Страница 16 от 17

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 3:33 pm
от DamianKanev
Днеска като минавах покрай линиите видях 43.532.1 беше в много добро състояние. :)

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 3:34 pm
от 42 072.9
Боядата - да.

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 3:36 pm
от DamianKanev
Е не е само в боята като продължи по надолу доста бързичко ускори.
Може и отвътре нещо да са джитнали...

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 3:46 pm
от bdz46
Колко бързо ускорява зависи предимно от задконтролерното устройство.
Боята е обичайната пловдивска трагична - догодина ще е все едно се връща от война.

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 6:22 pm
от bdz46
Интересна повреда на 43 535:
http://bgrail.info/IMG_4091.JPG
http://bgrail.info/IMG_4095.JPG
Скъсани болтове или счупена опорна планка на централен лагер на малките тяги. Кутията с лагера се е изхлузила от централния болт и тягите висят на осигурителните въжета, които са малко дългички.

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 6:26 pm
от driver
по скоро ежемесечна отколкото интересна

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 6:58 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Интересна повреда на 43 535:
http://bgrail.info/IMG_4091.JPG
http://bgrail.info/IMG_4095.JPG
Скъсани болтове или счупена опорна планка на централен лагер на малките тяги. Кутията с лагера се е изхлузила от централния болт и тягите висят на осигурителните въжета, които са малко дългички.
Това е опасно за движението. Ама какво да кажа... Файтъри :lol:

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 7:24 pm
от disell
Мисля ,че точно заради такава или подобна повреда породила дерайлиране на ПВ при влизане в гара Разделна някъде около 90-те години на миналия век ограничиха 42 само до 80 км/ч и известно време беше забранено да се обслужват пътнически влакове с тази серия локомотиви .

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 9:12 pm
от VESO
535 днес застана начело на 8613..... но за кратко.Заради тази опорна планка , която коментираха работниците , машината бе прибрана в депо и на нейно място ползваха локомотива от Дианата.

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 9:26 pm
от Nikss
И тук идва въпросът кой е виновен или какво е довело до тук? Умора на материала може би?

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 9:59 pm
от 46 242
Преди няма и ден, един младеж каза- цитирам: "42 и 43 в момента са по-надеждни и вършат повече работа от 46" ! :lol:

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 10:13 pm
от Nikss
Всяка серия ТПС с проблемите си. ; ))

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:28 pm
от Bdz_fan_site
Искам да попитам, освен 43 300 и 43 500,има ли 43 0ХХ? Предварително Благодаря!

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:31 pm
от bdz46
43 500 са бившите 43 0ХХ.
Няма останали, последния беше 43 056, който стана 43 556.

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:32 pm
от Bdz_fan_site
bdz46 написа:43 500 са бившите 43 0ХХ.
Няма останали, последния беше 43 056, който стана 43 556.
Благодаря,за информацията! :)