Страница 17 от 25

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 11:39 pm
от rosko0172
VESO написа:
bdz_bg написа:.....Пътниците навсякъде са свине,.....
Много правилно казано.Някъде по - малки , другаде по - големи.Я да видим кой ще ми посочи поне 3 ел. DESIRO , на които не само , че я има , но и работи помпичката за сапун.Защото от общо 25 мотриси аз не мога да посоча.

А нито едно ел."ДЕЗИРО" не е идвало до Видин.Така,че някои хора да си направят изводи и да не пишат глупости!

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 12:13 am
от Mario Evstatiev
Роско,

аз съм "ЗА" пускането на новорециклирани 63-ки до Видин. Иначе за ел. дезирата, трябваше да пуснат поне за реклама както дизеловите рейсове.

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 1:04 am
от VESO
Предвид дългата дестинация от най - близката основна и начална гара - Мездра (181 км) , DESIRO за Видин едва ли ще има скоро.Още повече , че пътническите влакове там са твърде малко.Но за сметка на това може да обновят една композиция за дунавския град с модернизирани 63-ки.
Освен това , аз продължавам да подкрепям идеята за възстановяването на някогашните нощни пътнически влакове от и до София.

Колкото за графика към Видин , най - добре би било следното - 7621 / 7624 да бъдат с модернизирани 63-ки , като точно тази двойка е с най - приемливи разписания.Всички бързи влакове да спират само на Враца , Бели Извор , Бойчиновци , Брусарци , Орешец и Димово.Никакви Габровница , Долно Церовене , Криводол или Ракево.На Медковец освен за разминаване , е редно да спират , понеже пътникопоток там си има.Бързите от и до София да не отиват в Мездра , а да за тази цел да си има поне 3 ПВ на ден в едната посока.Сега например от Видин за Брусарци , Бойчиновци и Враца от 6:12 има влак чак в 12:45.Това са повече от 6 часа и не е нормално.Затова тези 3 ПВ до Мездра следва да покриват дупките и да обират хората от малките селца.Четвъртият влак минаващ през Мездра да е нощния за София и графикът вече е оправен.

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 1:25 am
от bdz_bg
Веско, да ти кажа няма да е опрадвано пускането на нощните пътнически влакове за Видин, понеже ще си вървят празни.Те не искаха да удължат маршрута на 10131/10134 до Пловдив, където има по - голям пътникопоток, та ти искаш за забутаната 7-ма линия,където положението е зле и през деня, та чак и за през нощта да мислим.На Криводол е редно да спират понеже от там има доста пътници които се качват, а и все пак е град.До сега не съм забелязал да има много качващи се на това забутано село Медковец,но щом казваш ти. :wink:

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 2:32 am
от rosko0172
Напълно съм съгласен с мненията на Марио,на Весо и на bdz_bg :!:
До 2000-ната година имаше 3 чифта ПВ и 4 чифта БВ СОФИЯ-ВИДИН и няколко чифта КПВ и всички влакове бяха пълни,доста хора се возеха.Какво стана, тогавашните шефове решиха да съкратят доста от влаковете, и то не само по 7-ма ,а и по другите жп линий,като си мислеха ,че по този начин ще намалят загубите.
Но не се случи точно така,а изгониха народа от влаковете и той се втурна към автобусите,пък сега давай да гоним клиентите да ги връщаме на влака. С три УПВ на денонощие как ще стане това?
Както каза Весо,от 06:12 сутринта ,влак за София има чак в 12:45 на обяд.При положение,че автобуси от 04:00 сутринта има на всеки час и пътуват до столицата за 3 часа и 45-50 минути.Ако не се ускорят влаковете,поне с редуциране на спирките и престойте,и ако не се обновят композицийте с малко по прилични вагони,влака рискува да загуби войната с автобуса окончателно.
За съжаление,това е горчивата истина!
Час по-скоро трябва да се вземат мерки,с по-добра търговска политика и масирана реклама,ако БДЖ иска да съществува,иначе компанията рискува да се случи сценария, който посочих по-горе! 8)

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 5:47 am
от Nikss
Колкото и да се надуват скоростите при сегашната инфраструктура и спиранията да са само на големите градове (Димово, Орешец, Брусарци, Бойчиновци, Враца и т.н.) под 4 часа посмъртно не може да падне времепътуването между Видин и София. Просто си плаче за ново трасе. За вагоните се изказах, дано някой "от горе" чете и вземе най-правилното решение. :!: 8) :arrow:

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 9:45 am
от Mario Evstatiev
За Видин поне на този етап няма да може да се свие достатъчно времепътуването със скоростите, които са в момента. Иначе от няколко години, "Вида"-та, която официално я няма се замества от БВ 7624/7621

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 11:08 am
от VESO
За вагоните е наистина добре , ако Росен има път към столицата , ще идва и си отива с тях. :D
Въпрос - каква е цената на билета с автобус от София до Видин?

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 9:44 pm
от Varg74
Някой има ли представа ще има ли влакове до Гюешево и през новия ГДВ?

Публикувано на: Пет Дек 04, 2009 10:00 pm
от VESO
Има да , но както и в сегашния график , няма да са всеки ден.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 5:39 am
от Nikss
lok45111 написа:За Видин поне на този етап няма да може да се свие достатъчно времепътуването със скоростите, които са в момента. Иначе от няколко години, "Вида"-та, която официално я няма се замества от БВ 7624/7621
Ами понеже този чифт е най-бърз и с най-малко времепътуване той трябва да бъде пуснат с новите 63, а не селският клюкарник 7620/7625. :wink:

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 10:36 am
от bdz_bg
7620/7625 и без това си върви почти празен от Брусарци в някой дни.Качват се малко хора от населените места след Брусарци.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 12:37 pm
от VESO
Rexkos може да каже за населенотта на 7624 в крайната гара , но аз съм го засичал да пристига във Видин с не по - малко от 15-20 души.Удачен вариант са 63-ките.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 6:50 pm
от Labros
От новия ГДВ почти сигурно ще се пуснат 63-ки на някой видински влак и бистро.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 8:49 pm
от Nikss
bdz_bg написа:7620/7625 и без това си върви почти празен от Брусарци в някой дни.Качват се малко хора от населените места след Брусарци.
Като са на зор баш на 7620/7625 да пускат нови вагони, да не спира на кантони, махали и т.н., пък да пускат ако щат реактивни 97-ци. :wink: