Страница 17 от 42

Публикувано на: Съб Ное 27, 2010 8:49 am
от pavkata_zaraboy86
VESO написа:От край време се водят безконечни спорове за това дали "Сл.бряг" да спира на Тракия , за да е удобно на пловдивчаните от този квартал да използват влака , без да ходят до центр. гара.Преди няколко лета , когато се спираше там , съм виждал доста слизащи и то предимно от Бургас , които си идваха от морето.На отиване по - малко се качват.
Спиране на Вл. Павлов е повече от абсурдно.
Въпреки, че се връщам доста назад в темата, мисля, че това мое мнение е актуално почти винаги в България. Да, сега е абсурдно, Веско. Но ако БДЖ се беше сетило оше отдавна да се изгради т.нар. интермодална връзка, то например много хора щяха да правят връзка именно на Вл.Павлов с влакче до Сарафово (т.е. към летището на Бургас) и съпответно още една такава връзка по 19-а линия на спирка (сега) Маврудово.

Публикувано на: Съб Ное 27, 2010 1:39 pm
от 46 242
Този ГДВ ще е актуален някъде до март-април. Имам голяма надежда 2011 да нагънат Балкана и 8-ма, което неминуемо ще доведе до дългомесечни прекъсвания.

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 9:53 pm
от denbul
Абе и по белите ли държави всяка година чертят нови чаршфи и печатат нови книжки... :roll:

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:22 pm
от 43.309
Разбира се, в цяла Европа се сменя на една и съща дата. Но се правят функционални промени, във връзка с интереса, пазара и тн.Намалено времепътуване. Така например от новия ГДВ между Париж и Женева ще се пътува само за 3.00 срещу сегашните 3.30 мин.

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:01 pm
от Nikss
Хората намаляват на година с 30 мин времепътуването по дългите дестинации, ние го увеличаваме с 15-20 поне. :evil:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 1:04 am
от RAILWAYSTATION
Nikss написа:Хората намаляват на година с 30 мин времепътуването по дългите дестинации, ние го увеличаваме с 15-20 поне. :evil:
Аз получавам по-голямо удоволствие като пътувам повече време :P

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 1:18 am
от lubo_katastrofata
...

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 5:50 am
от bobara_e_tuk
тогава любимото ми хоби ще си остане в миналото :lol:

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 4:33 pm
от kgeorgiev
Нещо затихнаха коментарите. Май ще си остане графикът който Весо го даде като линк и само дето си чесахме езиците. Просто всичко е решено. Резултат потъване потъване и пак потъване докато стане фалит и тлъстите дробчета отидат в частните фирми!

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 7:37 pm
от bobara_e_tuk
номера на уикендите 2671/2672 8671/8672 ли са записани

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 8:26 pm
от VESO
Точно те са. Досега бяха 2691/-2 и 8691/-2 , сега вече на мястото на "9" има "7" , т.е. ще се движат в определени дни.

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 9:45 pm
от Saruman
Ами на 1671/72 трябва да му викаме Димитровград уикенд.

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 10:04 pm
от bobara_e_tuk
значи и той се движи в определени дни както уикеда

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 10:05 pm
от VESO
Само в неделя и празник.През останалите дни е 1624 и се движи от Пловдив.

Публикувано на: Сря Дек 01, 2010 10:19 pm
от todor plamenov
Някой ден, когато напълно бъде електрифицирана и завършена първа линия в участъка Пловдив - Димитровград няма да е лошо, ако прехвърлят 1671/1672 като ежедневни влакове. Тогава няма да се налага смяна на тягата в Пловдив и нещата ще стават като цяло по-бързо.