Страница 16 от 19
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 8:58 pm
от 42 072.9
Имало е, но нищо не е останало. Уж фирмата е чужда и най-вече от онези с дисциплината. Чудя се какво ще стане ако правилните хора разберат какво се е случило.
Публикувано на: Сря Сеп 07, 2011 12:19 pm
от VESO
Актуална снимка на
232 613 - 0 на гара Нова Загора.
Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 7:07 pm
от Mario Evstatiev
204-698-5 упорито не иска да заработи като хората след ремонта в депо София. Отделно "цъфна" и една въздушна повреда - устоял(пардон! ЗАКЛИНИЛ) пневмобутон за въздушната свирка(тифона) под пулта. Конструктивно, скапания бутон е идентичен с тези на пулта на V10, V15.20, V18 и V22 и естествено бях запознат със склонността на този модел бутони да устояват, блокират и чупят стержени. В случая нащия "герой" е устоял зверски, стержена е със счупена опашка, връщащата пружина е отишла на кино... Опитите ми да излекувам болешките шенкерови не дадоха резултат и към 18:30 черен, потен и ядосан се оттеглих от тихия фронт. Утре следва втора епична битка и надявам се, войната да е спечелена в моя полза.
Публикувано на: Пон Сеп 19, 2011 3:25 pm
от plastikat
Днес на бургаската гара имаше цели 4 локомотива на Шенкер .Една "Людмила" 232 613-0 начело и зад нея още 3 броя 86-ци.Телефона ми не можа да ги хване всичките накуп,че се наложи да правя 2 снимки.

Извинявайте за качеството,ама толкова може да снима телефончето,пък и аз де

Публикувано на: Пон Сеп 19, 2011 4:26 pm
от disell
Снощи тръгнаха от Пирдоп с 4 локомотива начело , първо 2 х 86 , след тях 2 х 232 + товарни вагони , интересно къде се е прикачил и третия електровоз или той си е бил в Бургас.
Публикувано на: Пон Сеп 19, 2011 5:23 pm
от VESO
Снимал си от любимото ми място.Лошото е , че когато реша да сляза долу по най - бръз начин , трябва да обикалям през приемното сдание , тъй като "тайната вратичка" за стълбите откъм шосето не винаги е отключена.

Публикувано на: Пон Сеп 19, 2011 6:57 pm
от Mario Evstatiev
Днес 204-698-5 замина за струг в депо Подуяне. Както се полага след ремонт даде и съответните повреди:
1. Ниско маслено налягане на ДД след масления фитър, високо в турбонадувката
2. Тифона страна пулт 1 фучи, но не свири
3. Директна спирачка пулт 2 самозадържа на положение "Неутрално"
Поради горното, за въздушните повреди лично се отзовах и същите бяха отстранени. Благодарение на опита ми, натрупан с тифона, подарен ни от Калпачки за 64.19, набързо същият на 204-698-5 бе демонтиран, ревизиран, притрит на фина шкурка, омит със спирт, одухан с въздух, събран и изпитан. Последва качване на машината и второ изпитване - свири като нов.
С директната спирачка си поговорихме "на високо равнище" и същата обеща да не допълва повече
За масленото на ДД, знам какво е, но да се оправят "майсторите"

Публикувано на: Вто Сеп 20, 2011 12:13 pm
от stani_46001
Тази сутрин Шенкера за Русе, мина от тук с две машини начело, като втората беше 86019.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 6:19 am
от Mario Evstatiev
Вчера 204-698-5 беше на скоростно-спирачна проба в междугарието Подуяне-Искър. Поради проблем с дизеловия двигател - ниско маслено налягане, връщането на локомотива към София стана с теглене от електровоз. В момента, локомотива е подаден в цех "РДЛ" в депо София и се умува какъв е проблема.
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 7:58 pm
от VESO
Докато преглеждах едни сайтове в Интернет , открих
това ново попълнение(*) в редиците на частния оператор.Тази снимка на локомотив с номер 346 776 - 8 е правена на 11-ти юни 2010 г. на гара Пирдоп.
(*) информацията още не е потвърдена.Някой да разполага с повече данни?
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:34 pm
от Mario Evstatiev
Има такваз щайга

Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:46 pm
от VESO
Благодаря , Марио , значи ще я добавям към списъка.А той до момента е следния:
VESO написа:Тези дни прегледах една дузина снимки и мнения по теми от форумите и успях да събера информация за локомотивите , собственост на частния оператор.
- електрически:
86013-0;
86014-8;
86016-3;
86017-1;
86019-7.
- дизелови:
204 366-9;
204 399-0;
204 485-7;
204 626-6;
204 660-5;
204 698-5;
204 710-8;
204 758-7;
204 769-4.
232 613-0;
232 678-3.
346 776-8.
Ако има пропуснати или сгрешени , допълвайте и поправяйте.
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:00 pm
от bobara_e_tuk
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:31 pm
от VESO
Благодаря , нея я бях забравил.

На външен вид прилича с 019 отдалече.
Списъкът е оправен.Дали има ел.локомотиви с номера 015 и 018?
гледай ти
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:32 pm
от bagerite
не знаех че в локомотивния парк в БГ има толкова немски локомотиви
