Страница 16 от 17

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 9:25 pm
от bdz46
Изкарването от къде? Не навсякъде може да има КМ, което изисква поддържането на ДЛ и когато маневрената работа е само за един локомотив, той следва да е дизелов.

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 4:24 pm
от Naskoni
61 008 и 61 019 са повредени и са случаен ремонт в депо Дупница.
61 004 днес след влак 50132 в депото са размразявали някакъв клапан на покрива, сега ще потегля с 50135. 61 007 днес са я оставили на петричани за връзките. Напоследък често въртят машините между македонките и връзките, за да може да се проверяват в депото. Случва се да удрят камъни и плуговете провисват. И друго, понеже не достигат машините, вместо да почива една 61 от влак 50135 на Петрич и чак на другия ден да се връща начело на 5624, те я пускат изолирана до Дупница вечерта и на сутринта поема 50133. Значи, ако се пусне 50136 (бившия 50134), се спестява една машина.

61-012

Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 11:50 pm
от dido73
Днес стажантската 61-012 печели пачки след като преди два дни два тиристора я предали. Ще поработи вероятно в Сф гарова маневра.

Публикувано на: Съб Фев 18, 2012 12:32 am
от VESO
А 003 в момента някой знае ли къде се намира? Понеже не прочетох досега нищо за нея.

Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 8:38 pm
от 44142
На 01.03.2012г ще докарат от ПО на самоход 61014 в ПД за ПР. То ПД не смогват да оправят СФ маш та чужди ще правят :lol:

Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 11:24 pm
от 44-134
В Пловдив никога не са се правили големи ремонти на 61-ва серия, но преди се пращаха в ГО сега са решили че ще е в Сф

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 4:50 pm
от bdz46
61 015 днес след влак 5626 трябва да спре за подемен ремонт.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:04 pm
от 44142
61002 еотремонтирана и ще печели като са свалили части от 61014.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:25 pm
от minitek
Някой има ли информация за 61 011? :roll:

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:28 pm
от VESO
Последно я видях на 7-ми февруари т.г. на центр. София.Дойде на 2-ри коловоз , постоя малко и тръгна обратно.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:29 pm
от bdz46
61 011 работи по 5-та линия.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:30 pm
от minitek
Мерси!

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:34 pm
от VESO
Напоследък забелязвам една врътка с патиците по 5-та линия.61-00-цата , докарала 50260 , отива на 5621.Точно това се случи на 10-ти март с 007.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:36 pm
от bdz46
Това се случва, когато няма втора патка.
Ако има две машини, втората излиза за 5621, а от 50260 се прибира.

Същото важи и за вечер с 5626 и 50263.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 12:29 am
от dido73
44142 написа:61002 е отремонтирана и ще печели като са свалили части от 61014.
Не сме свалили, а сме обезкостили :!: Бившия траф на 61-002 когато гръмна подаде високо на електрониката в двата котвени регулатора и регулаторите на СМ и 80% от платките издимяха буквално. Късото в платките отиде до крайните усилватели и изгоряха импулните трафчета, а импулсните изгориха управленията на котвените тиристори. При това горене изгоряха кабелите на дъната на касетите на двата котвени регулатора в електрониката. Имаше и един изгорял преобразовател от централното захранване. Всичко това се взе от 61-014:
  1. 4 котвени тиристора + 4 за 61-012(с протеклия котвен изправител)
    4 импулсни трафа
    80% от платките на електрониката
    2 броя касети за котвените регулатори
    2 преобразувателя от централно захранване(за 61-002 и 61-015)
    тягов трансформатор
За щастие късото в регулаторите на СМ не повреди импулсни трафчета за тиристорите на СМ и силово нямаше повреди.
След едноседмичното ни разкарване с бусчето Сф-Пд-Сф, успяхме да я съживим и на 28-ми 61-002 заработи нормално.
Този дето ще поправя ~ 40 броя платки от електрониката и 2 броя преобразувателя от централното захранване, жална му майка :!: Има и 10-на насъбрали се рекдина за СМ и R-спирачка на купчина та и жална му таткова :lol:
Втория повреден преобразувател от централното е от 61-015.