Някой се е хванал в работа и е възстановил действието на АПСSaruman написа:По 42 линия на километър 14+570 премахнато намаление 15 км/ч на жп. прелез.
Администратор
Я само ме сети какво е АПС?
АПС (АПУ) се слага на НЕохраняеми прелези и се захранва от КМ и/или външен източник.
Задейства се автоматично от приближаващ влак в междугарията.
АПС в района на гара се задействат автоматично с нареждане на маршрути.
АПС между предупредителния и входния светофор се задейства при нареждане на изходен маршрут, както и от влак, който се движи към гарата.
АПС в междугария се задействат от КЕРВ (къса електронна релсова верига) и няма изолирано звено.
Задейства се автоматично от приближаващ влак в междугарията.
АПС в района на гара се задействат автоматично с нареждане на маршрути.
АПС между предупредителния и входния светофор се задейства при нареждане на изходен маршрут, както и от влак, който се движи към гарата.
АПС в междугария се задействат от КЕРВ (къса електронна релсова верига) и няма изолирано звено.
Днес какафонията с обвръзките на машините беше пълна.
2602 е заминал от Варна с 44 066.
2610 замина с 45 152. 44 065 ползваше трасе до Горна.
2611 с 45 149, на Славяново с 20 мин/з
2612 с 45 171. Въпреки че машината е последна стружка, благодарение на професионализма на локомотивната бригада, през цялото време разписанието беше спазвано много стриктно (на някои гари с 2-3 минути аванс).
20223/20224 с 44 102
2602 е заминал от Варна с 44 066.
2610 замина с 45 152. 44 065 ползваше трасе до Горна.
2611 с 45 149, на Славяново с 20 мин/з
2612 с 45 171. Въпреки че машината е последна стружка, благодарение на професионализма на локомотивната бригада, през цялото време разписанието беше спазвано много стриктно (на някои гари с 2-3 минути аванс).
20223/20224 с 44 102
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Администратор
Май на Todor_82 любимите "вагони" пак почнаха да се разпадат в движение43.309 написа:По информация получена от нашият съфорумец lz1tee, на ВЛАК 8601 В ГАРА ПЛОВДИВ ЩЕ БЪДЕ ВРЪЧЕН ОБРАЗЕЦ 2-А за движение с 100км/ч поради силни вибрации на вагони СЕРИЯ 63. Явно старата песен на НОВ глас.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Понеже вчера бях зает цял ден , пускам инфото , на което бях свидетел:
"Сл. Бряг" сутринта бе теглен за моя изненада от 44099-0 , влакът със 7 минути закъснение на Пазарджик.
Дианата навреме и втората изненада - с 46205-1 начело.На СФ бе с една минута закъснение.
Вечерта на центр. София 8602 бе обявен с 50 минути , 3622 , който се движеше преди него , уж беше навреме на таблата , но с 3637 , с който пътувах , го разминахме към Елин Пелин , което означава , че е бил поне 15 минути "вътре".8627 бе композиран на 6-ти източен с банан начело.
Eто го и 3637 в минутите преди потегляне , теглен от 44062-8.Влакът вече заминава в 22:20 , а движещият се след него 8627 в 22:40.Една новост , на която попаднах - възстановили са спирането на бързия за Варна на Септември.Дори на гарата чакаха поне 20-тина души - рядко такава висока населеност за влаковете към морето.На тази снимка пък цели 3 ел. DESIRO едно зад друго нощуват в източната част на първи коловоз , тъй като западната е заета от композицията на 10120.
Колкото до мотриси - 10252 се обслужваше от 31009-8+31010-6 , на Пзк бе навреме и без забележки.
"Сл. Бряг" сутринта бе теглен за моя изненада от 44099-0 , влакът със 7 минути закъснение на Пазарджик.
Дианата навреме и втората изненада - с 46205-1 начело.На СФ бе с една минута закъснение.
Вечерта на центр. София 8602 бе обявен с 50 минути , 3622 , който се движеше преди него , уж беше навреме на таблата , но с 3637 , с който пътувах , го разминахме към Елин Пелин , което означава , че е бил поне 15 минути "вътре".8627 бе композиран на 6-ти източен с банан начело.
Eто го и 3637 в минутите преди потегляне , теглен от 44062-8.Влакът вече заминава в 22:20 , а движещият се след него 8627 в 22:40.Една новост , на която попаднах - възстановили са спирането на бързия за Варна на Септември.Дори на гарата чакаха поне 20-тина души - рядко такава висока населеност за влаковете към морето.На тази снимка пък цели 3 ел. DESIRO едно зад друго нощуват в източната част на първи коловоз , тъй като западната е заета от композицията на 10120.
Колкото до мотриси - 10252 се обслужваше от 31009-8+31010-6 , на Пзк бе навреме и без забележки.
Последно промяна от VESO на Пон Авг 31, 2009 11:56 am, променено общо 1 път.
По-добре да им дадат предписание да се спрат на момента от движение за спешни ревизии, пълно разглабяне на талигите + яко инженерна мисъл за решаване на проблема.
Друг изход не виждам... като са толкова калпави тез талиги толкова ли не могат да вземат от други (спряни и бракувани вече) вагони? Серия 40, 50 и т.н.? Уж за по-добро вписване в кривите... а кривите данеби да са навсякъде? А правите? На правите със над 100 се тресе яко, на кривите е песен, но на правите...
от последните 3 мои пътувания с УБВ 2608 "ЯНТРА" Чб-Сф проведени едното през Април, другите 2 през Август т.г. вибрациите се усещаха много добре, интересно Февруари месец когато пътувах да не кажа, че нямаше никакви, но имаше съвсем слаби и почти не се усещаха, а вагона не беше толкова скоро излязъл от ревизия... а проблема със серия 22 97 също трябва да се реши - май и за тях трябва някакви талиги да се мислят, че при вписване в по-остри криви свирят реборди та железен път плаче... каквото и да говорим те за нас са нови и трябва да им използваме ресурса вместо да ги оставим да киснат по огради и коловози в чакане на резервни части, колооси, ревизии и още един куп бумащина... талиги ли ще сменят, какво ще правят и 63-ките и 97-ците трябва да се оправят незабавно инак както се каза по-горе сме обречени...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Акредитиран фотограф
Информация
Модератори