

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Преди малко по новините дадоха репортаж за инцидента и каквото успях да заснема от телевизора , го представям тук.
Машинистът на злополучния локомотив.
Композицията на Чайката.
Началник - влака (между другото това , което виждате е жена).
Мотрисата, която е извозила пътниците до Пловдив:
снимка 1;
снимка 2.
Интервюта с пътници:
- снимка 1;
- снимка 2.
Останките от локомотива:
- табелата с номера;
- поглед отдолу;
- в машинното.
В завършващият си коментар репортерът заяви , че локомотивът е изгорял напълно и надали ще бъде възстановен.
Машинистът на злополучния локомотив.
Композицията на Чайката.
Началник - влака (между другото това , което виждате е жена).
Мотрисата, която е извозила пътниците до Пловдив:
снимка 1;
снимка 2.
Интервюта с пътници:
- снимка 1;
- снимка 2.
Останките от локомотива:
- табелата с номера;
- поглед отдолу;
- в машинното.
В завършващият си коментар репортерът заяви , че локомотивът е изгорял напълно и надали ще бъде възстановен.

Еее, тва е бая по-сериозно от 44 123 бре...
така като гледам и настръхнах. Ще е хубаво някой да го наснима в депото на дневна светлина да се види всичко хубаво, че така в тая тъмница... надявам се, че ако има поне малък шанс да бъде възстановен 167, то той няма да бъде изоставен и невъзстановен. Времето ще покаже каква е съдбата му, но кадрите са покъртителни. А Весо, защо не извади видеоматериал? Ето от мен линк към материал от bTV:
http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=146706
Като отворите линка отивате на Гледай видео материал.

http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=146706
Като отворите линка отивате на Гледай видео материал.


Администратор
И пак с техните 20 тона масло! От къде ги измислиха?! Иначе що се касае до щетите, със сигурност ако са били значителни, 167 няма да се възстанови, особено ако се е деформирала рамата. Но ще почакаме да видим... Сега ще има комисия, която ще установява причините за този пожар и ще се прецени доколко е рентабилно да се възстанови локомотива.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Ето как изглежда горелият локомотив:
- снимка 1;
- снимка 2.
Снимките са от влак , понеже до него да се припари е меко казано сложно - охранява се от някакви пенсионери с изкривени представи за снимане , които моментално забраняват какъвто и да е достъп до машината.Вътре също не може да се влезе , понеже има сложени някакви бели лепенки (виждат се) на вратите.Поне това , което видях е , че кабините са сравнително запазени , таванът на каб. 1 е почернял , докато по този на каб. 2 дори няма и следа от горяло.Рък. движение на гара Стм разказа , че днес очаквали работна група от София , която да извърши цялостен оглед на машината и да оцени щетите , след което локомотовът ще бъде преместен в депо Пловдив.Талигите били цели и можел да се движи , бутан или теглен от друга машина.
Обичайното инфо от днес , 1-ви декември:
три товарачки , теглени съответно от 45150-0 , 45169-0 и 45186-4.
Електричките се завръщат - 4690 , който както знаем замества 4640 до Кръстец , обслужван от 32031-7+32032-5.Още една снимка на табелата на мотрисата.
10263 , oбслужван от 31009-8+31010-6 до ПО навреме и без забележки.
За финал един горнооряховски гост в депо Пловдив.
- снимка 1;
- снимка 2.
Снимките са от влак , понеже до него да се припари е меко казано сложно - охранява се от някакви пенсионери с изкривени представи за снимане , които моментално забраняват какъвто и да е достъп до машината.Вътре също не може да се влезе , понеже има сложени някакви бели лепенки (виждат се) на вратите.Поне това , което видях е , че кабините са сравнително запазени , таванът на каб. 1 е почернял , докато по този на каб. 2 дори няма и следа от горяло.Рък. движение на гара Стм разказа , че днес очаквали работна група от София , която да извърши цялостен оглед на машината и да оцени щетите , след което локомотовът ще бъде преместен в депо Пловдив.Талигите били цели и можел да се движи , бутан или теглен от друга машина.
Обичайното инфо от днес , 1-ви декември:
три товарачки , теглени съответно от 45150-0 , 45169-0 и 45186-4.
Електричките се завръщат - 4690 , който както знаем замества 4640 до Кръстец , обслужван от 32031-7+32032-5.Още една снимка на табелата на мотрисата.
10263 , oбслужван от 31009-8+31010-6 до ПО навреме и без забележки.
За финал един горнооряховски гост в депо Пловдив.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Електронният справочник нтересен влак ми показва да се движи между Кръстец и Плачковци: КПВ 402940 !?!
Проверете, ако не вярвате.


Информация от днес , 3-ти декември.
При вечерната ми разходка попаднах предимно на мотриси.Останалото:
Хебърът 1651 навреме , теглен от 44058-6.След изтеглянето на електровоза , на негово място дойде 07124-1 и композицията потегли към Димитровград.При преминаването на влака покрай мен констатирах почти нулева населеност - в 5-те вагона да имаше не повече от 20-тина души , неравномерно разпределени в тях.В последния вагон (фургона) беше превозната бригада.
"Родопи" , закъснял с 11 минути пристигна на 3-ти коловоз с двойна тяга - начело 43517-2 , а зад нея 44070-1 , която се прегарира за теглене на 8637.
Ето и мотрисите.
10007-6+10008-4 , обслужваща 18210.
30025-5+30026-3 беше на 82211.
31015-5+31016-3 със 10115 / 10254.
При вечерната ми разходка попаднах предимно на мотриси.Останалото:
Хебърът 1651 навреме , теглен от 44058-6.След изтеглянето на електровоза , на негово място дойде 07124-1 и композицията потегли към Димитровград.При преминаването на влака покрай мен констатирах почти нулева населеност - в 5-те вагона да имаше не повече от 20-тина души , неравномерно разпределени в тях.В последния вагон (фургона) беше превозната бригада.
"Родопи" , закъснял с 11 минути пристигна на 3-ти коловоз с двойна тяга - начело 43517-2 , а зад нея 44070-1 , която се прегарира за теглене на 8637.
Ето и мотрисите.
10007-6+10008-4 , обслужваща 18210.
30025-5+30026-3 беше на 82211.
31015-5+31016-3 със 10115 / 10254.
Информация
Модератори