Страница 16 от 21

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 8:53 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:По 219 започнаха работа преди половин месец.
По 46 219.2 в момента не се работи, защото БДЖ не са платили. Машината ще се преустройва с нов пулт, нов компресор и ще се промени управлението да е като на останалите 46 2ХХ. Днес ще изписват 44 002.4, инструктор Генчо Няголов ще присъства като техническо лице за да приеме локомотива от ГПР и авариен ремонт.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:31 am
от mitko_pz
А след изписването си 44 002,4 днес ще обслужвали влак. :?:

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:25 am
от Mario Evstatiev
mitko_pz написа:А след изписването си 44 002,4 днес ще обслужвали влак. :?:
Сигурно ще я пратят на 461/460.

За 44 001

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:54 am
от 44 058
lok45111 написа:Днес ПВ 10212/10213 се обслужиха от 44 001.6, която остава довечера за 8627.



Вчера 29.01.2007 44 001 беше на БВ 1620

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:56 am
от rexkos
Явно пак Лакатнишкият беше с окаян файтър. :roll:

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 2:43 pm
от VESO
Trainspotting от днес, 30-ти януари.Времето сутринта на центр. Пловдив беше доста хладно, духаше силен вятър, аз си взех един чай, и излязох от чакалнята да видя какво е положението.От 6-ти коловоз
потегляше "Родопи" 8605, теглен от 44128-7. 10 минути преди потегляне на влака,в петте вагона серия 50 за 160 км/ч. имаше точно 19 човека.Сравнително по - пълна бе композицията на Белия кон, в 5-те вагона имаше близо към 80-тина пътници.Начело бе 44131-1.Поради резонната липса на DESIRO, 10151 бе отново композиция, съставена от един вагон серия 47 и два exDB серия 43, а начело 07106-8.
С 5 минути закъснение,на 6-ти челен пристигна 82221, обслужван от 32105-9+32106-7.Населеността беше 100%.Направих снимка на ЕМВ-то и потеглих към изхода,понеже ме чакаше доста работа.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 8:57 pm
от bdz46
По 1-ва линия в момента не е задължително локомотивите и ЕМВ да имат АЛС.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 8:58 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:София наистина много закъсва за мотриси. Явно е намало с АЛС под ръка и деломайсторът е пратил 103/104 на ПВ 10113. Следователно нямаше ЕМВ за 20223 и затова замина с лок и вагони. :wink:
Днес поради липса и повреди на ЕМВ:

:arrow: ПВ 10113 замина с 32 103/104
:arrow: ПВ 20223 бе отменен и с телеграма се дадоха вагони;
:arrow: ПВ 10115 е с една секция
:arrow: ПВ 20209 е с една секция за влак 20220

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:01 pm
от VESO
bdz46 написа:По 1-ва линия в момента не е задължително локомотивите и ЕМВ да имат АЛС.
Значи можем да видим и 435XX-X в състава на някой бръз влак?

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:05 pm
от bdz46
Съвсем възможно.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:31 pm
от bdz46
Днес
50200/50201/50204 с 33 005;
50111 с 32 097 + 32 101 за трасе;
10123 с 32 089;

32 121 беше ТП.

Публикувано на: Сря Яну 31, 2007 2:42 pm
от 44 058
Днес реших да отида до централна гара Пловдив.Сутринта на гарата имаше доста народ. Часът е някъде около 07:30 06 043 мина през гарата с товарен влак. На 6 коловоз се беше настанила 61 005 , която се готвеше да обслужва влак 80113 След малко се зададе 06 010 с локалния влак. След нямя и десет минути се зададе 44 099 с УБВ 8604. 44 132 отиваше за 80502. По пътя ми към Товарна гара се зададе 44 135. 06 094 се отправи и тя да поеме някоя ветрушка. Дойде ред и на 32 106/105 с ПВ 19209. После 44 135 се върна от товарния влак, за да се прибере в депото.
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058398148832500.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058398873520000.jpg
Слад 44 135 мина 06 018, която също така бързаше да се прибере в депото. В очакване на УБВ 8601 46 012 се прибираши от 80502. Ето че дойде ред и на УБВ 8601 теглен от46 211. По обратния път към централна гара Пловдив се зададе "Турчина" теглен от 07 1хх
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058389466332500.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058389619145000.jpg
От към гарата се зададе ПВ10151.
След него се зададе това чудо
, което незнайно
на къде/от къде отиваше/идваше. На централна гара от депото излизаше 07 020, която се отпражи към Тряжна гара. На първи челен беше пристигнал ПВ 82203 от Карлово теглен от 43 533, която също се отправи към товарана гара.
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058399323520000.jpg

Това от мен 8)

rexkos: Оправих линковете. Вече всичко работи нормално. :)

Публикувано на: Сря Яну 31, 2007 5:02 pm
от VESO
Първите снимки не ти се отварят.Причината е,че вместо да посочиш директният link към фотографията,ти си дал URL-то на албума.Значи,когато искаш да покажеш дадена снимка,влизаш в албума,даваш на нея веднъж,за да излезе в средата( за bgphoto.net) и след това още веднъж върху излязлата в средата,за да ти я отвори в отделен прозорец.След това копни URL-то на снимката,която е в отделния прозорец,за да се появи тук. 8)

Понеже след като си споменал за 005,прегледах албума ти и установих,че досега не бях виждал 61-00-ца,начело на този влак:
http://bgphoto.net/photos/23706/o633058392240238750.jpg
Депо Ст.Загора толкова ли са нямали магистрален електровоз,та са пуснали нея.
Чудото,посочено от теб е най-обикновена траверсоподбивачка тип Matissa.Редовно може да се забележи такава в околностите на центр.гара.Иначе хубав Spotting. 8)

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 11:00 pm
от VESO
Trainspotting oт днес,3-ти февруари.Понеже приятелката ми бе на изпит,я изпратихме с Bdz_bg до автогара Север в кв.Филипово,от където да си хване автобус за Ловеч,а ние решихме да се прибираме с хисарската електричка.На перона кротко си почиваше 52024-7,снимка на него и една на табелата на приемното сдание.
С 3 минути закъснение,на 3-ти коловоз пристигна 82230,обслужван от 32151-3+32152-1.Мотрисата беше полупразна,от нея слязоха 2 жени,а се качи само един човек.
82229,с който щяхме да си ходим пристигна с една минута по-рано,обслужван от 32153-9+32154-7.Само секунди след влизането ни,вратите се затвориха.
На центр.По пристигнахме навреме.Както предварително се бяхме уговорили,там ни чакаха Николай и Иван от форума,като заедно заснехме заминаващия 19223,обслужван от 32105-9+32106-7 и един тов.влак,теглен от старозагорската 45161-7.
Точен като по часовник,на 6-ти коловоз пристигна 8615,теглен от 44130-3.Изненада ме скромната композиция-само 4 вагона( 3 второкласни и един първокласен) + фургон,но след като огледахме влака,установихме,че според населеността вътре,такъв състав е напълно закономерен.
Отправихме се към 4-ти челен,на който имаше 2 мотриси серия 10-00.Задната се приготвяше за обслужване на 81206,докато първата поемаше 18210.
Понеже трябваше да си пътувам за Пзк,се сбогувах с компанията и си хванах 10116,обслужван от 32115-8+32116-6.

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 1:21 am
от 43.309
За сведение на посрещачите влак 8627 навреме с 44.002.