Страница 17 от 59
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 5:11 pm
от Иван Иванов
bdz46 написа:С нови оси също ще е до 130. Има и такива машини.
При този вариант са за 110км за 45-00 сер. Ако има 44-00 сер. с такива да.
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 5:16 pm
от Иван Иванов
bdz46 написа:Защото се слагат на серия 45.
45-187 каято беше при нас имаше такива оси.
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 8:37 pm
от Nikss
lok45111 написа:Ти как си мислиш, че някой ще я вдигне на 130 без да сменат колоосните комплекти и да направят поне ГПР на механиката. А и да ти кажа, 44 120.4 не би трябвало да се прави за 130. Има други Ва машини, които са по - стабилни и непобългарени и преспокойно могат да се "повишат"

Е няма как да не се съглася с теб.

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:33 am
от 46 242
Не разбрах коя машина е горе на снимката ?
Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:35 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Не разбрах коя машина е горе на снимката ?
Небезизвестната каспичанско - варненска "тунингована" машина 44 120.4

Която е нито до 120, нито до 130, а до 100 км/час!
Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:38 am
от 46 242
Хмм, преди котвата и беше на 100.Може пък и да са я вдигнали на 130. Завчера беше на 2614.
Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:39 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Хмм, преди котвата и беше на 100.Може пък и да са я вдигнали на 130. Завчера беше на 2614.
По - горе в темата пише, какви 130 сънувате? Този локомотив е със стари оси, което значи твърди 100 км/час.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 2:29 pm
от 46 242
Специялни поздрави на Борислав за сърдечния прием. Депото в ГО е пълно с локомотиви чакащи ремонт. 44 121 за съжаление е доста поизостанала. 44 107 е в начален стадий на разфасофане.Чоплят по
малко и на 44 109. От спрените 45 видях 45 197,200,202,203.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 8:54 pm
от Nikss
За последните 3 съм абсолютно сигурен, че са спряни, за 197 сигурен ли си? Ако да какъв ремонт е? Тя последно май излезе от ГПР Юли 2008 г., наистина може и да е спряна, но искам да бъде потвърдено. Тя уж за СР трябваше да спира.

Ако е спряна е добре, не, че откъм техническо състояние е зле, но отвън е почнала да заприлича на 44 076 и 44 084.

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 9:06 pm
от 46 242
Борислав най-добре знае. Аз упоменах тези които са натрупани вътре и отвън.И са доста...
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 9:08 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 7:02 pm
от 46 242
45 204 упорито мушка дунава от няколко дни. Като пристигне у Руси тази вечер пак ли ще се врътне 4611/4612 утре ?
Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 7:10 pm
от VESO
Не знам , обаче русенската 102 вече повече от 3 пъти я виждам да тегли 382.Затова се и чудех да не би влакът да е даден на русенци , но не е.
А вагоните за вътрешно съобщение на 382 след като пристигнат в Русе , на кой влак отиват?
Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 7:38 pm
от 44.123
VESO написа:А вагоните за вътрешно съобщение на 382 след като пристигнат в Русе , на кой влак отиват?
Не мога да ти отговоря точно, но би трябвало да е с 463 а от 462 на 383, но не съм сигурен.На предишни ГДВ-та беше двата вагона на 382 се водеха София-Силистра и се закачаха към състава на БВ 9647 Русе-Силистра и обратно по същия начин 9646/383 към Сф.
Но да не се отклоняваме от темата все пак.

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 8:32 pm
от rexkos