изключвам и тази възможност.

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 5:57 pm
от 42 072.9
А кой ще кара колетите?
До сега е имало всякакви врътки, но без фургон влака не е пътувал.
Виждал съм вместо спален+кушет вагон -два спални, вместо с два второкласни вагона и един първокласен -само първокласен(който играеше роля на второкласен, но имаше пътници закупили билет за първа класа, на които правеха компания хора закупили билет за втора класа) и второкласен.
Докато този влак пътуваше заедно с 2627/6 не си спомням за фургон.

Публикувано на: Нед Дек 16, 2007 7:58 pm
от bdz_bg
Относно отсъствието на фургон от състава на 8626, първите две купета на първия вагон бяха складирали колетните пратки.В третото купе пък бяха началник влака и кондукторите. :wink:

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 7:16 pm
от pavkata_zaraboy86
Вчера вечерта нямаше кажи речи никакво парно в първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна. А навън беше ледник!!! БЕЗ КОМЕНТАР! :x :x :x :x Межди другото съм забелязал, че това е често срещано явление във каплавите вагони 50 серия, които отвътре са придобили между впрочем един нелицеприятен цвят......... :D

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 9:23 pm
от VESO
.....първия вагон на БВ 2626, докато пътувах от Шумен до Варна.....
Павка , извинявай , ама не схванах.Ти май си пообъркал нещо номерата , затова и не ми стана ясно:
1.ако си пътувал с 2626 , значи си идвал от Варна за Шумен , а не от Шумен за Варна;
2.ако както казваш си пътувал от Шумен за Варна , значи си бил не с 2626 , а с 2627.
Още веднъж ти се извинявам , като не искам да те засегна по никакъв начин , само уточни по кой от 2-та варианта си пътувал , за да придобия представа за влака , който описваш.Композициите на двата влака са различни.

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 9:31 pm
от 07
bdz_bg написа:Относно отсъствието на фургон от състава на 8626, първите две купета на първия вагон бяха складирали колетните пратки.В третото купе пък бяха началник влака и кондукторите. :wink:
И ако си купил запазено място в първи вагон места между 1х и 3х какво правим?

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 9:41 pm
от 44-134
Седиш върху колетите...

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 9:43 pm
от VESO
07 написа:..... И ако си купил запазено място в първи вагон места между 1х и 3х какво правим?
Ще те отпратят някъде другаде с думите , че това са служебни купета и в тях обиковени пътници не могат да сядат.
Впрочем съм забелязал някои неща във влакове като 8611 , а допреди замяната с вагони 2611 , 3621 и 8615.Въпреки наличието на фургон , превозната бригада стои в първото купе , във второто са полицаите и практически се получава , че останалите пътници могат да сядат от 3-тото купе нататък.За доказателство ще ти покажа една снимка от 9620:

Изображение

Въпреки наличието на фургон след 43546-1 , забележи жената , изпълняваща функцията нач.влак от къде дава сигнала.Само на няколко гари - Каспичан , Самуил и Русе разпр. тя отиде до фургона да поеме няколко пратки , след което се върна обратно във вагона.Първото купе от него бе служебно , а двамата полицаи , които обикаляха във влака имаха място в последния вагон.

Вагони

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 10:07 pm
от choveka_vlak
:lol: :lol: :lol: Без да съм сигорен поне ще се опитам да предположа най- близкото расъждение!, напоследък ако сте забелязали (видимо )пратките се увеличиха!... А фургоните са "последна" грижа но "необходимост"! вече... :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Вто Дек 18, 2007 10:21 pm
от VESO
Аз пък имам чувството , че БДЖ всячески се опитва да закрие това перо , което в миналото му е носило значителни приходи.Още в началните стадии на образуване на компанията и особено в периода на обявяване независимостта на България са съществували специални пощенски "тренове" , които са пътували по отделно самостоятелно разписание.Съставени от няколко пощенски старовремски вагона , те са превозвали колети , пратки , писма и всякакъв багаж , обслужвайки както по - големите , така и по - малките по население места.