Страница 17 от 39
Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 5:17 pm
от lok43r
Аз предлагам 20221/20222/10212/10213 за да може с освобдения лок да си вземем 1621/1620.
Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 5:30 pm
от rexkos
lok43r написа:Аз предлагам 20221/20222/10212/10213 за да може с освобдения лок да си вземем 1621/1620.
Идеята е отлична, но ще трябва да почакат до есента, когато дойдат 31. 20221 до Реброво е доста пълен, а 10212 до Сливница се пръска по шевовете и три вагона определено не са достатъчни, имайки впредвид че средно на вагон в ЕМВ местата са по-малко отколкото в 45-ца или 74-ка. Представям си какво ще е в 10212 иначе.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 12:31 pm
от rexkos
Някой знае ли какво става с 30 001/002? Питам, защото вчера влакове 50111/50110/50299/50292 се обслужваха от ЕМВ 32 109/110.

Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 12:34 pm
от 44142
Навъртяла е км за ТП.
Публикувано на: Пон Мар 03, 2008 1:16 pm
от 42 072.9
Две от последните три мотриси серия 30 пътувайки към София са задействали защита за контактен натиск и са продължили с една работеща. Лошото, е че защитата се обезточвала само с лаптоп, в тази връзка била дадена заповед за намаляване височината на контактния проводник с 50cm.
Публикувано на: Вто Мар 04, 2008 9:32 pm
от 46 242
Спирачния процент на ЕМВ 30 е установен (побългарен) на 135%

Публикувано на: Вто Мар 04, 2008 9:34 pm
от 07
46 242 написа:Спирачния процент на ЕМВ 30 е установен (побългарен) на 135%

Защо побългарен?
Публикувано на: Вто Мар 04, 2008 9:48 pm
от rexkos
Пак добре. Досега максималният спирачен процент беше 115%.
Публикувано на: Сря Мар 05, 2008 8:59 am
от bdz46
07 написа:Защо побългарен?
Защото реалният е над 150 (152% ако не се лъжа).
Публикувано на: Сря Мар 05, 2008 5:30 pm
от 07
bdz46 написа:07 написа:Защо побългарен?
Защото реалният е над 150 (152% ако не се лъжа).
Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Публикувано на: Сря Мар 05, 2008 6:44 pm
от rexkos
Уважаеми господин Ковачев,
Позволете да Ви уведомя, че информацията която имате действително е точна.
Всички необходими документи за трите нови електромотрисни влака "Дезиро",
съгласно изискванията на Наредба № 42 ("За лицензиране на железопътни
предприятия за превоз на пътници и /или товари и на лицата, издаващи
сертификат за безопасност") са изпратени в Изпълнителна агенция
"Железопътна администрация". От нея "Български държавни железници" ЕАД
очакват необходимото разрешение за въвеждането на електромотрисните влакове
в редовна експлоатация.
Бих искала да Ви информирам, че в момента се разработва графика за
поетапното въвеждане в движение на мотрисите. При поетапното пускане на
новите електрически мотриси "Български държавни железници"ЕАД ще
информират, както винаги досега, обществеността за точните дати на
пускането им, съответните маршрути, по които те ще се движат, и конкретните
влакове, които ще обслужват.
С пожелание за успешна седмица,
Елена Василева,
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Публикувано на: Сря Мар 05, 2008 10:32 pm
от bdz46
07 написа:Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Те нямат такава спирачка.
Публикувано на: Чет Мар 06, 2008 5:48 pm
от 07
bdz46 написа:07 написа:Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Те нямат такава спирачка.
Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
Публикувано на: Чет Мар 06, 2008 7:32 pm
от bdz46
07 написа:Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
МРС съществува като опция, от която БДЖ не се е възползвало.
Публикувано на: Чет Мар 06, 2008 8:41 pm
от 07
bdz46 написа:07 написа:Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
МРС съществува като опция, от която БДЖ не се е възползвало.
Тошко а вярно ли е че на ДМВ 10 000 махнали МРС след като закачила няколко хубави настава?