Страница 17 от 21
Публикувано на: Пон Окт 08, 2007 8:05 pm
от bdz46
VESO написа:А доколкото знам,в СФ редовно едно от "чушлетата" за Банкя се обслужва от 10-00-ка ( ако не ме лъже паметта,това е 13272 / 13271,движещ се само в поч.дни ).
13202/201 вече по график е с ДМВ, а напоследък често 13204/13203 също заминава с ДМВ. 13272/13271 обикновено си е с ЕМВ, защото се движи само в почивни дни.
Публикувано на: Пон Окт 08, 2007 8:09 pm
от 44142
Ще има още една секция в депото, ако изтеглят ЕМВ-то което работи в участъка Дупница-Бобоб Дол. 2 пътнически вагона са напълно достатъчни за там.
Публикувано на: Пон Окт 08, 2007 8:10 pm
от bdz46
ЕМВ закарва работниците направо в мината, където си има специално построен клон (10 и 11 коловози), докато влаковете с вагони ходят на гарата. Затова тези влакове са с ЕМВ.
Публикувано на: Пон Окт 08, 2007 8:29 pm
от VESO
По този клон няма как да се обърне локомотива,затова се пуска електричка,иначе като нищо ще пуснат лок + вагони.
Публикувано на: Пон Окт 08, 2007 8:31 pm
от bdz46
Има как, но всичко е зарязано и буренясало.
Публикувано на: Вто Окт 09, 2007 2:46 pm
от Nikss
Актуална информация за 08 октомври:
ПВ70103 се тегли от
ЕЛ 45 160.9 движи се навреме
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 127/128 пристигна с 3 минути закъснение
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 176.5 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 162.5 движи се навреме
Публикувано на: Вто Окт 09, 2007 8:46 pm
от Labros
Днес БВ 1651 беше начело с 44 134.
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 12:21 pm
от 46 242
Предстоящите прекъсвания на Карнобат-Синдел и Крумово-Първомаи затрудняват заплануваното спиране на 3та в участъка Пирдоп-Карлово. Вероятно ще чакаме за догодина или работа на прозорци.
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 4:39 pm
от Labros
32 065/066 днес замина на ПВ 80 117.
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 8:22 pm
от Nikss
Актуална информация за 09 октомври:
ДТВ20623 се тегли от
ЕЛ 44-110.5
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 44 125.3
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 113/114 пристигна с 3 минути закъснение
БВ4612 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се точно навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
ПВ70102 се тегли от
ЕЛ 45 176.5 движи се навреме
Публикувано на: Сря Окт 10, 2007 9:49 pm
от rexkos
10207 - 32 125/126
7623 - 45 179
50223 - 32 077/078
360 - 44 081
490 - 44 078
13207 - 33 005/006
10210 - 33 005/006
20222 - 44 002
60201 - 61 002
13210 - 32 111/112
3602 - 44 100
2607 - 44 126
10212 - 44 002
363 - 44 081
Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 3:43 pm
от Labros
45 187 днес начело на 8615.
32 062/61 е на 80 117.
Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 5:34 pm
от Labros
От днес Товарна гара Пловдив не съществува.Започнал е демонтаж на железния път и лампите.Интересно е как ще подходят новите чифутски собственици към административната сграда,която е паметник на културата...
Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 5:45 pm
от 44 058
Labros написа:45 187 днес начело на 8614.
8614 беше с 44 060.
Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 6:27 pm
от 43.309
Уважаеми господин Стоянов,
Позволете да Ви уведомя, че Вашето писмо бе разгледано от колегите от
Централно поделение "Пътнически превози". Бих искала да Ви информирам, че
Вашето предложение за корекция в скоростта на ускорените бързи влакове 8603
и (София - Ямбол) и 8604 (Ямбол - София) по книжка разписание ще бъде
изпълнено след 20.10.2007 г. Локомотивно депо Пловдив ще осигурява
приоритетно за посочените два влака локомотиви серия 46 с ограничение на
скоростта на движение до 130 км/ч.
Използвам повода специално да Ви благодаря за снимките, които изпратихте в
своето предишно писмо!
Желая Ви успешен ден!
С уважение,
Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД