Страница 146 от 147

Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 7:56 pm
от Nikss
Точно така, 078 ще спира за ГПР.
Шаблонът й в момента показва следното:
|ПР|СФ|22 06 10| :)

Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 8:27 pm
от bdz46
Да, километрите за ГПР се навъртаха за около 2 години.
Сега, след като локомотивите за ПВ и ТВ се разделиха, може да се очаква, че пътническите ще спират за планови ремонти по-често.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 9:09 pm
от Nikss
И ако от ръководството на БДЖ ПП не съумеят да осигуряват необходимите финанси за закупуване на материалите за извършването на конкретните ремонти, броят на лок в експлоатация ще продължи да намалява, докато останат толкова, че да не може да се връзва дори 50% от заложения график... :?

Публикувано на: Вто Апр 24, 2012 8:38 am
от Georgi Dimitrov
Аз се чудя как например в депо Г. Оряховица за 2 години направиха 4 големи ремонта (на 121, 107, 117 и 197)? В депо Сф спре ли някой лок. за по-голям ремонт от подемен - край с него.. :?: :(

Публикувано на: Вто Апр 24, 2012 9:36 am
от kgeorgiev
Май в Софийско в района на депото трябва да има охрана от типа концлагерите от ВСВ: бодлива тел с ток, вишки с въоръжена охрана която да стреля на месо, да има строго регламентирани трасета за движение на персонала, та белким спрат кражбите на части за машините. И не на последно място нещо в горния етаж на ръководния състав. Другото което трябва да се направи постепенно във времето е изграждане на човешки условия на труд както халетата за дезирата във Варна. Това е моето мнение.

Публикувано на: Вто Апр 24, 2012 5:22 pm
от Nikss
Georgi Dimitrov написа:Аз се чудя как например в депо Г. Оряховица за 2 години направиха 4 големи ремонта (на 121, 107, 117 и 197)? В депо Сф спре ли някой лок. за по-голям ремонт от подемен - край с него.. :?: :(
117 не е готова, очаквам до другия месец заедно със 105 да са готови за път. 8)
Между другото, като каза депо ГО, знаеш ли през 2003 и 2004 г. какво е било положението? Като сега, с разликата, че всички локомотиви са били за капитален ремонт, за който технологичното време при нормална работа е около 4 месеца и притиснати са работели светкавично (части и пари естествено е имало) и КР се е правел за не повече от 1 месец, сега нещата са зле и в ГО и Р, които бяха лидери в ремонта и поддръжката на електровозите. :?
Като не се отпускат пари, няма как да стане, това е.

Публикувано на: Вто Апр 24, 2012 6:05 pm
от Georgi Dimitrov
Съгласен съм, просто се чудя как едното депо прави СР и КР, а в другото стигне ли електровоза за такъв ремонт го режат? Софииските Р-ки чакат ремонти с години (072,073,080,083.....и т.н.), а тези на ГО ги правят за няколко месеца. И като стана дума за проточени ремонти се сещам за 44 142. Преди да отиде за Стара Загора стоя в изолация поне 5-6 години...!! :( А сега освен гореизброените спират и още локомотиви за големи ремонти. Много скоро Сф ще остане почти без локомотиви :( ! И според мен на тези локомотиви които спират за КР или СР ще им се направи по някое друго ГПР (като на 44 100) или ПР като 140 и 146 и ще ги пуснат :(

Публикувано на: Вто Апр 24, 2012 7:45 pm
от Nikss
Ами ГО и Р също имат спрени за СР и КР локомотиви, чакащи вече няколко години, та не е съвсем цветущо положението и при тях.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 7:38 pm
от bdzman654
Добра новина, от 2-ри май, започват работа по 44 101.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 8:19 pm
от Nikss
Ма как така започват? Тя трябва вече на 80-90% да е готова :?: :roll: :o :evil:

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 9:06 pm
от VESO
Нали бяха я правили донякъде и после спрели? Или се отнасяше за друга машина?

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 5:48 am
от Nikss
За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 6:11 am
от 45-170
Nikss написа:За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?
Тя ще стане 44-003 с унгарска модернизация

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 8:36 am
от KRAKOMOBILA
Пълни глупости.

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 1:35 pm
от Nikss
45-170 написа:
Nikss написа:За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?
Тя ще стане 44-003 с унгарска модернизация
Ще стане, ама когато пръдне квачка и измъти кон... :wink: