Страница 145 от 147
Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 7:57 pm
от Nikss
При положение, че 166 е без липси, не виждам какъв е доводът за рязането ѝ.

Или в Дца много са го закъсали, но не ми се вярва.

Явно има нещо друго, предстои да разберем.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 8:02 pm
от KRAKOMOBILA
Довода е, че е на холдинга.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 8:15 pm
от Nikss
Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 8:32 pm
от KRAKOMOBILA
Русенските са на ПТП.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 7:34 am
от Nikss
Дали са на ПТП или на ППП, все се плаща наем на Холдинга - от единия в джоб та в другия. Много "умно" измислено.

Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 9:04 am
от KRAKOMOBILA
Русенските са на ТП, а не на холдинга и не плащат нищо.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 10:04 am
от 42 072.9
Ще бъде жалко за 166. Почти не е работила дълго рамо. Машините, които навремето са били товарна служба сега се отличават от тези, които са правели рекорди до морето.
43 526, 43 528 и 44 093 са дадени да работят в Дупница.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 6:54 pm
от Nikss
KRAKOMOBILA написа:Русенските са на ТП, а не на холдинга и не плащат нищо.
В плана за преструктуриране и финансово стабилизиране четох друго.

Публикувано на: Пет Апр 13, 2012 8:06 am
от KRAKOMOBILA
Незнам ти какво си чел, но аз чета сертификатите разлепени по машините. До тук на която и русенска да съм се качил (550, 551, 552, 528, 067, 093) - на сертификата пише, че лок е собственост на БДЖ ТП.
Публикувано на: Пет Апр 13, 2012 9:33 am
от Nikss
Цитирам:
"Взаимоотношенията между дружествата в групата се основават на договори, основните от които са за:
т.1 - наемане на тягов и железопътен подвижен състав от дружеството собственик за осъществяване на дейността ("БДЖ-ПП" ЕООД и "БДЖ-ТП" ЕООД) наемат от "Холдинг БДЖ" ЕАД съответно пътнически или товарни вагони, локомотиви, ЕМВ и ДМВ. Наемните цени са определени от лицензиран оценител."
ето и линк:
http://www.balkanleaks.eu/media/plan_bdz.pdf
Публикувано на: Пет Апр 13, 2012 4:02 pm
от bdz46
Това не е актуално.
Сега ПП и ТП си имат собствени локомотиви и не ги наемат от никого.
Мисля, че в момента Холдинга няма нито един локомотив в експлоатация, там са останали само трайно спрените машини.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 6:15 pm
от bdzman654
44 074.3 спря за КР, ред е на 44 078 остават и още 3000км.
Междудругото , и 45 159.1 спира за ПР в ПД.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 6:33 pm
от bdz46
44 074 е за ПР.
Следващата е 44 081.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 6:56 pm
от Nikss
3000 км пробег както и да ги гледаме не са много. Могат да се навият както за 3 дни на дългите рамена, така и за 1 седмица на по-лека служба.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2012 7:06 pm
от Georgi Dimitrov
Не съм сигурен на 100%, но 078 трябва да е за ГПР. Последния ремонт който мина май беше подемен....
