Страница 16 от 28
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 7:28 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:По 42 линия на километър 14+570 премахнато намаление 15 км/ч на жп. прелез.
Някой се е хванал в работа и е възстановил действието на АПС

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:24 pm
от Saruman
Я само ме сети какво е АПС?
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:45 pm
от bdz46
АПС (АПУ) се слага на НЕохраняеми прелези и се захранва от КМ и/или външен източник.
Задейства се автоматично от приближаващ влак в междугарията.
АПС в района на гара се задействат автоматично с нареждане на маршрути.
АПС между предупредителния и входния светофор се задейства при нареждане на изходен маршрут, както и от влак, който се движи към гарата.
АПС в междугария се задействат от КЕРВ (къса електронна релсова верига) и няма изолирано звено.
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 9:15 pm
от rexkos
Днес какафонията с обвръзките на машините беше пълна.
2602 е заминал от Варна с 44 066.
2610 замина с 45 152. 44 065 ползваше трасе до Горна.
2611 с 45 149, на Славяново с 20 мин/з
2612 с 45 171. Въпреки че машината е последна стружка, благодарение на професионализма на локомотивната бригада, през цялото време разписанието беше спазвано много стриктно (на някои гари с 2-3 минути аванс).
20223/20224 с 44 102
Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 5:48 pm
от bdz_bg
УБВ 8602"Слънчев бряг" с 60 минути.
ПВ 40106 - 30 минути закъснение.
УБВ 8606 "Родопи" - 20 минути закъснение.
Данните са от гара Стара Загора, по информация на pavkata_zaraboy86.

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 6:27 pm
от 44142
8602 е с 60мин поради паднала контактна мрежа в междугарието Завой-Зимниа.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 7:28 am
от 43.309
По информация получена от нашият съфорумец lz1tee, на ВЛАК 8601 В ГАРА ПЛОВДИВ ЩЕ БЪДЕ ВРЪЧЕН ОБРАЗЕЦ 2-А за движение с 100км/ч поради силни вибрации на вагони СЕРИЯ 63. Явно старата песен на НОВ глас.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 7:30 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:По информация получена от нашият съфорумец lz1tee, на ВЛАК 8601 В ГАРА ПЛОВДИВ ЩЕ БЪДЕ ВРЪЧЕН ОБРАЗЕЦ 2-А за движение с 100км/ч поради силни вибрации на вагони СЕРИЯ 63. Явно старата песен на НОВ глас.
Май на Todor_82 любимите "вагони" пак почнаха да се разпадат в движение

Време е да се стегнат вагоните 22 97 и да се включват в съставите на 8601/8602. По този начин освен, че ще се постигне уеднаквяване на ливреята на целия влак, същия отново ще може да се движи с над 100 км/час.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 7:34 am
от 43.309
Мисля, че ако това се отнася за всички вагони серия 63, УБВ на БДЖ са загубени...
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 10:13 am
от 44142
Ще има предписание вагоните 63 серия пак да се ограничат на 100км поради силни вибраций.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 11:02 am
от VESO
Понеже вчера бях зает цял ден , пускам инфото , на което бях свидетел:
"Сл. Бряг" сутринта бе теглен за моя изненада от 44099-0 , влакът със 7 минути закъснение на Пазарджик.
Дианата навреме и втората изненада - с 46205-1 начело.На СФ бе с една минута закъснение.
Вечерта на центр. София 8602 бе обявен с 50 минути , 3622 , който се движеше преди него , уж беше навреме на таблата , но с 3637 , с който пътувах , го разминахме към Елин Пелин , което означава , че е бил поне 15 минути "вътре".8627 бе композиран на 6-ти източен с банан начело.
Eто го и
3637 в минутите преди потегляне , теглен от 44062-8.Влакът вече заминава в 22:20 , а движещият се след него 8627 в 22:40.Една новост , на която попаднах - възстановили са спирането на бързия за Варна на Септември.Дори на гарата чакаха поне 20-тина души - рядко такава висока населеност за влаковете към морето.На
тази снимка пък цели 3 ел. DESIRO едно зад друго нощуват в източната част на първи коловоз , тъй като западната е заета от композицията на 10120.
Колкото до мотриси -
10252 се обслужваше от 31009-8+31010-6 , на Пзк бе навреме и без забележки.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 11:07 am
от Nikss
По-добре да им дадат предписание да се спрат на момента от движение за спешни ревизии, пълно разглабяне на талигите + яко инженерна мисъл за решаване на проблема.

Друг изход не виждам... като са толкова калпави тез талиги толкова ли не могат да вземат от други (спряни и бракувани вече) вагони? Серия 40, 50 и т.н.? Уж за по-добро вписване в кривите... а кривите данеби да са навсякъде? А правите? На правите със над 100 се тресе яко, на кривите е песен, но на правите...

от последните 3 мои пътувания с
УБВ 2608 "ЯНТРА" Чб-Сф проведени едното през Април, другите 2 през Август т.г. вибрациите се усещаха много добре, интересно Февруари месец когато пътувах да не кажа, че нямаше никакви, но имаше съвсем слаби и почти не се усещаха, а вагона не беше толкова скоро излязъл от ревизия... а проблема със серия 22 97 също трябва да се реши - май и за тях трябва някакви талиги да се мислят, че при вписване в по-остри криви свирят реборди та железен път плаче... каквото и да говорим те за нас са нови и трябва да им използваме ресурса вместо да ги оставим да киснат по огради и коловози в чакане на резервни части, колооси, ревизии и още един куп бумащина... талиги ли ще сменят, какво ще правят и 63-ките и 97-ците трябва да се оправят незабавно инак както се каза по-горе сме обречени...

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 12:08 pm
от 44142
Днес 43309 е запушила малко от запалили се кабели на вентилатор. Подаден е лок 43512 за отвозване на влака.
Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 12:25 pm
от 46 242
Виновните вагони са два на брой, и заради тях от НКЖИ са си играли да мерят cантиметър по cантиметър цялото Зимница-Стралджа-Церковски за да докажат на слабоумния превозвач че вината не е в пътя.

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 12:33 pm
от 44.123
44142 написа:Днес 43309 е запушила малко от запалили се кабели на вентилатор. Подаден е лок 43512 за отвозване на влака.
До колкото разбрах е на влак "чайка" така ли е.