Страница 17 от 22
Публикувано на: Нед Фев 24, 2008 9:26 pm
от 44142
Нетипично за ГО е да слагат рециклирани амортисьори.
Публикувано на: Нед Фев 24, 2008 9:43 pm
от 44142
Амортисорите не са от тези чешките сивите. Дори и да са боядисани пак се познава, че не са нови а рециклирани.
Публикувано на: Нед Фев 24, 2008 9:45 pm
от 43.309
Точно пружините също са стари.Новите са червени.Ако са нови и боядисани няма да има грапавини.
Публикувано на: Чет Фев 28, 2008 3:32 pm
от disell
Ремонтът на 44.091 върви с добри темпове , талигите са вече напълно окомплектовани и то с ЧЕРВЕНИ колооси / 130 км/ч / и може би в някои от следващите дни ще спуснат локомотива върху тях , в коша са спуснати трансформаторът и двата шкафа със спирачно-аварийните превключватели , отвън е китосан и готов за боядисване , встрани от него видях 2 ерови компресора за които предполагам , че са негови понеже в халето няма друга ер-ка за ремонт а само 43-551 , покривното оборудване още в края на миналата година го бяха пооправили горе-долу.
Публикувано на: Чет Фев 28, 2008 3:44 pm
от 42 072.9
Да е честита на русенлии.
Публикувано на: Съб Мар 15, 2008 8:31 pm
от 44142
Гледам, че напредват с 44091. Просто ремонта в Русе е много добър. Трябва да дадат на русенци някой от СФ спрени ерки понеже тук няма да имат шанс да тръгнат.
Публикувано на: Нед Мар 16, 2008 9:10 pm
от 44.123
И аз така мисля.
Публикувано на: Чет Апр 10, 2008 11:23 am
от 46 242
По повод завършването на 45 149 да питам дали има вероятноста да е за 110.? Но май няма такава. 45 167 си е пак Vmax=100.

Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 2:19 pm
от Гост
Имам един въпрос кам Nikss
Каква е разликата между 44/45 ......
Какви са параметрите на 44, и каквиса на 45.....

И чакам отговор по този въпрос

Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 5:44 pm
от driver
Срам и позор пом лок. маш. от Горна да не знае разликата между 44 и 45, а тя е огромна.Просто двата локомотива нямат нищо общо.
Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 5:48 pm
от Mario Evstatiev
driver написа:срам и позор пом лок маш от горна да незнае разликата между 44и45 а тя е огромна просто двата локомотива нямат нищо общо
Тук въпроса е ясен, пита се дали Никс го знае

Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 5:55 pm
от driver
Да ме извинява тогава момчето.Сега навлизам в материята.
Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 7:00 pm
от Nikss
HIN4O написа:Имам един въпрос кам Nikss
Каква е разликата между 44/45 ......
Какви са параметрите на 44, и каквиса на 45.....

И чакам отговор по този въпрос

Разликата е в редукторите (колоосните зъбни предавки) като на серия 44 е 23:77 зъба(130 km/h) на серия 45 е 20:79 зъба(110 km/h). За характеристиките съм правил отделни теми.Разликата между серия 44 и 45 както казах са само редукторите.Всичко останало е едно и също.

Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 7:37 pm
от 44-134
Nikss написа:HIN4O написа:Имам един въпрос кам Nikss
Каква е разликата между 44/45 ......
Какви са параметрите на 44, и каквиса на 45.....

И чакам отговор по този въпрос

Разликата е в редукторите (колоосните зъбни предавки) като на серия 44 е 23:77 зъба(130 km/h) на серия 45 е 20:79 зъба(110 km/h). За характеристиките съм правил отделни теми.Разликата между серия 44 и 45 както казах са само редукторите.Всичко останало е едно и също.

А да питам аз каква е разликата между предпоследната и последната доставка от 45-та серия?
Публикувано на: Пон Апр 14, 2008 8:37 pm
от Nikss
Доколкото си спомням разликата беше в кранмашинистите.
