Страница 16 от 18

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 1:00 pm
от bdz46
Каза се вече, че разликата в нормите на 44 и 45 е достатъчно малка, за да се отрази осезаемо на разхода на локомотиви.
Като се появи страхотна, непреодолима нужда от бавни машини - обратната трансформация е също толкова вазможна.

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 2:40 pm
от Georgi Dimitrov
Между другото как едно време 140 беше серия 45. Нали всички локомотиви с номера от 057 до 145 са серия 44? :) И за да не се отклонявам много от темата той до 100км/ч ли е или до 130?

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 2:49 pm
от Тената
Georgi Dimitrov написа:Между другото как едно време 140 беше серия 45. Нали всички локомотиви с номера от 057 до 145 са серия 44? :) И за да не се отклонявам много от темата той до 100км/ч ли е или до 130?

Преди колко време? При доставката си, трябва да е бил 43Р 140 :arrow: 44 140, вероятно заради липса на колоси е станала 45-та марка.

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 3:50 pm
от Georgi Dimitrov
Не съм сигурен, но може би преди 4-5 години. На стари снимки я има 45 140.1

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 4:57 pm
от bdz46
При доставката всички са били бързи до 145 и бавни от 146 нагоре.
Всички преустройства са правени впоследствие.
140 беше 45 преди да получи нови колооси.

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 5:08 pm
от mutagen
Има я на снимка и като 44 140.2 в някакво хале разхвърляна за ремонт:)

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 7:03 pm
от VESO
Последната ми среща с нея бе на 27-ми декември 2010 г. начело на 7620.
От тогава не съм я мяркал.
Като 45-00-ца не си я спомням.Виждал съм я само по снимки , като една от тях е направена от Иво Радоев тук.

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 10:27 pm
от Nikss
Освен нормата, скоростта също не е за подценяване. :wink: :arrow:

Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 11:00 pm
от 46 242
Скоростта можеше да се завиши на 140 км/час. Не е проблем за часовата мощност на 44 серия. А новодокараните в Ст Загора колооси са за 44 161.

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 9:07 am
от bdz46
44 161 и преди си беше с червени колооси.

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 9:47 am
от Тената
Тодор е прав, 44 161 си беше със червени 130км колоси. При удара на 44 161 със 45 188 се носеха някакви слухове, че една от колосите е повредена ( може би спукана ) и ще трябва да се смени. Но не ми се вярва всичките 4 колоси да са за 44 161, май са 45 184 :arrow: 44 184.

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 5:07 pm
от 46 242
Ей, таз 44 161 май я забравихме че съществува... :lol:

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 7:45 pm
от bobara_e_tuk
46 242 написа:Ей, таз 44 161 май я забравихме че съществува... :lol:
все още не са я забравили работи се по нея :wink:

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 7:47 pm
от Nikss
Прелива се карантията от ударената 161 в коша на бракуваната 142, която ще приеме новият номер. :arrow:

Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 7:51 pm
от 46 242
И после Тената ше й скъса шушулките от ръгане 8) Май заралии карат турчина Кн-Димитровград.