Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Аз предлагам 20221/20222/10212/10213 за да може с освобдения лок да си вземем 1621/1620.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok43r написа:Аз предлагам 20221/20222/10212/10213 за да може с освобдения лок да си вземем 1621/1620.
Идеята е отлична, но ще трябва да почакат до есента, когато дойдат 31. 20221 до Реброво е доста пълен, а 10212 до Сливница се пръска по шевовете и три вагона определено не са достатъчни, имайки впредвид че средно на вагон в ЕМВ местата са по-малко отколкото в 45-ца или 74-ка. Представям си какво ще е в 10212 иначе. :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Някой знае ли какво става с 30 001/002? Питам, защото вчера влакове 50111/50110/50299/50292 се обслужваха от ЕМВ 32 109/110. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Навъртяла е км за ТП.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Две от последните три мотриси серия 30 пътувайки към София са задействали защита за контактен натиск и са продължили с една работеща. Лошото, е че защитата се обезточвала само с лаптоп, в тази връзка била дадена заповед за намаляване височината на контактния проводник с 50cm.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Спирачния процент на ЕМВ 30 е установен (побългарен) на 135% :?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Спирачния процент на ЕМВ 30 е установен (побългарен) на 135% :?
Защо побългарен?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Пак добре. Досега максималният спирачен процент беше 115%.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 написа:Защо побългарен?
Защото реалният е над 150 (152% ако не се лъжа).
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
07 написа:Защо побългарен?
Защото реалният е над 150 (152% ако не се лъжа).
Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Уважаеми господин Ковачев,

Позволете да Ви уведомя, че информацията която имате действително е точна.
Всички необходими документи за трите нови електромотрисни влака "Дезиро",
съгласно изискванията на Наредба № 42 ("За лицензиране на железопътни
предприятия за превоз на пътници и /или товари и на лицата, издаващи
сертификат за безопасност") са изпратени в Изпълнителна агенция
"Железопътна администрация". От нея "Български държавни железници" ЕАД
очакват необходимото разрешение за въвеждането на електромотрисните влакове
в редовна експлоатация.

Бих искала да Ви информирам, че в момента се разработва графика за
поетапното въвеждане в движение на мотрисите. При поетапното пускане на
новите електрически мотриси "Български държавни железници"ЕАД ще
информират, както винаги досега, обществеността за точните дати на
пускането им, съответните маршрути, по които те ще се движат, и конкретните
влакове, които ще обслужват.


С пожелание за успешна седмица,

Елена Василева,
отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 написа:Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Те нямат такава спирачка.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
07 написа:Това с магнитно релсовата спирачка или без нея?
Те нямат такава спирачка.
Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

07 написа:Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
МРС съществува като опция, от която БДЖ не се е възползвало.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
07 написа:Имаш предвид че БДЖ не е поръчало с МРС а не че по принцип модела няма?
МРС съществува като опция, от която БДЖ не се е възползвало.
Тошко а вярно ли е че на ДМВ 10 000 махнали МРС след като закачила няколко хубави настава?
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация