Страница 16 от 39
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 7:51 pm
от Nikss
То че няма-няма...обаче ти откъде ще знаеш дали ще се счупи или не?И за да не стане белята е най-хубаво да се минава със свален.Това е моето мнение.
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 8:01 pm
от bdz46
Nikss написа:обаче ти откъде ще знаеш дали ще се счупи или не?
Аз и без паяк не мога да знам дали ще се счупи. Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 8:13 pm
от lok43r
Аз на паяците свалям само заради графита на каретката. По-лесно да сваля отколкото после да се катеря и да правя графит. Иначе за последната година единствено ми се е случвало да счупя долна щанга на трираменник.
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 8:22 pm
от bdz46
И аз свалям... когато минавам с 40км/ч в отклонение, защото ЕМВ са със слаба механика и много се разклащат. Но с 30-35км/ч не свалям.
Имаше един машинист (вече пенсионер), които не сваляше никъде, даже на Подуене. Не беше чупил пантограф.
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 9:13 pm
от dido73
bdz46 написа:Ние на ЕМВ в София принципно не сваляме на никакви паяци, а счупен пантограф на ЕМВ е много по-рядко явление, отколкото на лок.
Като счупим пантограф на паяк - да си оправят паяка. Тамън ще направим повече работно време.
В белите страни никой никъде не сваля. Немците даже казаха, че от толкова сваляне ще съсипем пантографите и ГВП.
Кой те кара да изключваш ГВП

Нтискаш си бутон "К7" и си сваляш пантографа
bdz46 написа:
Имаше един машинист (вече пенсионер), които не сваляше никъде, даже на Подуене. Не беше чупил пантограф.
Кой тоз бре?
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 9:24 pm
от lok43r
Не знам на Сименсите как е но на кончарските машини първо се изключва ГВП и после се сваля пантограф.
Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 9:39 pm
от dido73
lok43r написа:Не знам на Сименсите как е но на кончарските машини първо се изключва ГВП и после се сваля пантограф.
Лошо Седларов, лошо

А на чешките локомотиви 68Е пантографа може да се свали оперативно без да се изключва ГВП за разлика от вдигането му, при което е необходимо да е включено ГВП.
При ЕМВ ЭР25 машинягата може да си вдигне оперативно пантографа и после да си включи ГВП, както по принцип за оперативното му сваляне е необходимо изключване на ГВП, което се осъществява с една операция.
На практика обаче при ЭР25 може да се сваля пантографа оперативно и без изключване на ГВП

Публикувано на: Чет Фев 21, 2008 9:48 pm
от 44142
На Тауруса също първо се изключва ГВП и после се сваля пантографа. Ако свалиш пантографа първо без да изкл ГВП го отчита като "аварийно изкл" и пак се изкл ГВП.
Публикувано на: Нед Фев 24, 2008 2:02 pm
от rexkos
В момента в района на депо София могат да се видят още 3 нови "чамуги", пристигнали от Варна днес сутринта. Това са 30 005/006, 30 007/008 и 30 009/010. Да са ни честити!

Публикувано на: Нед Фев 24, 2008 5:59 pm
от RWman

Че дано и скоро да ги видим в движение!

Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 10:30 am
от bdz46
30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 3:37 pm
от dido73
bdz46 написа:30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Имат ли АЛС

Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 3:48 pm
от bdz46
dido73 написа:bdz46 написа:30 005/006, 007/008 и 009/010 са минали скоростно-спирачни проби и са пристигнали на самоход. В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Имат ли АЛС

Нямат. Първите също.
Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 4:24 pm
от rexkos
bdz46 написа:В момента се мисли къде ще се движат и ще бъдат пуснати в експлоатация възможно най-скоро.
Ето това според мен ще е най-добрият вариант:

1-ви ЕМВ 10206/10207/13208/13207/10210/10211 - всички тези влакове са слабо населени и един тривагонен ЕМВ ще е напълно достатъчен.

2-ри ЕМВ 50221/50222/10208/10209/13210/13209
След което, двете ЕМВ да вървят тандем на 10214/10215. В почивни дни само един може да върви даже.
Третият ЕМВ може да обслужва 30121/30124, но в почивни определено ще има проблеми със седящите места, заради огромния пътникопоток. По-разумно май ще е да дочака 31-ва серия. Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.
Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри.

Публикувано на: Пон Фев 25, 2008 4:46 pm
от VESO
rexkos написа:........ Така че ще се спра на 10121/10263/10114/13212/13211/13214/13213/13216/13215.
Това според мен е най-доброто решение, като през деня трите ЕМВ обслужват максимално брой влакове и навъртат повечко километри.

Този вариант ми изглежда най - разумен и една 3 - вагонна мотриса би побрала хората , пътуващи с посочените влакове. Евентуален проблем откъм нашия регион ще има при 10114 , който в някои работни дни се пръска по шевовете от ученици , но те са предимно до Стамболийски , така че проблемът има остраним "козметичен" характер.