Страница 17 от 28
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 12:35 pm
от 44142
Да. Влак 3602.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:09 pm
от 46 242
Чакаме всеки момент да излезне заповед за 15 км на всички прелези с оглед дивотиите които се случиха в последните няколко дни.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:21 pm
от 07
46 242 написа:Чакаме всеки момент да излезне заповед за 15 км на всички прелези с оглед дивотиите които се случиха в последните няколко дни.
Това не е истина! Господи боже, ами с оглед на зачестили кражби, да кажат да не се заключваме, че после ремонта на вратата е скъп..........
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:27 pm
от Vancho
46 242 написа:Чакаме всеки момент да излезне заповед за 15 км на всички прелези с оглед дивотиите които се случиха в последните няколко дни.
Много по добре би било да се МАХНАТ ограниченията от 15 км ... а тия 15 ки дето ще си играят да ги жулят, по добре да сложат навсякъде по едно 100 пред всеки прелез /такова видно за шофьорите/, да видим тогаз пък как ще си позволяват да минават

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:30 pm
от antares48
Здравейте колеги, ей тва се случи на прелеза в Свиленград тази сутрин, квото казаха по БТВ-то, че локомотива имал много поражения и че хората ги извозвали с автобуси не е вярно, съжалявам че неможах да снимам обърнатата Ифа и тримата циганина дето ако бях там поне на единия щях да му усуча врата ама бяхме на 400 метра от прелеза. Всъщност окъртената боя вдясно не е от сега а само буфера и над буфера огънатата ламарина.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 9:40 pm
от 07
Не набра ли някоя друга позиция в последния момент, да е** мангалите те им да е**....
Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 10:13 am
от Ghost
antares48 06 000 и 46 000 серия имат най-здрави рами в парка на БДЖ. Газят наред. Само гледай да не пише "огнеопасно" на МПС.
На никой не пожелавам да види цистерна с пропан-бутан на 200м. пред локомотива как спокойно преминава през прелез със спуснати бариери. Изживяването е наистина екстремно.

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 10:38 am
от 46 242
Имаше наскоро подобен пропан на затворени бариери на гара Желю Войвода. Срещу него 3622 със 127 кm/h. Приятно пътуване.

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 11:10 am
от Nikss
Наистина ще стане доста напечено при такава ситуация...

щетите по 06 010 не са сериозни да не кажа, че почти минимални (май само за бояджията има малко работа). А за слагане на 15-ки на прелезите съм ТВЪРДО ПРОТИВ... данеби МПС-тата да са с предимство, а? Машинистът да спира и да се оглежда и ако не идва МПС да преминава... извинявайте, ама не сме в Турция където законите са други... не знам в случая какво може да помогне да се престане с тази порочна практика...

видяхте при Брусен какво стана като е минал лок със 120 km/h през форда (ескорт) - резултата е изкъртени плуг и ГВР, огъната степенка, а купето се беше завряло чак до 1-вата колоос... според мен вдигането на скоростта 1 км преди и след всеки прелез на 100 и повече км/ч не е решение на проблема... тук трябва да се постъпи по-умно от селяндурите... правенето на надлези ще реши проблема напълно, но мисля, че има и друго решение на проблема... в момента не мога да го формулирам точно, но ако някой се досети за разумен вариант да каже и ще продължим дискусията...

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 11:43 am
от pavkata_zaraboy86
Така, моето лично мнение е, че всички ние (като шофьори на МПС в случая) трябва прилежно да спазваме правилника за движението по пътищата в т.ч. и частта, касаеща преминаването на жп прелезите. И особено при толкова много катастрофи в България, всяко едно подобно нарушение си е чисто поредният "самоубийствен" акт. Но разбира се всеки носи сам своята отговорност и логично и вина, ако наруши този правилник. И вече при самото нарушение, в държава като България се наблюдават абсурдите. За жалост много рядко тези недобросъвестни шофьори са наказани за своето деяние. Затова моят апел е за това да става по един деликатен, цивилизован начин като в Западна Европа и САЩ. Тоест, не винаги чрез наличие на полиция или други органи на реда, а просто чрез камери. И в последствие съответните наложени глоби разбира се да имат реална събираемост. А тези глоби трябва да са доста солени според мен- от сорта на 1000 или 2000лева за подобно нарушение. И всички много, много бързо ще се научат на ред!!!!
П.С. Само ще дам един показател и "покъртителен" пример от САЩ, шата Ню Джърси, където бях на студентска бригада през 2006-а г. Един българин бе глобен с 500 долара за........паркиран на неправилно място мотопед. БЕЗ КОМЕНТАР, НАЛИ?

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 12:32 pm
от Nikss
Мда, добра идея, би дала ефект според мен...

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 1:11 pm
от Labros
В сервитута на прелеза да се слагат на бетонни постаменти ударени от влак коли (почин, който бе подхванат от КАТ преди няколко години).
Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 3:22 pm
от БДЖ
А, да, да, на всеки прелез 15 ограничение, та това е влак, не автобус, да му се невиди...има си бариери, светлини, ама като има и идиоти никой не е виновен. Имам даже една идея - за малките прелези, където няма сигнализация и не са на главни пътища, може да се сложат на една табелка основните часове в които минават влаковете. Има обаче наистина гадни прелези - като този след спирка Божковци, обл. Трявна, посока ГО, пресича се път за село Енчовци, малко преди Плачковци. Там линията е под завой, има обилна разстителност, видимостта е много малка, самите релси са високо, не можеш да минеш както е на входа на Трявна, например с 20 км/ч на втора, трябва да спреш, на първа, с не повече от 10 км/ч...предполагам има и други такива места. По V-та сега се сещам, но не знам къде беше точно, на Мурсалево, Усойка или Джерман, има един прелез, вече са му сложени мантинели и не се използва за преминаване, там обаче е друго, видимостта е голяма, широко е...
Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 4:19 pm
от 46 242
4 лок бригади са направили внезапна стачка на Централна гара и отказват да извозят влаците.
Преди два часa автобус е влезнал до билетната каса на гара Дупница

Публикувано на: Вто Сеп 01, 2009 4:23 pm
от Labros
А, евалла на момчетата

Ама не само 4, повече, повече трябва.