Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

4643/4642 най-добре да ползват дизелово "Дезиро",за да се избегне смяната на тягата,а и предполагам,че от утре обвръзката ще бъде 40103/40106 и свободен наличен състав в Стара Загора няма да има.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Тя обвръзката хубаво ще е такава, ама въпроса е защо единия всеки ден и в някои дни 40105 с 3 лока ще е и 6 вагона вместо 40103 дето им трябват допълнителни. Друго: тя обвръзката може да е 40101 /40106, 40103/40102, 40105/40104
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Преди години беше такава.В Стара Загора нощуваха 2 композиции - на 40102 и 40104.Вагоните от 40101 се връщаха като 40106.Виждал съм 40103 да пристига на 2-ри коловоз , а по това време съставът на 40106 е композиран на 5-ти.По - късно стана това , което наблюдавахме до миналия график.
Мнения: 166
Регистриран на: Нед Дек 26, 2010 6:33 pm
Местоположение: sofia

Мнение от marvitch »

Ето как се пътува до Хасково:
Само една възможност:

СОФИЯ » ПЛОВДИВ БВ1621 08:30 10:57
ПЛОВДИВ » КРУМОВО КПВ19215 12:30 12:39
КРУМОВО » ДИМИТРОВГРАД БВ1671 13:34 15:03
ДИМИТРОВГРАД » ХАСКОВО П В40163 15:10 15:38

7 часа и 8 минути :-)))
И не можеш се върна същият ден.

Е какво да говорим повече за конкурентноспособността на БДЖ!?
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Влак 1671 НЕ се движи всеки ден. Има възможност и с връзка на 8611 на Стара Загора за Димитровград, въприки че тогава чакането е повече. Защо трябва да се ходи до Крумово, след като 1671 може да се вземе и от Пловдив? Има някаква грешка
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 166
Регистриран на: Нед Дек 26, 2010 6:33 pm
Местоположение: sofia

Мнение от marvitch »

RAILWAYSTATION написа:...... Има някаква грешка
Ми така го дава електронния пътеводител на БДЖ:
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... istOptions

Грешката е разлика в разписанието делнични и почивни дни.

хехехе-8часа и 43 минути делничен ден за 257 км!

257 км за 7 ч. 08 м. в почивен ден

И все пак Хасково е областен център...

Направо насила те натикват в автобуса.
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Преди години ПВ 40114 и ПВ 40214 се движеха по разменено разписание. Първият тръгваше межу 16 и 16:30 ч от Плачковци, другият в 14:10 до 14:25 според зависи. На два часа има влакове от Плачковци за ГО .. ПВ 40214 е електричка идваща от КПВ 40215 от Дряново. Ако влаковете се обърнат, то 40104 и 40114 няма да се гонят на час и половина. Считам че последен за деня ПВ в 16:30 ГО Русе е недопустимо рано. Отделно че ще има връзка с БВ 2615 за нагоре. КПВ 40208 в единия случай може да се движи обединен с ПВ 40114 до Бяла с коригирано разписание 45 минути по рано от сега, в другия може да тръгва след Дунава 4612 както е било преди години и на втория съответно да му отпаднат спиранията между ГО и Две могили, което да го ускори с 5 6 минути. Ето го и разписанието :

40114 до ГО по разписание КПВ 40214 Плачковци ГО

ГОРНА ОРЯХОВИЦА 17:37
правда 17:41 1 17:42
РП АКАЦИЯ 17:46 1 17:47
ЯНТРА 17:53 5 17:58 МБВ 461
крушето 18:04 0.5 18:04
куцина 18:08 1 18:09
ПЕТКО КАРАВЕЛОВ 18:13 1 18:14
полски сенов. 18:17 1 18:18
раданово 18:22 0.5 18:22
ПОЛСКИ ТРЪМБЕШ 18:26 1 18:27
полско косово 18:35 0.5 18:35
БЯЛА 18:39 6 18:45 разкачане часта за 40131
стърмен 18:50 0.5 18:50
МОРУНИЦА 19:02 8 19:10 ПВ 40115
БОРОВО 19:17 5 19:22
батишница 19:31 1 19:32
ДВЕ МОГИЛИ 19:37 1 19:38
табачка 19:45 0.5 19:45
кошов 19:51 0.5 19:51
ИВАНОВО 19:56 1 19:57
божичен 20:02 0.5 20:02
ДОЛАПИТЕ 20:08 1 20:09
РП ДОРОСТОЛ 20:18 0.5 20:18
РУСЕ 20:21 2 20:23
тов.гара русе 20:26 1 20:27
РУСЕ РАЗПРЕДЕЛ. 20:30
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

marvitch написа:Ето как се пътува до Хасково:
Само една възможност:

СОФИЯ » ПЛОВДИВ БВ1621 08:30 10:57
ПЛОВДИВ » КРУМОВО КПВ19215 12:30 12:39
КРУМОВО » ДИМИТРОВГРАД БВ1671 13:34 15:03
ДИМИТРОВГРАД » ХАСКОВО П В40163 15:10 15:38

7 часа и 8 минути :-)))
И не можеш се върна същият ден.

Е какво да говорим повече за конкурентноспособността на БДЖ!?
Точно по повод град като Хасково бях предложил ПВ 40103/40104 да са от/до Хасково като между Ст з и Хасково са с разписание на БВ. На Димитровград се правят връзки откъм Пловдив и Свиленград, а в Стара загора със Слънчев бряг в двете посоки. Ама нимой ... По лесно е хасковлии да не знаят че имат влакове изобщо /те щото ги имат де/
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

В някой хубав ден, когато най сетне официално се пусне Пловдив Димитровград с ел тяга и скорост по КР 140/160, Белия Кон би могъл да изглежда по следния начин /срещите Дг Пловдив не съм предвидил в разписанието/


*1620 ''АСТИКА''
ХАСКОВО 05:20
ДИМИТРОВГРАД 05:48 12 06:00
ПЛОВДИВ 06:55 5 07:00
ПАЗАРДЖИК 07:30 1 07:31
СЕПТЕМВРИ 07:42 1 07:43
ПОДУЕНЕ 09:18 1 09:19
СОФИЯ 09:25 5 09:30
ВРАЦА 11:12 13 11:25
БОЙчИНОВЦИ 11:58 11 12:09
МОНТАНА 12:22

*1623 ''ОГОСТА''
МОНТАНА 12:35
БОЙчИНОВЦИ 12:47 10 12:57
ВРАЦА 13:30 5 13:35
СОФИЯ 15:25 5 15:30
ПОДУЕНЕ 15:36 1 15:37
СЕПТЕМВРИ 17:01 1 17:02
ПАЗАРДЖИК 17:12 1 17:13
ПЛОВДИВ 17:37 5 17:42
ДИМИТРОВГРАД 18:37 10 18:47
ХАСКОВО 19:15
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Vancho написа:В някой хубав ден, когато най сетне официално се пусне Пловдив Димитровград с ел тяга и скорост по КР 140/160, Белия Кон би могъл да изглежда по следния начин /срещите Дг Пловдив не съм предвидил в разписанието/


*1620
ХАСКОВО 05:20
ДИМИТРОВГРАД 05:48 12 06:00
ПЛОВДИВ 06:55 5 07:00
ПАЗАРДЖИК 07:30 1 07:31
СЕПТЕМВРИ 07:42 1 07:43
ПОДУЕНЕ 09:18 1 09:19
СОФИЯ 09:25 5 09:30
ВРАЦА 11:12 13 11:25
БОЙчИНОВЦИ 11:58 11 12:09
МОНТАНА 12:22

*1623
МОНТАНА 12:35
БОЙчИНОВЦИ 12:47 10 12:57
ВРАЦА 13:30 5 13:35
СОФИЯ 15:25 5 15:30
ПОДУЕНЕ 15:36 1 15:37
СЕПТЕМВРИ 17:01 1 17:02
ПАЗАРДЖИК 17:12 1 17:13
ПЛОВДИВ 17:37 5 17:42
ДИМИТРОВГРАД 18:37 10 18:47
ХАСКОВО 19:15
А работното време? :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Две бригади - едната 1623/1620 По-Ха-По, а другата 1620/1623 По-Мон-По. Какво му е толкоз трудното?
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дг-По и Сф-Мон проблеми няма. Проблемът е, че в у-ка Дг-Ха е нужно отделно да се осигури дизелов локомотив и бригада.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ако се върне 4646 проблеми няма. Дори и 103/104 ако са от/до Димитровград поне :roll: Макар че според мен и до Хасково ако са с разписание на БВ си има смисъл. Друг вариант е удължаване на ПВ 40162 до Стара загора за връзка с 40104 и 8611, вместо да стои 5 часа в Димитровград. Така ще може Миньора да е с ДМВ и да се спести лашкането на 1 вагон
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В другия форум се заговори , че силистренската група на 9636 / 9637 ще се върне през стария си някогашен маршрут отново през Русе.Всъщност това бе обичайният маршрут години наред , след като през 80-те направлението бе по 3-та през Карлово , след това стигна до обединяване с международните вагони за Москва , а в последните разписания вагоните за гарата , отдалечена от центр. София на 611 км вече пътуват през Каспичан.Дали от Повово , Търговище и Шумен би имало повече пътници , отколкото през Бяла , Русе и Разград е спорен факт , но личното ми мнение е , че на този влак мястото му е през 2-ра , 4-та и 9-та главни линии.Връзката чрез директни вагони , откачани и закачани за 382 / 383 би създало редица удобства , най - малкото в тази криза за вагони , ще отпадне т.нар. "вътрешно съобщение" , тъй като на негово място ще има цели два вагона - тези от София за Силистра.Така съставът на днешната "пародия" , наречена 9636 / 9637 ще бъде пренасочен през най - големия ни дунавски град , като чрез сливането си с композициите на 382 и 383 ще има възможност да пристига в Си рано сутрин , а ще тръгва късно вечер.

С оглед на горизложената обстановка , изготвих примерно разписание на дир. група за / от Силистра.До и от Русе е ясно - влакът ще е с номера 382 и 383 , ползващ сегашното разписание на двата международни.Нататък:
(МВ София - 20:30 , Русе - 2:45)
БВ 9637
Русе - 2:58,
Русе разпр. - 3:04-3:05,
Вятово - 3:40,
Сеново - 3:52,
Просторно - 4:07,
Разград - 4:18,
Самуил - 4:36-4:50,
Исперих - 5:22,
Тодорово - 5:36,
Безименна - 5:44,
Руйно - 5:54,
Дулово - 6:06-6:10 (разминаване с 91101),
Межден - 6:16,
Алфатар - 6:40,
Силистра - 7:11.

На обратно разписанието ще бъде следното:
БВ 9636
Силистра - 21:30,
Алфатар - 22:02,
Межден - 22:26,
Дулово - 22:31-22:37 (разминаване с 91104),
Руйно - 22:50,
Безименна - 22:59,
Тодорово - 0:06,
Исперих - 0:20,
Самуил - 0:47-0:59,
Разград - 1:19,
Просторно - 1:29,
Сеново - 1:44,
Вятово - 1:56,
Русе - разпр. - 2:30-2:31,
Русе - 2:37.

Влакът ще продължава с МБВ 383 (Русе - 3:05 , София - 9:35).Електровозът , докарал 9636 от Самуил в Русе , ще връща 9637 от Русе до Самуил.Същият ще е свободен сутринта за 40111 , а машината , докарала вечерта 90205 в Самуил , ще бъде на разположение за 9636.Влакове 90220 и 90221 ще отпаднат.Локомотивът , докарал 382 в Русе , може спокойно да върне 383.

Как мисли форума за такова предложение до ръководството на БДЖ? Часовете на времепътуване по 9-та линия съм ги взел от сегашните 9623 и 9622 , а по 91-ва линия - от сегашните 9636 и 9637 с техните спирания във второстепенния участък.Композицията на предложените влакове ще бъде двувагонна.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

При положение, че 383 има закъснение поради късно приет влак в гранична гара тогава какво се прави да се бавят още с прикачването на силистренските вагони ли или е по-добре направо пътниците от Силистра да слязат на Русе и да се качат на 383? И какво би станало ако на един такъв директен влак от Силистра върнат спалния вагон? :)
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация