Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ами слабички са , все пак те са "бързи" локомотиви за пътнически влакове а не за товарни , нормата им за участъка е около 640 т. ( за сравнение нормата на 42-45 е 890-980 т.)
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

И така да е един платформен ваго колко може да носи около 40 т предполагам. 15*40 са 600 тона. две машини би трябвало да се справят
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

kgeorgiev написа:И така да е един платформен ваго колко може да носи около 40 т предполагам. 15*40 са 600 тона. две машини би трябвало да се справят
Товарен вагон, пълен, тежи около 20 тона на ос - 4 осен - към 80 тона... 6 осните на LSD мисля че са 116 тона
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Влаковете им обикновено са повече от 15 вагона затова са с по 3 локомотива ( един пълен вагон е 80 т ).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата - днес на Карлово засякох 87006-3 , която стоеше на 1-ви коловоз , ето 2 фотографии на машината:
- снимка 1;
- снимка 2.

На Копривщица пък станах свидетел на локомотивен влак на частния оператор , ето и една снимка , направена при силния снеговалеж.Други 3 машини от серията (сред тях и "Britannia" 004) бяха гарирани на първи коловоз на гара Пирдоп.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На Пирдоп винаги можеш да попаднеш на колона от 87-ци, понякога в компанията на 52-ка. :) :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stani_46001 написа:Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Може и да са понавъртяли някой и друг километър за големи ремонти - все пак те поставиха началото на английската тяга в БЖК.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Мен повече ме съмнява, че отлежават на 1-ви коловоз на гара Пи, чакайки за работа, каквато в момента няма. :?
019 лятото я видях лъсната, беше си минала чинно ГПР-то в Кончар. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Когато ходихме с Тената в Пирдоп на 22-ри януари , не видяхме нито една от двете в "оградата".От тези 2 снимки:
http://bgphoto.net/photos/1565/o634313205136052500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634313205316208750.jpg

се вижда , че след 52212-8 има 3 машини - зелена , бяла и тъмнозелената Britannia 004."Момите англичанки" , за които става дума (012 е синьобяла , а 019 - черна) отсъстваха от групата.
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

lok45111 написа:
stani_46001 написа:Локомотиви 87019 и 87012 движат ли се, защото от много време не съм ги виждал по 2-ра линия или са предимно по 3-та?
Може и да са понавъртяли някой и друг километър за големи ремонти - все пак те поставиха началото на английската тяга в БЖК.
Марио,87012 не беше ли в двора на Кончар,защото когато бях запоследно там,имаше някаква която определено приличаше на 87012. :)
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

012 е единствената синьобяла 87-ца.Ако сте видели тази ливрея , значи това е машината.
Да напомня за цветовете на останалите:
зелено - 003 , 004 (на "Britannia" зеленото е малко по - тъмно от останалите) , 010 , 013 , 014 , 020 , 026 , 029 , 033 , 034;
бяло с жълто - 007 , 008;
синьо - 006 , 022, 028
черно - 019.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

stani_46001 написа:Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Стани,когато снимах 40-173-1,малко след нея излезна и 87 019+87 012. :)
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Bdz_fan_site написа:
stani_46001 написа:Днес сутринта, начело на влака на БЖК към Русе беше машината 87019. Радвам се, че отново виждам тази машина в движение!
Стани,когато снимах 40-173-1,малко след нея излезна и 87 019+87 012. :)
Това е чудесно! Радвам се! Да идват и насам. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация