Страница 16 от 32
Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 5:16 pm
от mutagen
Сумати места има в България където си струва да се отиде,но с влак,с колите е друго,нищо не миже да се сравнява,влакът минава по интересни места...а за хората и студа,то това си го има навсякъде,пияници,лъжци и гамени да искаш в БГ...

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 6:00 pm
от Vancho
Въпросът е съвсем друг : човек, който не разполага с личен автомобил и иска да стигне максимално близо от т.А до т.Б никога не би избрал влак, защото е бавен, в повечето случаи некомфортен и мръсен. В днешното напрегнато и динамично ежедневие едно от най важните неща е скоростта и подвижността. А БДЖ какво предлага губене на цял ден в път за някакви мижави километри. Просто хората нямат време за разходки и пътешевствия за съжаеление

няма
Публикувано на: Пон Яну 24, 2011 10:46 am
от RAILWAYSTATION
аз имам предостатъчно време и въпреки че имам личен автомобил кара го баща ми колата е семейна аз нямам шофьорска книжка все още. Затова винаги бих избрал влака за пътуване-колкото по-дълго пътувам, толкова по-голямо удоволствие получавам, имам 50% студентско намаление, мога да си обикалям из вагоните и т.н. На автобуса трябва да седиш на едно място и човек се схваща, няма и санитарен възел трябва да спира за нужди. Затова никога не бих сменил влака за друго превозно средство, дори и за самолет-полетите са много скъпи. Относно това за което ме излъгаха в Пловдив трябва лично да ви го обясня не е за пред целия форум и който иска може да ме посъветва-бих ви го споделил като на мъже, въпреки че не всеки ще го одобри.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 8:52 am
от stani_46001
Вчера докато пътувах с влак се случи нещо, което ми се е случвало още два пъти, та искам да разбера кое го причинява. На входа на гарата, влака рязко спря и след това се върна известно разстояние назад. От кондукторите чух да казват, че е паднал входния. Доколкото разбирам нещо със сфетофора е станало?
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:01 am
от bdz46
При подминаване на затворен входен светофор, ако влакът не е настъпил първата входна стрелка, задължително веднага се връща пред светофора.
Това се прави включително, когато светофора е бил отворен и внезапно се затвори, преди влакът да мине.
"Паднал" е жаргонен израз за затворен светофор (по аналогия с крилните семафори).
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 5:01 pm
от plastikat
Вчера имах голямо приключение с тоя Бургас-Уикенд.Първо ни спряха на Зимница за разминаване с 861х теглен от 44130.Там закъсняхме поне 5-6 мин.Засякох скоростта на влака между Стралджа и Зимница беше 130.Вагона с номер 44003 се тресеше ,все едно е окопан.Спряхме на Ямбол и от там вече почна приключението

Никой не слезе от нашия вагон,но за сметка на това се качиха 5-6 човека.И а да тръгне влака,а да тръгне ,ама не тръгва........Хората взеха да мрънкат и да се чудят какво става.Слязох да пуша една цигара до вратата и кондукторката ми вика "качи се горе да ви кажа нещо" и сега цитирам: "машината се строши,най-малко 2 часа ще чакаме за друга,добрата новина е ,че поне ще сте на топло.Ако искате може да се прехвърлите на слънчевия бряг ,но ТАМ НЕ ВИ ВАЖАТ БИЛЕТИТЕ И ТРЯБВА ДА СИ КУПИТЕ НОВИ."Пристигна Слънчевия бряг и вече ще заминава и кондукторката вика ,КОЙТО ИСКА ДА СЕ КАЧВА НА НЕГО-БИЛЕТИТЕ ВИ ВАЖАТ! И се почна едно лудо събиране на багажи,едно лудо свирене ,едно лудо въртене на ръце (сигнал за спиране).Ние бяхме с повечко багаж и докато си съберем всичко и слънчевия тръгна......Карай "майната му" не бързахме за никъде.Тогава реших да се разходя до машината и да ги попитам какво и се е счупило.Тук е момента да отбележа ,че машинистите бяха крайно любезни и ми отговаряха на всичките въпроси.Казаха ми ,че някакви контактори са изгърмели и в машинното е имало "заря".Обясних им ,че съм любител на железницата и ги попитах дали мога да се кача в машината и да снимам пулта.Разрешиха ми ,мислех да ги помоля да ми покажат и какво точно е гръмнало ,за да снимам и него ,но ме досрамя.

Седнахме в бистрото с приятелката ми ,дойде и кондукторката и ми каза,че ако искаме можем да си хванем 8632 .Трябвало само да ни заверят билетите на касата.Така и направихме ,даже ни дадоха и безплатни запазени места.Влака беше обявен със 7 минути закъснение.Дойде влака с 44128 начело и се качихме в 3-ти вагон-50-ка ,но доста смотана и с неработещо луминисцентно осветление.Дойде кондуктора ,гледа билетите 5 минути като объл камък и ми вика:тия билети не са за този влак

И с него се разбрахме ,даже го помолих да ни премести в по-осветен вагон.Така и стана.................На Пловдив пристигнахме в 21:00 ,а уикенда беше обявен със 155-минутно закъснение.Ако не обичах толкова железницата ,надали бих се качил втори път на влак.
П.С. Неможеше ли просто да прекачат уикенда на опашката на слънчевия бряг на Ямбол и цялата работа да се размине с 10-20 минутно закъснение?
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 5:07 pm
от Saruman
Да ама на Ямбол има ли маневра, че да закачат вагоните на слънчевия?
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 5:12 pm
от plastikat
Ами видях една 55-ца в депото им ,но дали работеше или не -незнам.А маневрата можеше да се направи и с 46242 -поне така аз си мисля .Не споря ,че съм прав,затова ви питам кое би било най-правилно.
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 5:38 pm
от svd90
Много интересно преживяване си имал plastikat.
Това искрено ме разсмя
машината се строши,най-малко 2 часа ще чакаме за друга,добрата новина е ,че поне ще сте на топло

Иначе не за първи път БДЖ здраво се излагат. Миналата година Дианата се развалиблизо до Елин Пелин и тъй като беше Събота хората чакаха 3 часа нов локомотив. Вчера пак е било празник и е ясно положението..
Иначе от Бургас каква беше населеността ?
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 7:18 pm
от VESO
Най - правилно би било да ви прехвърлят на "Сл.бряг" , както е и станало , а не кондукторката да ви баламосва къде ви важат и къде не билетите.По принцип билет за RБВ по една дестинация има "силата" над всички останали влакове , движещи се по дестинацията , тъй като е с най - висока категория.Най - правилното решение е да кажат на пътниците , че тези , който са в посока София могат да ползват "Сл.бряг" , а пътуващите към Пловдив (като теб) , могат да се качат и на двата влака.За прикачване на вагони - трябва да са по - експедитивни и повече време би отнело.
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 8:48 pm
от 43.309
15 минути работа и щяха да обединят съставите и всичко да е ОК. Не че 8614 не е висял 15 мин. по Елин Пелин и Казичане по неработещи инсталации, в следвствие кражба на кабели.
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 10:50 pm
от stani_46001
Вчера пътувах с ПВ 20164, чиито втори вагон беше първокласен и доста чист. Стана ми много приятно от чистотата, която заварих. Ето снимки от едно от купетата:
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... at=0&pos=0
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... at=0&pos=1
Номерът на вагона е - 515219 40 1673
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 11:00 pm
от VESO
Много интересно наистина.Тапицерия с такъва калъфки съм виждал само в първокласните плевенски 74-ки , които се движат на 2655 / 2654.
Вагонът с гара на домуване "Варна" ли беше?
Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 11:02 pm
от stani_46001
VESO написа:Много интересно наистина.Тапицерия с такъва калъфки съм виждал само в първокласните плевенски 74-ки , които се движат на 2655 / 2654.
Вагонът с гара на домуване "Варна" ли беше?
Да, мисля че пишеше Варна!
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 10:23 am
от mutagen
щом е пишело Варна,вагонът не е бил от 2654/55,там всички са Плевенски;),ама знае ли човек вече