Страница 17 от 50
Публикувано на: Вто Ное 23, 2010 11:43 pm
от Nikss
Нека се разписва, че като я спрат от веднъж не се знае кога пак ще тръгне...
днес 2612 +20'

Публикувано на: Сря Ное 24, 2010 10:30 pm
от plastikat
Днес 3660 с шкода начело и 46234 като втора . Някой да знае нещо повече ?
Публикувано на: Сря Ное 24, 2010 11:00 pm
от VESO
Нерядка гледка е това , особено като пристигнат в Бургас - три вагона и два локомотива начело , лично аз поне два пъти съм виждал 3660 по този начин.Тодор веднъж пък беше снимал влака с 556 и зад нея 208.
Публикувано на: Сря Ное 24, 2010 11:31 pm
от plastikat
Трасе от Карнобат ли ползват ?Не вярвам да идват от Каспичан чак ,а пък за Русе да не говорим .........
Публикувано на: Сря Ное 24, 2010 11:35 pm
от gu6terov
Случва се машината от 8660 да я закачат на 3660 за Бс, тука я вземат за 3622 и пращат бригадата с друга машина с 3661 обратно до Кн за да отвози 8661.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 12:34 am
от VESO
Веднъж случих на странна гледка - на заминаващия 8626 , теглен от 235 му прикачиха челно 541 , който ползваше трасе.На Карнобат откачиха варненския Fighter , след като потеглихме и вече напускахме района на гарата , забелязах машината да се закача на товарен влак.Така че всичко е възможно.
2614
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 5:41 pm
от mutagen
Днес 2614 от Ва с 44130...Пловдивчанката не бях а засичал на този влак,ако няма Варненска,слагаха Го машина,но явно и По са почнали:)Мешавицата наистина е яка:)
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 5:55 pm
от 42 072.9
За пореден път - локомотивите са на БДЖ !!!
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:32 pm
от mutagen
Е то остава да почнат да слагат такива от БЖК...

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:57 pm
от n0_aLoNe
Колегата имаше друго предвид. Искаше да каже, че независимо в кое депо домуват, са общи. Всяка една е важна, независимо дали е СФ ГО ПО ВА...
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 8:09 pm
от Nikss
Че е важна спор няма, а поддръжката не е ли еднакво важна за всички?
Щом като вече не броим разпределение по депа и райони, така и така от Нова година ще има разпределение такива машини за товарни влакове, такива за пътнически, поне и депата да останат само за явяване, а ремонтът на всички електровози да се прави на 1 място... така няма да има спорове коя машина е по най от друга. Какво мислите? : )
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:11 pm
от mutagen
Разирасе,че е така,съгласен съм с всички,но все пак,имаше си някакво разпределение,добре е да се спазва,ако няма авариини ситуации:)
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:35 pm
от Nikss
Човек, такова тежко време и криза е настанала, че направо ми е чудно как все още криво ляво връзват влаковете. Всичко е на магия... няма елементарни консумативи и части и вече не е на 100% постижимо спазването машинистите от депо Х да карат машините от него, тези от депо У неговите машини и т.н., тъй че от разпределение вече няма смисъл, защото след обединението на някои депа към по-големите машините се омешаха, а в допълнение с кризата по софийско и мездренско, хептен... затова най-добре никакво разпределение и ремонт на 1 място, за да няма спорове коя машина е по-хубава. Всички ще са еднакви. : )
Публикувано на: Пет Ное 26, 2010 5:04 pm
от Naskoni
Днес, гара Благоевград:

МБВ 360 с 44 144 и 9 мин. закъснение;

БВ 5611 с 44 001 и 13 мин. закъснение.
Публикувано на: Пет Ное 26, 2010 5:23 pm
от mutagen
Мда,абсолютно е така Никсс...щом тук в нашето депо търкалят машини серия 42 на пътнически влакове,какво да говорим повече,а какво ли ще става занапред,никой не знае!!!