Удължава и се пробега с протокол. Беше само ТП.Nikss написа:44 101.4 не беше ли за ПР![]()
![]()


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Днес ходих да видя как е 44 123.8 На пръв поглед състоянието е по-добро отколкото на възстановеният 44 091.7 За съжаление първа кабина е обгоряла отвътре.Но пък втора от която е управляван пристигналия във Варна вчера влак 1003 е читава.Според мен за да изтече трансформаторно масло най-вероятно се е спукала мембрана...Беше най-добрата русенска Р-ка.Дано я възстановят.По моя информация (от шаблона) на 44 123.8 за последно е минавала КР в ГО от който е изписана през м.Декември 2004 г. и след това ГПР в Р от който е изписана на 20.12.2006 г. а сега най-вероятно ще й бъде извършен ПР.Дано русенци по-скоро си я приберат преди варненци да са я обрали...





Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Единственото,което знам е,че докато е била командирована е работила и 2-та дни ПОМ Рб.Даже машинистите,които са я карали и 2-та дни на помощните (дневна и нощна) са викани за разпит точно заради кабелите на радиостанцията...между другото 45 157 нещо се застоя и не я пускат...явно не е издържала "изпита" т.е. пробите.






Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори