Страница 17 от 17
Публикувано на: Нед Мар 28, 2010 2:31 pm
от bdz46
В Германия такива влакове нямат, а подобните също не говорят.
Говорещи са само някои локомотиви и новите ICE.
Нашите са си произведени с проста пищялка.
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 11:04 am
от Гара София
Какво става с този локомотив в момента?

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 11:20 am
от 07
Гара София написа:Какво става с този локомотив в момента?

Жив и здрав е! И тегли влакове из Европа.... собствениците си го прибраха след тук се удари в паднали камънаци и малко се повреди......
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 1:18 pm
от VESO
И ако не се лъжа , вече е с друга ливрея. Поне така си го спомням от снимки.
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 1:47 pm
от bobara_e_tuk
а кога ще получаваме такива локомотиви

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 2:08 pm
от bdz46
Няма такива планове.
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 3:32 pm
от 07
bobara_e_tuk написа:а кога ще получаваме такива локомотиви

Когато намерим пари да ги платим

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 3:37 pm
от Nikss
Жълтият Стефчо вече е черен Петърчо и доволен тегли влакове из Европа.

Не можа да си изкара нормата километри тъй като преждевременно се удари в паднали камънаци и си разби клемното табло на единия от двигателите.

Наистина много жалко, а вършеше много добра работа на товарачките. Да не говорим, че се е разписвал и на пътнишки влакове от всякаква категория - от едновагонен ПВ по 3-та до ускорен пътнически (бърз) по 5-та.
Иначе доколкото съм чел според плановете на БДЖ за обновяване на локомотивния парк, предвидено е закупуване на поне 20 бр тауруси (всеки на стойност 5 млн евро мисля).

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 9:13 pm
от bobara_e_tuk
дано скоро ги закупиме тези тауруси
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 9:22 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:дано скоро ги закупиме тези тауруси
Каквото и да си говорим, 43 в някои депа ще ги има още години, 44 и 45 обаче да му мислят още колко бой ги чака, 46 ако не дават проблеми и те ще си поработят завидно. До тогаз е малко вероятно да има нещо ново (т.е. не и в близките поне 5 години). На 42 им идва краят и постепенно ще започнат да се спират въпреки липсата на други лок.

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 9:31 pm
от bobara_e_tuk
42-ките ги очаква същото бъдеще като с 41 серия, ако не и по зле
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 9:53 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:42-ките ги очаква същото бъдеще като с 41 серия, ако не и по зле
Ако имаш в предвид честите им запалвания поради лошата вентилация и слабата ел. част, далеч си от истината. 42 са по-добре от 41 в тези отношения. Защо мислиш, че 41 изкараха едвам 30 години експлоатация, докато 42 прехвърлиха 40-те?
Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 10:09 pm
от bobara_e_tuk
еми незнам, аз мисля че може и да станат по-зле, но само мисля

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 10:21 pm
от VESO
Nikss написа:Жълтият Стефчо вече е черен Петърчо и доволен тегли влакове из Европа.

Не можа да си изкара нормата километри тъй като преждевременно се удари в паднали камънаци и си разби клемното табло на единия от двигателите.

Наистина много жалко, а вършеше много добра работа на товарачките. Да не говорим, че се е разписвал и на пътнишки влакове от всякаква категория - от едновагонен ПВ по 3-та до ускорен пътнически (бърз) по 5-та.
А аз ще си го запомня с това:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Публикувано на: Пон Юни 21, 2010 6:10 am
от Mario Evstatiev
Аз имам доста с какво да го помня "Стефчо". Като цяло, хубави спомени много с този локомотив, но за съжаление, двата месеца пътуване на него ще си останат само те.
Локомотива показа наистина завидни показатели у нас, и то при калпавия ни път, вариращото напрежение в КМ и тежкия ни профил. Но цената на 1 бр. от този тип е доста висока, че да може държавица като нашата да се бръкне и да вкара на куп няколко подобни машини. И за това, всички в депо София, а и не само, си оставаме с мечтите и старите машини...