Страница 16 от 40
Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 11:14 pm
от VESO
Толкова ли много хора пътуват в направление Дупница , че се пускат цели 7 вагона?

Тълпите предполагам основно са до Перник.
Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 11:16 pm
от 44142
До към Радомир е фрашкан. Лошото е, че не пазят и ще ги съсипят вагоните а тези който са по БВ са вече съсипани та можеше тях да ги сваля по ПВ.
Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 2:22 pm
от rexkos
Уважаеми господин Ковачев,
Бих искала да Ви информирам, че в момента по предвидените за влак
10212/10213 вагони се извършват освежителни ремонти. Колегите от "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД ме увериха, че в най-скоро време, около
празничните дни, композицията на този влак ще бъде обновена. Държа да
отбележа, че от 9-ти декември с обновени вагони се движи влак 50225/50220
по направлението София-Дупница-София.
С пожелание за хубава седмица и успешен ден,
Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 5:04 pm
от Naskoni
Днес, 11.12.07, БВ5624 беше в състав от 4 вагона - 3 74-та серия и 1 50-та серия (вагона от Кулата), първокласен нямаше.
Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 9:12 pm
от pavel
Naskoni написа:Днес, 11.12.07, БВ5624 беше в състав от 4 вагона - 3 74-та серия и 1 50-та серия (вагона от Кулата), първокласен нямаше.
Ами то рядко има хора за повече - с това разписание - буламач. Пътуващите с тези ускорени пътнически влакове намаляват ежедневно и се вози предимно въздух.
Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 9:19 pm
от rexkos
Нормално е 5624 е да е полупразен дори и в участъка Перник-София вече, тъй като 50110 обира пътникопотока. До преди една година го нямаше и естествено всички ползваха 5624 и беше невероятно претъпкан. Иначе в първата класа я има, я няма 15 човека включително и железничари...
Иначе до миналата седмица 5624 беше най-читавият БВ по 5-та линия. Единственият бърз влак по 5-та, който наистина може да се нарече бърз в участъка Кресна-Перник (по отношение на спиранията) и времепътуванията бяха що годе прилични. Сега обаче на нищо не прилича вече... Жалка пародия...

Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 9:54 pm
от Nikss
Днес
БВ 4613 се движеше без 1-класен вагон.Само ще припомня,че винаги в него има населеност поне 50% и нито % по-малко!!!

Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 10:16 pm
от 44-134
Абе от много време ми е чудно как аджеба пресмятате колко процента населеност има във влака?
Публикувано на: Вто Дек 11, 2007 10:19 pm
от Nikss
44-134 написа:Абе от много време ми е чудно как аджеба пресмятате колко процента населеност има във влака?
Еми обикаляме и броим пътниците.

Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 12:05 pm
от Naskoni
pavel написа:Naskoni написа:Днес, 11.12.07, БВ5624 беше в състав от 4 вагона - 3 74-та серия и 1 50-та серия (вагона от Кулата), първокласен нямаше.
Ами то рядко има хора за повече - с това разписание - буламач. Пътуващите с тези ускорени пътнически влакове намаляват ежедневно и се вози предимно въздух.
Относно хората, наистина бяха малко, обичайно за делничен ден. Нямаше празни купета, но с по един-двама, рядко повече пътници. Но ме учуди липсата на първокласен, за пръв път забелязвам такава.
А за разписанието, какъв е този бърз влак, да чака на Пейо Яворов 5611 6 мин, които на практика вчера бяха 13. До Черниче нямаше как да избие закъснението, но на Благоевград стигнахме с 5 мин закъснение. След това отново глупост, трябваше да се чака товарен влак, благодарение на което 5624 замина с 10 мин по-късно. Товарният влак трябваше да чака на Кочериново за разминаване, но... както ми каза един кондуктор: "В Европа гледат да закарат пътниците по-бързо, ние тук гледаме да ги забавим, повече време да се возят с нас."
Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 2:16 pm
от Nikss
VESO написа:44-134 написа:Абе от много време ми е чудно как аджеба пресмятате колко процента населеност има във влака?
За другите не знам , аз си имам изработен специален план , по който да определя в един влак каква е не само населеността , но и гъстотата на пътническия поток.Изобщо не си мисли , че се качвам във влака , всички впечатления ги придобивам само от перона.
Ще ти дам пример само с един вагон.Една
второкласна 74-ка има 9 купета , като в едно купе има 8 места.Тоест , ако във вагона има 72 души , това означава населеност 100% , при наличие на 36 души вътре , населеността е точно половината , или 50 %.За времето , през което влакът е на гарата не мога да преброя всичките пътници в дадения вагон (поради простата причина , че за това време трябва да огледам и другите вагони) , но на око с голяма точност мога по броя пътници да направя извод за населеността - например при наличие на 19 души , означава , че населеността е малко повече от 1/4 , а това е слаба.В случай , че пътниците са в паралелна граница от 28 до 44 се констатира средна населеност.Ако има 64 души , това е в границата на 3/4 и населеността е силна.При повече души , отколкото свободни места ( от 72 до 100), се регистрира населеност извън нормалната запълненост на вагона и се говори за лимит , съвсем леко надвишаващ 100-те %.При брой на пътниците от 100 нагоре се образуват правостоящи "редици" в коридора и това говори за свръхнаселеност , ето защо като пишем за нея , казваме "..беше над 100 % и нагоре".При липса на какъвто и да е пътник , се казва , че вагонът вози въздух.
Това естествено го смятам наум за няколко секунди при първия вагон.По същия начин процедирам и за останалите вагони и за влак като 8611 (пример) времето на престоя в гара като ПО ми стига да обходя 3/4 от композицията отвън на перона , а след като влакът тръгне , останалите вагони сами минават покрай мен.Тогава , наблюдавайки ги , правя генерален извод за населеността в цялата композиция на база впечатленията , които имам за всички вагони в нея.
Аз когато пътувам с влак тогава обикалям и гледам по колко човека има в купе,иначе когато съм на перона на гарата и аз оглеждам като минават вагоните покрай мен.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 10:55 am
от rexkos
Днес влак 10205 беше с 2 EX-DB вагона, нова доставка. Първият беше 45-та серия (от тези които са на 50225/50220), а вторият смесен 43-та серия.
60275 беше с 3 (три) вагона вместо с 2, както е предвидено в плана за композиране на влаковете, който се спазва ако говорим конкретно за това влак. Съставът беше както следва: 50 серия (B), 17 серия (B), 40 серия (A). 20202 пък беше с цели 8 (осем) вагона.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:53 pm
от Nikss
Днес в състава на
БВ 2636 липсваше първокласен вагон.Съставът бе следният:зад теглещия
ЕЛ 44 125.3 имаше 2 спални вагона след което 4 второкласни.В първите 2 второкласни беше абсолютна сауна:аз лично бях по тениска-такава жега не бях виждал...

докато в последните 2 вагона нямаше никакво парно-като на северния полюс и много хора се прехвърлиха в първите 2 докато не се напълниха до 100 %.Постоянно се налагаше да се отваря вратата на купето тъй като беше много задушно...

Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:58 pm
от 42 072.9
И това се повтаря всяка вечер.
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 8:45 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:И това се повтаря всяка вечер.
Нищо ново под слънцето. Интересно ми е дали на 4627 има кушет вагон, какъвто е заложен по ПКВ
