Страница 17 от 32
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 2:28 pm
от Tramway
plastikat написа:.................
П.С. Неможеше ли просто да прекачат уикенда на опашката на слънчевия бряг на Ямбол и цялата работа да се размине с 10-20 минутно закъснение?
43.309 написа:15 минути работа и щяха да обединят съставите и всичко да е ОК. Не че 8614 не е висял 15 мин. по Елин Пелин и Казичане по неработещи инсталации, в следвствие кражба на кабели.
За обединяване на влакове са иска разрешение на влаковия и на машинния диспечер. Тъй като вземането на решение предполага и поемане на отговорност, такова обикновено не се дава. Ако случайно са даде, то ще е след най-малко един час умуване. След което почва едно преизчисляване на маса, спирачен процент, съкратена проба, издаване на ново ВП - още 30-40 мин. Ето го "простото" прикачане.
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 3:17 pm
от desiro_94
Вчера 8611 го спряха на Казичане, но не разбрах защо.

Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 3:19 pm
от VESO
Oкрадени са кабелите на осигурителните инсталации и те не работят.На Елин Пелин спира ли?
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 3:36 pm
от desiro_94
VESO написа:Oкрадени са кабелите на осигурителните инсталации и те не работят.На Елин Пелин спира ли?
Там мина транзит, но на Казичане ни спряха да им кажат на машинистите.
Публикувано на: Вто Мар 22, 2011 10:57 pm
от svd90
Днес пътувах с ДИАНАТА от СОФИЯ.
Много неща ми направиха впечатление ,не бях пътувал с нея от 4 месеца някъде
Първо много добро впечатление ми направи жената на касата в София. Като поисках билет ми даде място направо в "Ц"(Дряновската 44-ка) погледна разпределението и ме попита дали искам с и без масичка. Това не ми се беше случвало,но много добро впечатление ми направи.
На Костенежц спря. Слязаха 12 човека ,не се качи никой. Почти не усетих спирането - веднага пускат влака.
На Пловдив пристигнахме 3-4 минути по-рано , но тръгнахме по разписание. След По влакът се изпразни,макар че то какво да се изпразва -и до По беше супер празничък(Вторник). На Белозем - Сл.бряг беше точен , но на Чирпанн-- таяя "РОДОПИ"

я чакахме 13-14 минути. И то дойде и първо пуснаха нея да тръгне и ние след нея - Това е голяма глупост-къде е логиката да не пускат Дианата още като се зададе Родопито , а да чакат да спре ,че и да тръгне... ?!?!?!
ТА тръгнахме +13/14. На СЗ пристигнахме +10 , на НЗ +7-8 и на Ямбол +4/5. За първи път пътувам с Дианата да наваксва закъснение

Приятно ме изненада.
Колкото до Др. 44-ка.ЗДоста по-удобни са седалките от Септемврийските,няма контакти обаче - не знаех

А да и като засили на места влака особено СЗ-Калояновец голям резонанс падна

Публикувано на: Вто Мар 22, 2011 11:06 pm
от VESO
svd90 написа:....
Колкото до Др. 44-ка.ЗДоста по-удобни са седалките от Септемврийските,няма контакти обаче - не знаех
Има контакти , но са под масичките.С Марио когато на 18-ти април 2010 г. пътувахме първо от Подуяне до София и след това от София до Пловдив (+ amon) , случайно ги открихме.Така са "маскирани" , че трудно се разпознават къде точно се намират.

Публикувано на: Вто Мар 22, 2011 11:44 pm
от svd90
е не защо са ги "скрили" така

Аз се убих да ги търся и никъде не ги видях и си помислих ,че изобщо няма

Публикувано на: Вто Мар 22, 2011 11:58 pm
от VESO
Просто така са монтирани.При първа възможност , ще снимам контакта и ще го покажа.
Публикувано на: Вто Май 24, 2011 8:30 pm
от stani_46001
Днес се върнах от Русе с БВ 9623 който тръгна от гара Русе с 30 минутно закъснение поради повреда на локомотива - 44062. Добре, че сравнително бързо го оправиха, защото по уредбата на гарата съобщиха, че поради повреда на машината влака ще тръгне в неопределен час.
В въстава на влака имаше само едно Ex-db, без 74-ката, която виждах на този влак предните дни. Останалите вагони мисля, че бяха 47-ма серия.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:09 pm
от minitek
В Русе има само майстори и бързо оправят машините...
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:16 pm
от Тената
minitek написа:В Русе има само майстори и бързо оправят машините...
9623 го карат ВА. Повеската е 9620-9623

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:21 pm
от Nikss
Да, но машината се е развалила преди 9623 да потегли от начална гара и са дошли майстори от депото, та са я оправили.

Това вероятно имаше в предвид колегата с изказването си.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:25 pm
от Тената
Nikss написа:Да, но машината се е развалила преди 9623 да потегли от начална гара и са дошли майстори от депото, та са я оправили.

Това вероятно имаше в предвид колегата с изказването си.

Може, но обикновено се сече машината ( и се води оставен влак ). А щом някой е майсторил извън депото, то ще са машинистите. Е това си е мое мнение де.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:26 pm
от Nikss
Не знам, нека дадат подробности.

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 12:51 am
от minitek
От 9620 машината отива в депо Русе. Ако има нещо за правене- зависи какво, я вкарват вътре и я правят. Последно имам спомен за 45 188 как я оправиха- много добре се справиха.