Страница 17 от 42
Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 5:50 pm
от bdz46
Случвало ми се е 2 от 5 пъти да отиде на 8611, когато работих в този график.
Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 5:58 pm
от muri83
bdz46 написа:Случвало ми се е 2 от 5 пъти да отиде на 8611, когато работих в този график.
аз работя в този график от няколко месеца и машината се дава на 3621 почти винаги,освен ако не закаснеем много.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 10:43 am
от stani_46001
Преди малко БВ 2612 мина от тук с някакъв особен синкав първи вагон, какъвто не бях виждал досега. Интересно ми е какъв е този вагон, да не е международен?
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 11:03 am
от VESO
Такъв ли беше вагона?
Това е кушетът "Bcl" на МЖ с дестинация Skopje - Варна , идващ у нас посредством 334 (Skopje 20:45 - Niš - 1:31) , където го прехвърлят на 293 (2:22) и в СФ е в 7:15.Обратно вагонът си заминава посредтством 292 - София - 20:40 , Niš - 23:43-2:20 , Skopje - 7:06.Движи се от 25-ти юни до 3-ти септември само в петък и неделя.
Подобен вагон , само че сръбски има за Южното черноморие.Движи се от 12-ти юни до 10-ти септември , идва у нас с другия влак - 491 (Beograd - 7:50 , София - 17:30) , след което се прикача на 8627.На обратно бе предвидено извънредния 8686 да вози вагона , но след като той не се движи , кушетът се закача за 8626 и след като пристигне в София , чака своя ред за 490 (11:40) и в 19:21 си пристига в Beograd.Изглежда така:

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 11:45 am
от stani_46001
VESO написа:Такъв ли беше вагона?
Това е кушетът "Bcl" на МЖ с дестинация Skopje - Варна , идващ у нас посредством 334 (Skopje 20:45 - Niš - 1:31) , където го прехвърлят на 293 (2:22) и в СФ е в 7:15.Обратно вагонът си заминава посредтством 292 - София - 20:40 , Niš - 23:43-2:20 , Skopje - 7:06.Движи се от 25-ти юни до 3-ти септември само в петък и неделя.
Подобен вагон , само че сръбски има за Южното черноморие.Движи се от 12-ти юни до 10-ти септември , идва у нас с другия влак - 491 (Beograd - 7:50 , София - 17:30) , след което се прикача на 8627.На обратно бе предвидено извънредния 8686 да вози вагона , но след като той не се движи , кушетът се закача за 8626 и след като пристигне в София , чака своя ред за 490 (11:40) и в 19:21 си пристига в Beograd.Изглежда така:

Да, мисля, че точно като синия вариант. Благодаря за информацията!
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 4:30 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Такъв ли беше вагона?
Това е кушетът "Bcl" на МЖ с дестинация Skopje - Варна , идващ у нас посредством 334 (Skopje 20:45 - Niš - 1:31) , където го прехвърлят на 293 (2:22) и в СФ е в 7:15.Обратно вагонът си заминава посредтством 292 - София - 20:40 , Niš - 23:43-2:20 , Skopje - 7:06.Движи се от 25-ти юни до 3-ти септември само в петък и неделя.
Подобен вагон , само че сръбски има за Южното черноморие.Движи се от 12-ти юни до 10-ти септември , идва у нас с другия влак - 491 (Beograd - 7:50 , София - 17:30) , след което се прикача на 8627.На обратно бе предвидено извънредния 8686 да вози вагона , но след като той не се движи , кушетът се закача за 8626 и след като пристигне в София , чака своя ред за 490 (11:40) и в 19:21 си пристига в Beograd.Изглежда така:

А с кой влак отива до варна?
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 5:02 pm
от 43.309
2613
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 6:33 pm
от nagi
Вчера беше на опашката на 2615.
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 10:31 pm
от 43.309
Да, като закъснее 293 и вагона го прикачат на 2615.
Публикувано на: Пон Юли 19, 2010 12:18 am
от VESO
По - интересно е дали има хора в него.Чавдар се бе случил миналата година да кара тогавашния 2612 (сега 2614) и да връщат вагона.На Телиш бе направил
тази снимка и каза , че вагонът пътувал празен.To едва ли има тълпи македонци , желаещи да пътуват до северното ни Черноморие.
Публикувано на: Пон Юли 19, 2010 5:05 am
от bdz46
Миналата седмица си имаше хора във вагона към Варна.
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 1:49 pm
от svd90
Днес БВЗР Родопи с 2 минути аванс на Ямбол пристигна . Приятно бях изннадан от 43-ките , в които пътувах. Доста по-чисти,меки и с калъвки за главата на седалките. Не може да се сравнят с 43-ките на 8615/10 например ! Пловдив ги поддържат доста по-добре.
Влакът пристигна в Бургас на секундата !
Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 1:57 pm
от VESO
Колко вагона бе директната група за Бургас? Миналия път се състоеше от две exDB-та , разделени по средата от първокласна 40-ка в стил "Белият кон".

Всички пловдивски 43-ки имат калъфки.

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 2:27 pm
от svd90
3 вагона , 2 43-ки + 1 първокласен тип "Белия кон" , но бше последен на опашката

Публикувано на: Вто Юли 20, 2010 3:20 pm
от disell
Онзи ден като мина 2615 в македонския вагон имаше около 5-6 човека .