Страница 16 от 21
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 9:30 pm
от Labros
Снимки направи ли на суматохата

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 9:32 pm
от Nikss
Точно при такива инциденти и суматохи стават най-интересните снимки.

Голямо размешване на ТПС и т.н.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 12:03 am
от VESO
Преди малко по новините дадоха репортаж за инцидента и каквото успях да заснема от телевизора , го представям тук.
Машинистът на злополучния локомотив.
Композицията на Чайката.
Началник - влака (между другото това , което виждате е жена).
Мотрисата, която е извозила пътниците до Пловдив:
снимка 1;
снимка 2.
Интервюта с пътници:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Останките от локомотива:
-
табелата с номера;
-
поглед отдолу;
-
в машинното.
В завършващият си коментар
репортерът заяви , че локомотивът е изгорял напълно и надали ще бъде възстановен.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 6:14 am
от Nikss
Еее, тва е бая по-сериозно от 44 123 бре...

така като гледам и настръхнах. Ще е хубаво някой да го наснима в депото на дневна светлина да се види всичко хубаво, че така в тая тъмница... надявам се, че ако има поне малък шанс да бъде възстановен 167, то той няма да бъде изоставен и невъзстановен. Времето ще покаже каква е съдбата му, но кадрите са покъртителни. А Весо, защо не извади видеоматериал? Ето от мен линк към материал от bTV:
http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=146706
Като отворите линка отивате на Гледай видео материал.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 7:40 am
от Mario Evstatiev
И пак с техните 20 тона масло! От къде ги измислиха?! Иначе що се касае до щетите, със сигурност ако са били значителни, 167 няма да се възстанови, особено ако се е деформирала рамата. Но ще почакаме да видим... Сега ще има комисия, която ще установява причините за този пожар и ще се прецени доколко е рентабилно да се възстанови локомотива.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:01 am
от 44142
Лок е на гара Стамболийски. Много е изгорял и надали ще се възтановява.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 1:46 pm
от 42 072.9
Тежка новина, като се има предвид колко машини висят по оградите...
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 2:53 pm
от БДЖ
Жалко, жалко наистина, все ми се струваше, че не съм видял правилно 167...уви, наистина е бил този лок. А като се има впредвит, че го видях преди има-няма половин месец на 5622, изглеждаше добре поддържан и добър локомотив...за разлика от някой доста поочукани машини като 43 555....гадна работа

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 3:47 pm
от VESO
Ето как изглежда горелият локомотив:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Снимките са от влак , понеже до него да се припари е меко казано сложно - охранява се от някакви пенсионери с изкривени представи за снимане , които моментално забраняват какъвто и да е достъп до машината.Вътре също не може да се влезе , понеже има сложени някакви бели лепенки (виждат се) на вратите.Поне това , което видях е , че кабините са сравнително запазени , таванът на каб. 1 е почернял , докато по този на каб. 2 дори няма и следа от горяло.Рък. движение на гара Стм разказа , че днес очаквали работна група от София , която да извърши цялостен оглед на машината и да оцени щетите , след което локомотовът ще бъде преместен в депо Пловдив.Талигите били цели и можел да се движи , бутан или теглен от друга машина.
Обичайното инфо от днес , 1-ви декември:
три товарачки , теглени съответно от
45150-0 ,
45169-0 и
45186-4.
Електричките се завръщат - 4690 , който както знаем замества 4640 до Кръстец , обслужван от
32031-7+32032-5.Още една
снимка на табелата на мотрисата.
10263 , oбслужван от 31009-8+31010-6 до ПО навреме и без забележки.
За финал един горнооряховски
гост в депо Пловдив.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 4:18 pm
от Labros
Щом е идва в Пловдив, ще ида до депото да е заснема. Поне вече нямат право да ми откажат достъп...
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 4:27 pm
от pepino1990
А не може ли някой с пропуск да снима горялата машина от близо

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 4:35 pm
от Labros
Именно за това ще изчакам докато дойде в депо Пловдив. В момента нямам техническата възможност да отида и да снимам локомотива на Стм.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 5:22 pm
от Mario Evstatiev
Днес първата ЕМВ с карловска бригада, минала по новоремонтирания тунел №3 е 32-153/154.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 5:47 pm
от Saruman
Електронният справочник нтересен влак ми показва да се движи между Кръстец и Плачковци: КПВ 402940 !?!

Проверете, ако не вярвате.
Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 10:59 pm
от VESO
Информация от днес , 3-ти декември.
При вечерната ми разходка попаднах предимно на мотриси.Останалото:
Хебърът 1651 навреме , теглен от
44058-6.След изтеглянето на електровоза , на негово място дойде
07124-1 и композицията потегли към Димитровград.При преминаването на влака покрай мен констатирах почти нулева населеност - в 5-те вагона да имаше не повече от 20-тина души , неравномерно разпределени в тях.В последния вагон (фургона) беше превозната бригада.
"Родопи" , закъснял с 11 минути пристигна на 3-ти коловоз с
двойна тяга - начело 43517-2 , а зад нея 44070-1 , която се прегарира за теглене на 8637.
Ето и мотрисите.
10007-6+10008-4 , обслужваща 18210.
30025-5+30026-3 беше на 82211.
31015-5+31016-3 със 10115 / 10254.