Страница 17 от 21

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 10:49 am
от VESO
Значи тази нощ бананът ще докара 8626 обратно в столицата?

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 11:04 am
от 46 242
Интересно какво ще прави цели 15часа в Бс. Дали няма все пак бургазлии да посвършат малко работа с него през деня. Дори и да нямат правоуправление приниципът е абсолютно същия като на 46 200.

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 11:15 am
от 44142
доколкото разбрах май и 221 си я гласят за БС въпреки че василев иска да е за СФ та да могат да си я следят маш.

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 10:49 pm
от mitko_pz
43.309 написа:46.229 днес е на ДТВ 10602.Най-вероятно ще остане за 1651,тъй като 10602 пристига на Пдр в 17:28
46 229.1 на 1651
46 211.9 на 8602

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 11:49 pm
от VESO
Тази 211 неуморна на "Сл.бряг",вече 6-ти ден е на него. :o :o :o Снимката е от 3-ти февруари.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 9:17 am
от mitko_pz
На 1 февруари начело на Сл. Бряг беше 46 242.4 :D

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 11:04 am
от Mario Evstatiev
Сутринта УБВ 8601 замина на време от гара Подуяне отново с бургаската 46 211.9, като малко след Искър локомотива изключи неколкократно, създавайки ужасни придърпвания във влака. След Казичане имаше още два подобни случая, като на входния сигнал на гара ЕП отново придърпа. След това нямаше особености. Влакът спря за две инути на гара ЕП, вероятно за образец ІІ-А, след което потеглихме. На гара Пловдив пристигна с 15 мин. закъснение. В момента, в който ние пристигахме, по втори коловоз мина ДТВ 80504, начело с пловдивската 46 229.1, а докато отивах към депото пристигна ПВ от Карлово, теглен от димитровградския "файтер" 43 529.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 11:25 am
от Nikola VS
Как така изключи? Какво точно е станало, че е изключил?

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 12:48 pm
от 44142
Най вероятно е било високо напражението и лок е изкл от максимално напраженова защита.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 4:41 pm
от VESO
Trainspotting от днес,5-ти февруари.Понеже бях на лекции и след като ни пуснаха в обедна почивка от около един час,реших да ида на гарата,да видя как е положението.Тъкмо пристигнах,когато от първи коловоз потегляше 8610,теглен от 44132-9.След като влакът замина,се отправих към челните коловози,като заснех едновременно 2 мотриси-от 2-ри челен чакащата за обслужване на 10112 32121-6+32122-4 и стоящия на 3-ти челен 18206,обслужван от 10013-4+10014-2. 82206 вече заминаваше,успях да го снимам при напускане на гарата,докато през това време 61014-7 докара една група вагони на първи челен,последните от които бяха състава на 1620.Локомотивът,който се приготвяше за него бе 44002-4,огледах го внимателно и установих,че няма и помен от станалия инцидент преди време.Явно доста добре са го възстановили.Направих още една снимка на машината и се отправих към 3-ти коловоз,където с 2 минути преди време пристигна 10242,обслужван от софийската 10035-7+10036-5.Докато наблюдавах изключително високата населеност в мотрисата,се сетих,че почивката ми свършва и се отправих към университета.

Публикувано на: Сря Фев 07, 2007 9:12 pm
от Mario Evstatiev
Днес по работа пътувах до гара Стара Загора. Избрах БВ 3621, който се теглеше от 46 242.4 и по намаления до Тулово закъсня около 15 мин. От там хванах БВ 4641, който чакаше закъснелия 3621. Влак 4641 се теглеше от лок. 44 061, който на външен вид беше доста нагласен. В Стара Загора пристигнахме с 10 мин. закъснение и се отправих към депото, където видях, че работят по 45 184, а 43 510 и 43 514 са спрени за някакви ремонти. Като здрави локомотиви в депото може да се посочат 43 310, 45 161, която излезе на влак и 45 186. След като свърших работа се прибрах с БВ 8614, който се теглеше от пловдивския 44 130. В София влака беше на време.

Публикувано на: Сря Фев 07, 2007 9:20 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:8614 днес трябваше по изключение да е с 46 229, но явно не е станала обръзката.
Както прочете от поста ми ВЛАК 8614 СЕ ОБСЛУЖИ НА ВРЕМЕ ОТ 44 130.3 :!:

Публикувано на: Сря Фев 07, 2007 10:58 pm
от 43.309
ЕЛ 44.130 днес возеше 8614 преди време.46.229 просто от 1651 не са я подали на 8637 а са я бутнали в депо.После закара ТВ до Сф и върна 8615 вчера

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:28 pm
от 42 072.9
Днес Чайката се обслужи от двойна тяга

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:30 pm
от 44142
Един от последните БВ на 157 понеже след 2-3 седмици я спират.