Между другото имам един въпрос. При консумация в бистрото имаш ли право да сядаш във втория салон или само там където е бара ?
може и в втория салон да сядаш и в "Бизнес класата" (купетата в бистрото), но за купенцата трябва допълнително пари 
И аз така знаех, но на 8.01 Неделята в 8672 , кондуктора дойде и каза или да ставаме да отиваме в 1-то отделение или да доплатим (тези които пътуваха от Бургас 7 лева,колкото била разликата с 1 класа ) Въпреки факта,че хората бяха седнали малко преди Пловдив на някои им взе по 7 лева , но повечето станаха..
Щом си е обозначено 1-ва класа, значи си е 1-ва класа.
Някъде по форума съм го писал поне милион пъти , но от уважение към форумеца svd90 ще го напиша пак.
1.) купетата са бизнес класа.
2.) сепаретата са бизнес класа.
3.) отделението за хранене е втора класа.
В 3.) може да се седи свободно.За 1.) и 2.) обаче ще ти е нужен билет за бизнес класа.Преди не важеше , но сега вече кондукторите изискват.Забележете и цифрата "1" , тя също не е точна , тъй като означава първа класа , а не "бизнес" , но какво да се прави.
1.) купетата са бизнес класа.
2.) сепаретата са бизнес класа.
3.) отделението за хранене е втора класа.
В 3.) може да се седи свободно.За 1.) и 2.) обаче ще ти е нужен билет за бизнес класа.Преди не важеше , но сега вече кондукторите изискват.Забележете и цифрата "1" , тя също не е точна , тъй като означава първа класа , а не "бизнес" , но какво да се прави.
има контакти в 1-во, 2-ро и 3-то отделение, както и интернетsvd90 написа: В 1-то отделение има ли контакти или те са само в 2 и 3 ?
Искам да вметна, че ако искате да пътувате в бизнес-класа задължително е на касата да кажете, че искате да сте в този вагон и за него ще ви издадат запазено място заедно и с талон, позволяващ безплатна консумация на чай или кафе. Ако билетът ви е за 1-ва класа, (т.е. сте за "А" вагона), дори да седнете в бизнес-класата, превозната бригада ще ви помоли да се преместите, нищо че няма разлика в цената на двата вида билети.
Един вагон, ама пълен! (4627)
В Румъния бизнес класата се отбелязва 1b.
Вчера :
ПВ 90101/106 с 44 139 и един вагон 47 серия. Пътници в 90101 имаше до Самуил. Оттам 12 човека, но по спирките най вече Хитрино и Каменяк има немалко хора за качване и слизане. Макар и празничък влакът е нужен. 90106 тръгна с ок. и над 60 процента заетост на купетата. Към Русе спирка имаше 20 тина студенти от дезирото ... на централна слязохме 8 човека. В 90106 двама цигани се правеха на интересни и искаха стотинки от пътниците да си доплатят билетите, в крайна сметка кондуктора им писа билети, въпреки че те искаха да му дадат на ръка. Явно има и умни глави ...
ПВ 90102 с 44 067
ПВ 40111 с 44 127 74 Варна + 50 София
ПВ 40110 с 45 201 + 30 на Русе и доста пълен
БВ 2612 с 45 204 и бюфет. Нормално населен
ПВ 20162 с 44 125 състав 74 B, 47, 47 B излязла от ревизия на 4.01. т.г.
БВ 2613 с 44 113 имаше и правостоящи след Шумен заетост средно 7 чвоека в купе. Стандартния състав 3 B + 1 A + D
БВ 9620/9623 с 44 062 състав 50, 47 B, 47 A, 43 B. 50 ката на 9623 средно по 4 5 човека в купе, останалите вагони полупразни в B 43 точно двама човека това на Самуил
90205 с 43 547 три вагона и 7 човека в целия влак на Ветово
ПВ 90101/106 с 44 139 и един вагон 47 серия. Пътници в 90101 имаше до Самуил. Оттам 12 човека, но по спирките най вече Хитрино и Каменяк има немалко хора за качване и слизане. Макар и празничък влакът е нужен. 90106 тръгна с ок. и над 60 процента заетост на купетата. Към Русе спирка имаше 20 тина студенти от дезирото ... на централна слязохме 8 човека. В 90106 двама цигани се правеха на интересни и искаха стотинки от пътниците да си доплатят билетите, в крайна сметка кондуктора им писа билети, въпреки че те искаха да му дадат на ръка. Явно има и умни глави ...
ПВ 90102 с 44 067
ПВ 40111 с 44 127 74 Варна + 50 София
ПВ 40110 с 45 201 + 30 на Русе и доста пълен
БВ 2612 с 45 204 и бюфет. Нормално населен
ПВ 20162 с 44 125 състав 74 B, 47, 47 B излязла от ревизия на 4.01. т.г.
БВ 2613 с 44 113 имаше и правостоящи след Шумен заетост средно 7 чвоека в купе. Стандартния състав 3 B + 1 A + D
БВ 9620/9623 с 44 062 състав 50, 47 B, 47 A, 43 B. 50 ката на 9623 средно по 4 5 човека в купе, останалите вагони полупразни в B 43 точно двама човека това на Самуил
90205 с 43 547 три вагона и 7 човека в целия влак на Ветово
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
Информация
Модератори