Страница 17 от 19

Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:36 pm
от VESO
Още 5 локомотива от серия 86 има при Булмаркет. :wink:

Публикувано на: Сря Окт 26, 2011 6:53 pm
от Mario Evstatiev
"Стефка"(204-698-5) днес благополучно си замина след ремонт от депо София към "Стомана" Перник, където ще работи заводска маневра. Лично изпратих машината до КП-5, да и е на хаир!

Ето я на изпроводяк:
Изображение

стефка

Публикувано на: Сря Окт 26, 2011 8:24 pm
от bagerite
От къде идва името на този локомотив - Стефка? :))))))))

Публикувано на: Сря Окт 26, 2011 9:38 pm
от Mario Evstatiev
От един от машинистите и :lol:

Иначе машинката бая тегло изтегли и бая мъки видя. Дано сега не влиза повече, че си отседя и я посраха гълъбите в депото.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 2:29 pm
от Mario Evstatiev
Я да видим какво имаме тук :wink:

Изображение

Изображение

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 7:09 pm
от bdz46
Защо Vизол 100?
В ТТН дават 130.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 9:26 pm
от Mario Evstatiev
Това е шаблонирано в двете кабини. Може да е било шаблонирано още в Румъния. Между другото едно ЕА се стяга в Кончар и за румънския клон на компанията. Машината е дошла от Румъния и ще си ходи пак там. А кабината е на 86 016. :wink:

Публикувано на: Чет Дек 22, 2011 2:08 am
от VESO
От колко време стои в "Кончар"?

Публикувано на: Чет Дек 22, 2011 8:20 am
от Mario Evstatiev
Тази за Румъния не знам от колко време е там, но е минала боя и на пръв поглед е почти завършена.

Публикувано на: Пет Фев 24, 2012 9:10 pm
от DarkLok
VESO написа:
semafor4o написа:..... Колкото до твоя локомотив Весо това е един от произведените в Softronic - Крайова ....
Ако знаеш как само ми се иска да е мой. :lol: И тъй като нямам лиценз за превозвач , ще го предложа за наемане на някоя от следните компании - БДЖ , БЖК , БУЛМАРКЕТ , DB Schenker , пък която даде най - висока цена и ще си живея от наема. :lol:
Само че този локомотив струва цяло състояние. :lol:
The Phoenix series however are newly built locomotives. Mechanically, they are still based on the proven 060 EA construction, but technically they are more up to date. Its electroinics and the DC-propulsion system is based on that of class 477 modernized locomotives. The first one (the prototype) debuted at the 2008 edition of the Zilele Feroviare (the railway days) exhibition at Bucarest-North station. It has a top speed of 120 kph and therefore used for freight services.

A report on the construction of this locomotive can be found on the Softronic website. At its first appearance the prototype had Rumanian service number 40-2001 and a Softronic promotional livery. In 2009 its service number was changed to a more international 91-53-0-478-001-7. Late 2009 of early in 2010 the locomotive got the orange and blue livery of Softronic's in house operator Softrans. In 2010 it was sold to Logistic Services Danubius (LSD), a DB Schenker division, and displayed for the third time at Zilele Feroviare (2010), carrying a red livery.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407916&lang=1

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 10:39 am
от driver
клас92

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 1:05 pm
от KRAKOMOBILA
Нещо не разбрах ?

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 1:48 pm
от vesko7
И аз - Какво общо имат локомотивите на Softronic и предполагам Class 92 на BR - част от тях по настоящем експлатирани от DB Schenker в Англия ?

Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 8:51 am
от benslavovski
Очаква се нова доставка на 6 осни локомотива на DB Schenker преди два дена заминаха да ги видят на живо . Локомотивите работят под ламанша. Така че спотарите ще имат поле на действие.

Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 9:20 am
от disell
За тези ли става дума :BR 92 .По характеристики изглеждат доста яки а и са сравнително нови на около 20 год. с GTO тиристори , явно са от едно поколение с 86-тата серия.
Eдна готина снимка:DB SCHENKER 92.009