Страница 16 от 29
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 3:42 pm
от 44142
като провисне на долу и наруши габарита е възможно.
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 5:11 pm
от Гост
Прекъснато е движението на влаковете по 3-та главна жп линия София-Карлово- Бургас.
Причината е, че в 00.07. ч., тази нощ, са дерайлирали 2 вагона от товарен влак № 30603 в междугарието Калофер - Тъжа.
При инцидента няма пострадали служители на железниците. Транспортна полиция е уведомена за случая.
Във връзка с инцидента с товарната композиция временно е преустановено движението на влакове в железопътния участък Карлово - Тулово.
По тази причина до този момент бърз влак № 3637 (София - Карлово - Варна, тръгва в 22:15 ч.), бърз влак № 3621 (София - Карлово - Бургас, тръгва в 07:40 ч.) и ускорен бърз влак № 3602 (Бургас - Карлово - София, тръгва в 05:25 ч.), които по разписание преминават през горепосоченото междугарие, са отклонени по обходен маршрут през гара Пловдив.
Цената на билетите се запазва същата, независимо от по-дългия маршрут.
До възстановяване на нормалното движение между Карлово и Тулово, "Български държавни железници" ЕАД осигуряват автобуси за пътниците от пътническите влакове в железопътния участък Калофер - Тъжа.
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 8:30 pm
от 42 072.9
Току-що по новините (БНТ) съобщиха, че са възстановили пораженията и движението е пуснато. Това, което показаха беше доста потресаващо не само дерайлирали, но вагоните са се преобърнали.
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 8:53 pm
от rexkos
В 15:25 ч. днес беше възстановено движението на влакове в
* Междугарието Карлово – Тулово. С оглед безопасността на движение влаковете ще преминават през мястото на инцидента с намалена скорост от 25 км/ч. Въведеното временно ограничение на скоростта е валидно за участък от 650 м. и няма да доведе до съществени изменения в графика за движение на влаковете.
До възстановяване на движението в железопътния участък Карлово – Тулово, “Български държавни железници” ЕАД превозиха с автобуси около 101 пътника от 4 пътнически влака, движещи се между горепосочените две гари. Превозени са и около 67 пътника от 2 бързи влака, отклонени по-рано днес по обходен маршрут, които са пътували до гари в железопътния участък Карлово – Тулово.
Източник: bdz.bg
* Епа как Карлово-Тулово ще е междугарие? Да не би Калофер, Казанлък, Павел баня и т.н. вече са спирки
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 10:09 pm
от bdz46
Машината е била 46 028 и последните два вагона са се изтъркаляли.
Публикувано на: Вто Ное 14, 2006 7:49 pm
от rexkos
Днес около 15:30 ч. лек автомобил „Сузуки“ неправомерно пресича релсовия път на железопътен прелез в района на гара Труд и се удря в преминаващ електромотрисен влак, движещ се по маршрут Пловдив – Хисар (тръгва в 15:08 ч.). Автоматичното прелезно устройство е било редовно задействано и бариерите са били спуснати по време на инцидента. При инцидента леко е пострадал водачът на лекия автомобил. Веднага на място е извикана Спешна медицинска помощ. Няма пострадали пътници или служители на железницата, пътуващи с електромотрисния влак. Транспортна полиция е уведомена и обстоятелствата около случая се разследват.
Публикувано на: Чет Ное 16, 2006 12:46 pm
от 42 072.9
Днес "Чайката" пристигна само с 25 минути закъснение начело с лок 44 089.
Публикувано на: Чет Ное 16, 2006 6:31 pm
от rexkos
Днес:

Дианата замина от гара София навреме начело с
46 229.
БВ 6620 беше с
10 037/038+10 031/032, като втората мотриса (031/032) беше само до Радомир, за да обслужи късновечерния
ПВ6 0215.
30113 беше начело с дупнишката
45 163 и 2В вагона 50 серия.
ПВ 13210 се обслужваше от
32 077.078.
ПВ 20223 с
33 007/008+33 005/006. Впечатление прави че кабините на първата посочена мотриса бяха безупречно изографисани.
БВ 7625 беше с вагони 63 серия, а групата за Берковица беше с В вагони 50 серия.
45 156 обслужваше
ПВ 60201 за Перник през Волуяк.
МБВ 363 с лок
45 149.
ПВ 10211 се обслужваше от
33 001/002.
ПВ 10212 беше начело с
44 144.4 в състав от 2B вагона. На Волуяк влакът престоя 15 минути поради разминаване с ДТВ, теглен от
06 119. На Костинброд беше с 14 минути закъснение и населеност поне 140%, което означава че поне 30-40% от пътниците бяха правостоящи.
Публикувано на: Чет Ное 16, 2006 9:41 pm
от rexkos
Нещо пак почнаха интензивно да ги драскат. Кабината на едната секция на 33 001/002 e цялата изрисувана с изключение на джамовете. Дано не почнат да го правят и с Дезирките.

Публикувано на: Чет Ное 16, 2006 10:41 pm
от mitko_pz
[quote="rexkos"]Днес:

Дианата замина от гара София навреме начело с
46 229.
от доста време следя дианата и съм забелязал, че 46 229.1 през ден се разписва на този влак.Като утре този локомотив ще върне 8603, после се връща с 80504 предполагам за Пловдив незнам по кое време в събота е на 80503 и после пак на дианата.
Публикувано на: Пет Ное 17, 2006 8:36 am
от 42 072.9
Тази сутрин БВ 3636 пристигна с дежурно закъснение, от порядъка на 20минути(явно по 3та се работи) начело с лок 44 066. ПВ 10121 беше с лъскавата, но и вече надраскана 32 141/142.
Публикувано на: Пет Ное 17, 2006 11:02 am
от bdz46
3636 трябваше да престои 5мин в тунел №7 пред предупредителния светофор на гара Копривщица, защото ДТВ 30512 с 46 242 беше спрял пред входния.
Публикувано на: Пет Ное 17, 2006 11:07 am
от rexkos
Кой глупак решил да спре в края на тунела Козница товарния влак и после от Стряма след него да пусне пътническия, че да бъде подпрян вътре в тунела, което за пътниците хич не е било приятно.

Публикувано на: Пет Ное 17, 2006 11:14 am
от bdz46
Че какво им е на пътниците, те са си във влака на топло. Интересното е защо трябваше да се спира на входния на Копривщица, при положение, че в гарата имаше свободен коловоз за приемане на влака, а ползата от АБ с проходни сигнали е точно 3636 да замине от Стряма преди 30512 да е стигнал Копривщица.
Публикувано на: Пон Ное 20, 2006 10:15 am
от Mario Evstatiev
Оперативна информация от депо Подуяне за днес 20.11.2006г.

ЕЛ
44 066.9 дойде в депото от влак 3636 и след смяна на бригадите замина да обслужи БВ 2611;

ЕЛ
44 001.6 дойде от влак 8626 и
бе спряна с протокол за ГПР и измерване геометрията на 1-ва талига поради съмнение за усукване;

ЕЛ
43 525.7 отива в депо София за бандажи;

ЕЛ
46 012.1 докара ДТВ 30532 и остана в депо за ДТВ 30505;

ЕМВ
33 007/008 замина да обслужи ПВ 20221/20222;

ЕМВ
32 139/140 продължава случаен ремонт, като се очаква късно днес да я изпишат;

ЕЛ
44 095.8 все още няма пантографи, но се очаква да влезе днес в цеха за монтирането им;

ЕЛ
44 073.5 е за вдигане след скъсана подвеска;

ЕЛ
44 072.7 след като бе зареден с пясък влезе за ТП;