Страница 16 от 18
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 3:48 pm
от disell
Ами слабички са , все пак те са "бързи" локомотиви за пътнически влакове а не за товарни , нормата им за участъка е около 640 т. ( за сравнение нормата на 42-45 е 890-980 т.)
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 5:18 pm
от kgeorgiev
И така да е един платформен ваго колко може да носи около 40 т предполагам. 15*40 са 600 тона. две машини би трябвало да се справят
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 6:35 pm
от 07
kgeorgiev написа:И така да е един платформен ваго колко може да носи около 40 т предполагам. 15*40 са 600 тона. две машини би трябвало да се справят
Товарен вагон, пълен, тежи около 20 тона на ос - 4 осен - към 80 тона... 6 осните на LSD мисля че са 116 тона
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 9:19 pm
от disell
Влаковете им обикновено са повече от 15 вагона затова са с по 3 локомотива ( един пълен вагон е 80 т ).
Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 7:36 pm
от VESO
По темата - днес на Карлово засякох 87006-3 , която стоеше на 1-ви коловоз , ето 2 фотографии на машината:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
На Копривщица пък станах свидетел на локомотивен влак на частния оператор , ето и
една снимка , направена при силния снеговалеж.Други 3 машини от серията (сред тях и "Britannia" 004) бяха гарирани на първи коловоз на гара Пирдоп.
Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 8:28 pm
от Nikss
На Пирдоп винаги можеш да попаднеш на колона от 87-ци, понякога в компанията на 52-ка.

Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 9:55 pm
от stani_46001
Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 9:56 pm
от Mario Evstatiev
stani_46001 написа:Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Може и да са понавъртяли някой и друг километър за големи ремонти - все пак те поставиха началото на английската тяга в БЖК.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 9:59 pm
от Nikss
Мен повече ме съмнява, че отлежават на 1-ви коловоз на гара Пи, чакайки за работа, каквато в момента няма.

019 лятото я видях лъсната, беше си минала чинно ГПР-то в Кончар.

Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 10:11 pm
от VESO
Когато ходихме с Тената в Пирдоп на 22-ри януари , не видяхме нито една от двете в "оградата".От тези 2 снимки:
http://bgphoto.net/photos/1565/o634313205136052500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634313205316208750.jpg
се вижда , че след 52212-8 има 3 машини - зелена , бяла и тъмнозелената Britannia 004."Момите англичанки" , за които става дума (012 е синьобяла , а 019 - черна) отсъстваха от групата.
Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 12:46 am
от Bdz_fan_site
lok45111 написа:stani_46001 написа:Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Може и да са понавъртяли някой и друг километър за големи ремонти - все пак те поставиха началото на английската тяга в БЖК.
Марио,87012 не беше ли в двора на Кончар,защото когато бях запоследно там,имаше някаква която определено приличаше на 87012.

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 12:58 am
от VESO
012 е единствената синьобяла 87-ца.Ако сте видели тази ливрея , значи това е машината.
Да напомня за цветовете на останалите:
зелено - 003 , 004 (на "Britannia" зеленото е малко по - тъмно от останалите) , 010 , 013 , 014 , 020 , 026 , 029 , 033 , 034;
бяло с жълто - 007 , 008;
синьо - 006 , 022, 028
черно - 019.
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 7:11 pm
от stani_46001
Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 7:30 pm
от Bdz_fan_site
stani_46001 написа:Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Стани,когато снимах 40-173-1,малко след нея излезна и 87 019+87 012.

Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 8:08 pm
от stani_46001
Bdz_fan_site написа:stani_46001 написа:Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Стани,когато снимах 40-173-1,малко след нея излезна и 87 019+87 012.

Това е чудесно! Радвам се! Да идват и насам.
